Tekrardan merhabaaa 👋🏻
Bundan önce paylaştığım 4.sınıf anılarım hakkında kafanızın karışacağını düşündüğüm bir kaç yer vardı. Bugün scriptim hakkında size birkaç detay vermeye geldim :) Hadi başlayalım 🤸🏻♀️- Orada Harry'nin ikiziydim. Anne ve babamızın Voldemort tarafından öldürüldüğü gün ben Harry ile aynı beşikteydim ama Voldemort benden önce Harry'i öldürmeye çalışmıştı. Çünkü kehanette bir oğlan çocuğundan bahsediyordu..
- 3.sınıfın sonunda Peter Pettigrew'u elimizden kaçırmak yerine ölüm yiyenlere teslim edebilmiştik ve bu sayede Sirius özgür kalmıştı. O yaz tatilinde Harry ile Dursley'lerin evine dönmek yerine oradan eşyalarımızı alıp Sirius'un yanına yerleşmiştik.
- Script'ime 'Orada gözlerimi açtığım an geri dönüş şifrem dışında Script'imi unutacağım' yazmıştım. Bu olayları daha heyecanlı kılmıştı 😋
- Cedric'i öldürme sebebim olayların seyrini bozmak istemememdi. Her ne kadar üzücü bir olay olsa da, ben orada bir çok şey aynı kalsın istedim..
- Yatakhanelerimiz 4 kişilikti ve kız erkek ayrıydı. Birbirimizin yatakhanesine kolayca giremiyorduk ama eğer yanında o odada kalan bir kişi varsa o zaman odaya girebiliyorduk.. (sakın türkçemi sorgulamayın dkggkdpgıhoğ)
- Dumbledore öğrencileri çok sıkan bir müdür değildi. İçeriye alkol sokmadığımız taktirde parti yapabiliyorduk. Veya geceleri hocalara yakalanmadığımız sürece şatoda gezebiliyorduk. Yakalansak bile ceza almak yerine yatakhanemize geri gönderiliyorduk.
- Draco babasının biricik oğlu değildi hkchfkhğohoü Daha çok kendi ayakları üzerinde durmak isteyen, Harry'den hoşlanan ama sırf dikkatini çekmek için gıcıklık yapan, ilk önce babasının ölüm yiyen olduğunu kabul edemese de daha sonra bunu kabullenip bizim yanımızda olan biriydi. Ve cidden çok çalışkandı..
- Benim gerçekliğimde safkan takıntısı birçok kişide yoktu ve Slytherin öğrencileri de savaşta yanımızdaydı. Yine de aralarında kötüler vardı. Daha doğrusu her binada kötüler vardı..
- Cedric, Cho Chang ile çıkmak yerine Lanillyn isimli çoook güzel bir kızla çıkıyordu.. Baloya birlikte gitmişlerdi ve Lanill cidden çok sevimli bir kızdı..
Eveeet benim aklıma başka bir şey gelmedi khfdhkıpfhoğ eğer bilmeniz gereken başka bir şeyler olursa yeni bir bölümde onları da yazarım :) Görüşmek üzere 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚯͛ Shifting Anılarım ⚯͛
RandomHogwarts'a hoşgeldiniz.. Burada kendilerini büyücü diye adlandıran birbirinden deli kişilerle karşılaşacaksınız. Aman kemerlerinize sıkı sarılın zor bir yolculuk olacak..