Ama bunu ona nasıl söyleyeceğim. Bence hic söylemesem iyi olur... arkadaşlığımız bozulabilir. Prova bittikten sonra baya yorulmuştuk ve eve gidiyorduk, o sırada felix omzumda uyuya kalmıştı. Cok güzel uyuyordu, eve vardığımızda onu kucağıma alıp yatağına yatırdım, ve o güzel görünen çillerine bir öpücük kondurup içeri geçtim. Tam kapıyı açacaktım kapıda beni Jisung bekliyordu.
"Geç odaya."
Sadece kafamı salladım ve dediği gibi odaya geçtim.
"Anlat bakiyim, biliyordum aranızda birşey var."
"Ne, ne diyorsun ya
biz sadece "arkadaşız"
sanırım onu kucağımda taşıdığım
icin böyle düşündün.?""Felixin çillerinizde ebem öptü zaten"
Cüş aemina onu mu gördü lan bu göt bizim kapıyı mı gözetliyor acaba?
"Şerefsiz sen bizim kapıyı mı
gözetliyon Oç""Aaaa, üstüme iyilik sağlık
nerden çıkardın ????"
Lafımı bitirmeden odaya Felix girdi,
"Yatmıyormusn?"dedi.
Bende felixin elinden tutup odaya götürdüm.
"İyi geceler"
"Sanada"
Dedikten sonra yattık uyuduk.Sabah kalktığımda Felix yanımda uyuyordu. Ama dün kendi yataklarımızda uyumuştuk?, acaba dün korkup yanıma mı geldi?
Gözlerimi tam açtığımda önümüzde bize bakan changbini görünce çığlık attım. "ANANI SENİN CHANGBİN NE İSTİYON YATIOZ ŞURDA"'Bıraksam sevişeceğiniz' bakışı atıp gitti. Bir dakkika bu cocuk bizim fotomuzu mı cekti ben mi yanlış gördüm? .! Hızlıca yataktan kalktım ve Changbin'nin arkasından koştum.
"Sil lan o fotoğrafı."
"Silmezsem nolur"
"İfşalarını jeongine gösteririm."
"Sildim."
"Adam ol böyle işte."Dedikten sonra mutfağa bizimkilere bakmaya gitmiştim ama bi baktım onlarda yok. Minho ve Jisung uyuyorlardı, Felixte sanırım benim Changbin ile gürültümüze kalkıp uyanmıştı bu yüzden yanıa geldi. O yanıma geldiğinde Changbin evden çıkmıştı, Felixe dönüp
"Açmısın?"dedim. Kafasını salladı bende bu yüzden hızlı olsun diye ona yumurta yaptım, o yemeğini yerken bende Minho ve Jisung'u uyandırmaya gittim. Piçler aynısını vizede yaptılar birazda onlar ceksin hıh.
Kapıyı atığımda gayet romantik bir şekilde yatıyorlardı bende anti- romantik biri olarak üstlerine atladım."Üstümdeki hangi Oç acaba?"
"Hehe günaydın 😃"
"Hyunjin..... geliyorum kaç yoksa burda mı sikeyim?"Minho bunu dedikten sonra son gücümle üstlerinden kalkıp felixin yanına koştum, sanki hic birşey yaşanmamış gibi davrandım. Salaklar kendilerini paranoyak sanıyorlar HAHAHSJDOPFN. Felix yemeğini bitirdikten sonra içeri geçti.
"Ben dışarı çıkıyorum."
Nereye gidiyordu acaba?|
Kiminle gidiyordu?|
Yanlız ne yapacak orda ?|