"Didişmeniz bitti ise içeri geçelim?"
Jisung bana döndü ve kolumdan tutup içeri odaya götürdü.
"Ben ne gördüm dün?"
Jisung'a şaşırmış bir şekilde bakıyordum.
"Ne gördün acaba?"
"Sen ve Hyunjin..., aranızda bişey mi var söyle bakiyim."
Jisung yoksa...lan "lan onu dudağımdan öptüğümü mi gördün yoksa.."şimdi ben bunu sesli bir şekilde mi dedim...
"Aramızda kalıcak Merak etme no problem yani.. ve evet gördüm nasıl küçük bir öpücük bıraktığını ondan sordum."
Jisung'a bakıp"aramızda birşey yok ama evet ondan hoşlanıyorum ve onunda hoşlandığı biri varmış zaten..., yani bu aşktan bi bOk olmaz ."kalbim ne kadar da acısa bu doğruydu.. onun hoşlandığı başka biri vardı.... Gözlerimden yaş gelmeye başladığını hissetdiğimde koşarak tuvalete gittim. Kimsenin beni bu halde görmesini istemem açıkçası... helede Hyunjin....
Hyunjin
Felix Jisung ile odadan cıktıkdan sonra hemen koşarak tuvalete gitti ve ordanda çıkmadı. Jisung'un yanına gidip ona n'olduğunu sordum bana sadece
"acil cişi gelmiş ondan böyle koştu"
dedi. Kafamı sallayıp kahvaltı yapmak icin sofraya oturdum. Herkes vardı ama o hariç.....Felix eksikti. Yarım saat sonra en sonunda çıkmıştı ve yanımıza gelip bize katıldı. Ne kadarda belli etmemeye çalışsana ağlamış gibi gözüküyordu gözleri kıp kırmızıydı. Jisung mu bişey yaptı acaba? "Felix n'oldu gözlerin kıp kırmızı?" Diye kulağına fısıldadım.
"Bir şey yok Hyunjin.., yemeğine devam et." diye geri cevap verdi.
Yemeğimizi bitirdikten sonra Chan "bugün prova yapacağız, ama bugün 4 kişi gidecek bunlarda Minho, Jisung,Hyunjin ve Felix . Dosyada öyle yazıyor siz hazırlanın ve bi an önce çıkın." Chan bunu dedikten sonra odaya geçip üstümü giyinmeye gittim. Ama tuhaf birşey var gibiydi, Felixte benim yanımda üstünü giyinmişti sorun burda değil.... Sanki utanmış gibiydim.... Felixten neden utanıyorum ki?.."HADİ LAN HYUNJİN VE FELİX, NAPIYONUZ OLM SEVİŞİYONUZ MU GELSENİZE 10 DKK DIR SİZİ BEKLİYOZ" diye bağıran jisungun sesiydi.
Hemen odadan çıktık ve yanlarına koştuk.
Prova yapacağımız yere vardığımızda, prova yapmaya başladık. Felix'e bakmaktan odaklanamıyordum.... Cok güzel dans ediyordu..bir dakkika sanırım ben.... Evet felixe aşığım. Bu doğru.