Akşam olmuştu bende felixle beraber jisungun odasına geçtik, kimse yoktu ve bi müktek jisungu bekledik. Birden kapıdan ses geldi, biri kapıyı kilitliyordu. Hemen oturduğum yataktan kalkıp kapıya doğru gittim.
"Hey, Jisung biz varız aç kapıyı"dedim.
Ve sonradan tekefonlarımıza ikimizinde mesaj gelmişti.31|hyunlix|
Jisung;
Evet benim gerizekalı arkadaşlarım açılın birbirinize artık beni bile bıktırdınız, bu pilanı bilerek yaptım. Gurubuda anlayın diye açtım, da bukadar kıt kafalı olabileceğinizi düşünemedim. Neyse ister sevişin ister öpüşün size kalmış iyi seksle- ay pardon iyi günler dicektim.
Ha bu arada unutmadan evde kimse yok, 2saatliğine dışarı çıktık yani seksi-yani konuşmanız 2 saatten uzun olmaz umarım.Mesajı okuduktan sonra baya bi sessizlik oluştu. Benim ama açılmam lazımdı böyle devam ederek içimde daha tutamam.
"Felix"
"Hyunjin"
"Sana birşey demem gerek"
"Benimde sana Hyunjin""Bu sana belki biraz komik veya değişik gelicek ama bak lütfen bu konu arkadaşlığımıza dokunmasın.ben.... Ben senden hoşlanıyorum.... Hwang Hyunjin. Şimdiden özür dilerim gercektende özür dilerim. Senin hoşlandığın başka birisi var ama.... Bilmiyorum senden o kadar hoşlanıyorum ki, şurada ağlıya bilirim.
Lütfen bu konu arkadaşlığımıza zarar vermesi-"Lafımı daha bitirmeden Hyunjin beni kendine, cekip dudaklarımızı birleştirmiştik.
dudaklarımızı ayırdığımda Hyunjin bana böyle demişti."Bende senden hoşlanıyorum,..... Lee Felix benimle çıkarmısın?"
O lafını bitirdikten sonra onun dudaklarını öpüp
"Evettt" diye cevapladım. O an benim en mutlu anım olabilir.'Seni çok seviyorum hwang Hyunjin'
'Seni çok seviyorum Lee Felix'Bölümlerini bilerek az yaptım, zaten fazla belki hic okunmayacağı veya beğenilmeyeceği icin 'fazla' emek göstermedim. Ama yinede beğenildiyse ne mutlu bana.<3
😍🥰🥰🥳❤️✊
🥰😋🥳🎊
👏🛐💓😫
+ bu fic cok kontrol edilmemiş bir şekilde yazılmıştır!
Yani bir yanlışım varsa cok özür dilerim <3