Ay arkadaslae yarin inkilap sinavim ben calismaya dalip unuttum pardon ehe
Uchiha-Uzumaki evine saçma bir telaş hakimdi. Çünkü bugün Sarada nişanlısı Sumire ile eve gelecekti ve ailesine önemli bir haber verecekti.
Kawaki ile Sarada Üniversiteyi şehir dışında kazanmış ve kendilerine bir ev tutmuşlardı. Bebekliklerinden beri aralarından su sızmayan bu iki kardeş üniversitede de ayrılmamıştı. Üniversitede üçüncü yıllarındaydılar. Sarada hemşirelik okuyordu. Kawaki ise binbir zorlukla bilgisayar mühendisliği kazanmıştı.
Tabi, iki yavrusunu da göndermek zorunda kalmak Sasuke'yi de Naruto'yu da çok üzmüştü. On dokuz yıl -Kawaki bir yıl mezuna kalınca Sarada da onunla beraber mezuna kalmıştı- asla ayrılmayan bu aile bir günde dağılmıştı. Her ay görüşseler bile Sasuke asla çocuklarına kıyamıyordu.
Şaşılacak bir şey vardı, O da Kawaki'nin Sarada'nın aksine altı yıldır düzenli bir ilişkisinin olmasıydı. Lise 1'de Boruto ile tanışmış, bir yıl sonra anca tavlayabilmişti. O zamandan beridir de sorunsuz bir ilişkileri vardı. Kawaki'nin her daim agresif olmasını tek taşıyan kişi oydu.
Sarada ise daha önce birinden hoşlanmamıştı. Tabiki de bir kızdan hoşlanmaya başlayınca ilk olarak Sasuke-baba'sına söylemişti. Bu haber evde tatlı bir telaşa sebep olmuştu. İki yıldır Sumire ile birliktelerdi ve altı ay önce Sarada'nın evlilik teklifi ile nişanlanmışlardı. Ve belki de Kawaki ve Boruto'dan daha ciddi düşünüyorlardı çünkü altı yıldır Kawaki de Boruto da hiç evlilik hakkında konuşmuyordu.
Kawaki eve erken dönmüştü dönmesine, ama tek yaptığı yatıp tembellik yapmaktı. Naruto ile Kawaki karşılıklı koltuklarda yatıp tembellik yaparken Sasuke Boruto ile birlikte evleri tekrar tekrar temizliyordu.
''Sasuke-baba abartmıyor musunuz?'' Diye sordu Kawaki, telefondan oynadığı oyundan uzun süre sonra kafasını kaldırırken.
Naruto da oynadığı oyundan kafasını kaldırıp, ''Baban işte, abartıyor.'' Diye söylenirken, Sasuke ikisini de takmamıştı. ''Boruto müziği kıs da Sarada gelirse duyalım.''
Boruto ise müziği kısarken sevgilisine cevap vermişti. ''Of Kaw, çok tembelsin. Ayrılalım.''
''Tamam,'' Dedi Kawaki oyunu oynamaya devam ederken. Naruto yattığı yerden kıs kıs gülmüştü. ''Sevgilinden bilmem kaçıncı kez ayrılmayı bırak da defansı arttır. Moruk babana karşı 7-4 yenilmek nasıl hissettiriyor?''
''Naruto çok ayıp! Boruto varken yapma bari.'' Diye azarladı Sasuke eşini.
''Alınmıyorum Bay Uchiha,'' Dedi Boruto kocaman gülümserken. Sasuke Boruto'yu çok seviyordu çünkü sarışın çocuk en çok böyle güldüğünde Naruto'ya benziyordu. ''Hatta Bay Uzumaki'nin böyle söylemesi hoşuma bile gidiyor.''
Naruto gözlerini oyundan ayırmadan tekrar kıs kıs kıkırdı. ''Boruto çok iyi niyetlisin ama bizimki iyi niyetini harcar. Dikkat et de kullandırtma kendini.'' Aniden gülen yüzü soldu, bununla aynı zamanda Kawaki'den bir kahkaha yükselmişti. ''Temizlikçilere laf yetiştireceğine oyununa bak moruk! 7-5 oldu. Az kaldı!''
Sasuke televizyonun tozunu almayı bıraktı ve kirli bezi Kawaki'nin yüzüne fırlattı. ''Temizlikçiymiş! Sıçtığın yeri ben yıkıyorum senin!''
Bu sefer Boruto'dan bir kahkaha yükselmişti. Kawaki ise sevgilisinin yanında küçük düşürülmekten hoşlanmamıştı. ''Baba!'' Diye tısladı Sasuke'ye.
''GOOOLLLL!'' Diye bağırdı Naruto. ''8-5 oldu, girdi mi!''
''Naruto!'' Diye bağırdı Sasuke. ''Kawaki'ye uydurma kendini! Boşayacağım seni, boşayacağım!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pardon Tanışalım mı? //SasuNaru-NaruSasu
FanfictionTamamlandı" Uchiha Sasuke, çalıştığı barda her gece içen sarışın adamla tanışmak için yanıp tutuşuyordu.