One

319 16 7
                                    

Herzamanki gibi evde Chan, ben, Seungmin,Jisung , sevgilisi Minho, Jeongin, Changbin ve Hyunjin oturuyorduk.
ve, birden telefonuma mesaj geldi.

Jyp; Felix Hyunjin ile yukardaki odadan dosyalarınızı almaya gelirmisiniz? Ben şimdi size getiremicem acil işim çıktı.

Chan'a dönüp mesajı gösterdim bana bakarak " tamam gidin hadi" dedi. Hyunjin'nin kolundan tuttum ve 'hadi kalk' bakışları attım. Ayakkabımızı felan giydikten sonra asansöre doğru yöneldik. Biz bindiğimizde kimse yoktu ama sonradan asansör baya dolmaya başladı, Hyunjin beni kendine cekiyordu ki ayrı kalmayalım. Asansör doldukça daha da yakınlaşıyorduk bu beni rahatsız etmiyor ama onu ediyor olabilirdi. Baya kişi geldikçe daha da yakınlaştığımız icin artık nefesini boynumda hissedebiliyordum, bi anda bi Oç geldide bizi öyle bi itti ki Hyunjin le dudaklarımız bileşti, kadın 2 durak sonra indi ve öylede asonsör boşalmıştı. Hyunjin ile asansör de yanlızdık ve bi çıt çıkmıyordu. 11 katta indik ve dosyalarlmızı alıp geri eve döndük. Bu olanlardan kimseye bas etmeyeceğimize dayir söz verdik.

Ama unuttuğumuz birşey vardı..., kamera kayıtları....
1 gün geçtikten sonra jyp bizi odasına çağırdı ve kayıtları gösterdi. Ona herşeyi anlattığımızda bize okadarda kızmamıştı gayet sakin gözüküyordu. " öpüşmeniz sorun değil gay olmanız bile sorun değil , sadece başkaları görmesin. Buna cok dikkat edin, zaten sevgili değilmişsiniz sorun yok yani?"kafamızı salladık ve ordan ayrıldık. Eve geldiğimizde Chan ne olduğunu ve bizi neden çağırdığını sordu, herşeyi anlattığımızda kafasını sallayıp odasına gitti..., ama bir dakika orası benim ve Jeonginin odası? "Chan orası benim odam değilmi?" Chan arkasına döndü ve bize baktı. "Odaları değiştik sen hyunjinle kalıyorsun." Hyunjin ile odamıza doğru gittik ve yataklarımıza yattık. Acaba Hyunjin ne düşünüyordu?.

Gece saat 3:00'dü terli bei şekilde uyanmıştım cok korkuyordum neden bilmiyorum ama tedirgindim. Hyunjin Cok rahat bir şekilde uyuyordu ve bende korktuğum icin yanına yattım, böyle daha güvende hissediyordum. Sabah uyandığımızda Hyunjin ile göz gözetdik Hyunjin gözlerini açmış sadece bana bakıyordu. Kapı çalınca hemen kalktık, jeongin kapıdaydı "Hyunjin umarım rahatsız etmiyorumdur, senle bişey konuşmam lazım."jeongin bunu dedikten sonra odadan çıktılar bende Changbinin yanına gittim. Onunla beraber herzamanki dizimize Baktık.

hyunjin ve Jeongine bakalım <3

"Noldu jeongin yüzün asık gibi?"
"Hyung guruptan birine aşık olsak ne olur?"
"Changbin demi"
"Nerden biliyorsun"
"Kuşlar dedi aemina, fazla belli oluyor."
"Ee ben n'yapıcam şimdi?"
"Git açıl jyp bişey diyeceğini sanmıyorum demezde zaten ya."
"Ama ya Changbin beni sevmiyorsa 😖"
"O iş bizde "
"Kendimi daha hazır hissetmiyorum."
"Sen düşün biraz"
Dedikten sonra odadan çıktık ve öbürlerini yanına gittik, jeongin fazla tedirgin'di onu nasıl sakinleştirebileceğimi bilmiyorum. Jeongin Changbin ile konuşmak istediğini söylediği için changbinin odasına doğru götürdüm, taki kapıyı açtığımda manzarayı görüne kadar. Changbin ve Felix ellerini tutmuş tam öpüşecekler gibiydiler , kendimi biraz olsada kötü hissetmiştim ama neyse diyerek geçtiştirdim. Kapıyı hemen çarptım ve "jeongin Changbin uyuyor sonra konuşursunuz" dedim.

Evet anlamış olacaksınız ki bu ficte jyp'yi
İyi biri olacak göstereceğim
(Herkes biliyor aslında böyle birşey yapmayacağını ama Buda işte ficin farkı olsun istedim.)
❤️💓✊🎈🎊🛐❗️👽

stay with me ||Hyunlix|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin