O nerede?

682 41 17
                                    

(Bölümü ensest diye kenara atmayın sonuna kadar okuyun pişman olmazsınız)

_______________________

Bu bölüm Keisuke Baji ağzından yazılmıştır.

Akşam vakitleriydi. Chifuyu ile ders çalışıyorduk -aslında bana bir şeyler öğretmeye çalışıyordu-. Evde başka kimse yoktu. Kapı çaldı. Baktığımda gelenin kardeşim olduğunu gördüm.

Chifuyu:
"Kim gelmiş?"

Keisuke:
"Chifuyu, soru sorma ve sessizce saklan."

Chifuyu:
"Peki?"

Chifuyu arka odalardan birine saklandı. Sonra da hemen kapıyı açtım.

Kazue:
"Merhaba Abiiii~"

Keisuke:
"Selam."

Kazue:
"Bugün biraz soğuk gibisin abii"

Keisuke:
"Çok konuşuyorsun."

Kazue:
"Öyle olsun."

Sonra içeri geçtik. Ben koltukta sırt üstü yatıyordum. Kardeşim de 30 dakikadır yanımda duruyordu.

Chifuyu Matsuno:
Baji-san artık çıkabilir miyim?

Keisuke Baji
Biraz daha bekle Chifuyu

Sonra beklediğim şey oldu. Kız ben koltukta yatarken üstüme çıktı.

Kazue:
"Abii~ seninle ateşli anlar geçirelim."

Keisuke:
"Ne yaptığını sanıyorsun?"

Kazue:
"Canım abimle biraz eğlenmek istiyorum olamaz mı yani?"

Keisuke:
"Abim demeye utan bari."

Kazue:
"Ha? Bu hoşuna gitmiyor mu?"

Keisuke:
"Eğer sen Kazue olsan abi demen hoşuma giderdi."

Kız:
"N-ne o da ne demek?"

Bir yumrukla kızı üstümden attım. Yere düşmüştü. Bense sadece yattığım yerden doğrulmuştum.

Kazue ile ortak bir dövmemiz vardı. Boynumuzda küçük bir yıldızdı. Farkedilmesi zor olduğundan bir şifre gibi birbirimizin bir sırrıydı bu. Bu kızda da o dövmeden yoktu.

Keisuke:
"Ne yani, kardeşimi tanıyamayacağımı falan mı sandın? Seni aptal."

Kız:
"Siz Bajiler aptal bir aileden başka bir şey değilsiniz zaten. Aptal iki kardeş birilerini dövmekle meşgul."

Keisuke:
"Bunu sen mi diyorsun." Ayağı kalktım. Ve eğilerek yakasına yapıştım. "Eğer soruma cevap verirsen daha az vururum; Kardeşim nerede?"

Kız:
"Bilmiyorum. Bilsem de söylemem."

Keisuke:
"Bildiğine adım gibi eminim. Söyle yoksa sonuçları fena olur."

Kız:
"Pekala pekala, Kisaki onu kaçırdı. Aslında öldürecekti ama işine yarayabileceğini düşündüğü için hâlâ yaşıyor. Beni de paralı olarak tuttu. İkinizi de öldürebilmek için. Kardeşin şu anda Tenjiku toplanma yeri gibi bir yerde."

Keisuke:
"Pekala onu orada bulasıya kadar burada kilitli kalacaksın. Anlaştık mı?"

Kız:
"Peki senin dediğin gibi olsun."

Chifuyu:
"Baji-san odadan konuşmaları duydum. Kisaki'ye güven olmaz hemen gitmemiz gerek."

Keisuke:
"Tamam çıkalım hadi."

Kızın üstüne kapıyı kilitleyip gittik. O toplanma yerine geldik. Herkes bize bakıyordu. Sanki kardeşimi kaçıran onlar değillermiş gibi.

Keisuke:
"Bir daha sormayacağım! Kazue nerede?"

Kisaki:
"Hahaha bakın burada kim varmış. Biz de tam Kazue-chan'la eğleniyorduk."

Chifuyu:
"Bir daha onun adını ağzına alırsan-"

Kisaki:
"Ne o? Biraz sinirli gibisin. Keşke tek gelmeseydiniz. Bu kötü oldu."

Kazue:
"Chi-fu-yu"

Chifuyu:
"Baji-chan!"

Kazue bir sandalyeye bağlıydı. Üstü yarı çıplaktı. Taciz ettikleri belliydi. Ağzından ve burnundan kan geliyordu.

Chifuyu tam saldıracaktı ki onu tuttum.

Keisuke:
"Chifuyu sakin ol. İstedikleri de o zaten."

𝑩𝒊𝒓𝒊𝒄𝒊𝒌 𝑲𝒂𝒓𝒅𝒆𝒔̧𝒊𝒎 | 𝑻𝒐𝒌𝒚𝒐 𝑹𝒆𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 𝑶𝑪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin