"Jeongin Changbin uyuyor sonra konuşursunuz" dedim. Jeongin kafasını salladı ve yemek yemek için Chan ve seungminin yanına gitti bende odama gittim.
Acaba Felix ve changbinin arasında birşey mi var?, Buda sorumu ya daha demin nerdeyse öpüşüyorlardı ya. Ama neden kendimi kötü hissediyorum ? Ağlicak gibiyim.
"Hyunjin."
"Chan.., seninle konuşmam gerek"Felix ve changbine bakalım <3
Hyunjin cok yanlış anladı ya sanırım öpüşücez sanmıştı ama ona aslında jeongine nasıl açılabileceğine dağir kelimeler söylüyordum.
Ama ben neden bunu düşünüyorum yanlış anlaşma olsada yani bu cok önemli olmamalı?.
Bir şey demeden odadan çıkıp içeri geçtim (jeongine görünmeden oda yanlış anlamasın ).Chan ve Hyunjine bakıyoruz.
Chan;
Anlat bakalım HyunjinHyunjin;
Başka bir insanı başka biri ile
Görünce böyle ağliyasın geliyorsa bunun
Anlamı sence nedir?Chan;
O kişiden hoşlanmış olabilirsinHyunjin;
Ama o kişi benden hoşlanmıyorsa
n'yapıcam ?Chan;
Kime aşık oldun sen de bakim biHyunjin;
Boşver ya önemli değil zaten.Chan kafasını sallayıp odadan çıktı bende onunla beraber çıktım. Çıktığımda karşımda Herkez içerde oturmuş sanki bizi bekliyormuş gibiydi, jeongin ve changbin'de baya yakınlardı acaba sevgili mi oldular. "Ooo jeongin başardın mı?" Jeongin kafasını bana bakarak mutlu bir şekilde salladı. "Aayyy cok mutluyum artık kafamı Changbin de Changbin diye şişirmiyeceksin."
Jeongin bana utanmış ve kızgın bir şekilde bakıyordu ben ise sadece gülüyordum. Felix'in yanına geçtim ve oturdum, herkesin artık sevgilisi var sadece ben Felix saptık.
"Herkesin sevgilisi var birtek sen ve Felix sapsınız, darısı sizin başınız-"
Changbin lafını daha bitirmeden Felix changbinin koluna vurdu. Ama neden vurduki bunu dalga geçme niyetine dediğini herkes biliyor...., yani dalgasına demiştir başka ne olabilrki.?"Chan seninle bir şey konuşmak istiyorum" dedi Felix ve Chan ile odaya geçtiler, bende bu yüzden Seungmin'nin yanına geçtim.
Felix Chan'a bakalım<3
Chan;
Ayy noldu bugün herkes benimle konuşmak istiyor ilk Hyunjin sonra sen.Felix;
Noldu?, Hyunjin ile ne konuştunuz
ki?...Chan;
Aşık olmuşta onu konuştuk., neyse konumuz bu değil sen ne diyecektin.Felix;
Aynı şeyi...
|nasıl ya
|hyunjin aşık mı olmuş
|kime acaba
| kalbim neden açıyor .Chan;
Felix iyi misin?
Ve sende mi aşık oldun? Dikkat edin de aynı kişiye olmayın sonra başımıza düşman kesilirsiniz.Felix;
Merak etme chan aynı kişi
olma şansımız düşük.Chan kafasını sallayıp odadan çıkıp diyerlerinin yanına gittik. Minho ve Jisung odalarına çekilmişlerdi ve Hyunjin ortada yoktu oda sanırım odaya gitmişti bende yanına gittim. Yatağa yatmış uyuyordu.., cok tatlı gözüküyordu. Dudakları pembe gibiydi ve sanki beni Öp diyorlardı.... Sanırım ben bu çocuktan gercektende hoşlanıyordum. Sanırım dudaklarının etkisindeydim ve onun dudaklarına bir öpücük kondurdum. Tam yatağa gidecekken kapının, açık olduğunu gördüm ve kapatıp yattım.
"Günaydınnn"diye girdi odaya Jisung.
"Sabah sabah n'oldu Minho ile kavga mı ettiniz?"jisung Hyunjine kızgın birşekilde bakıyordu ben sadece gülüyordum, komikti didişmelerini izlemek HENSKD cok güzel.