Μετά από την "επίθεση" της Θεοδόσιας προς την Ελένη στο σχολείο, όπου μπροστά ήταν και ο Λάμπρος, ο Λάμπρος παει αν βρει την Ελένη στο σπίτι της. Την βρίσκει στην αυλή. "Τι θες;" του λέει εκείνη με μια ψυχρότητα όταν τον βλέπει. Τα λόγια της απότομα με τον θυμό να είναι ζωγραφισμένο στο προσώπο της. Η Θεοδοσία πριν λίγες ώρες την είχε φέρει σε μια εξαιρετικά δύσκολη θέση και για αυτό έφταιγε εκείνος. Τώρα είναι απέναντι της. Της ζητάει συγνώμη εκ μέρους της γυναίκας του. Το πρόσωπο του στην αρχή ήρεμο μέχρι που τον λόγο παιρνει παλι η Ελένη, η οποία τον κατηγορεί με μια απορία να της καεί τα σώθηκα. Γιατί δεν της μίλησε;; Γιατι άφησε την γυναίκα του να μάθει το παρελθόν τους αφου φτάσουν στο χωριό;; Εκείνος ισχυρίζεται πως δεν της τα είπε για να μην την φερει σε δύσκολη θέση. Όμως είναι αυτή η αλήθεια;; Θα ήθελε να το πιστέψει αυτό η Ελένη αλλά το δικό της μυαλό δίνει άλλη εξήγηση. Δεν της είπε τιποτα γιατί δεν σήμαινε τίποτα για αυτόν. Ήταν ένα αδιάφορο κεφάλαιο στην ζωή του που δεν τον ενοιαζε να ξανά ανοίξει. Της σκέψεις της λέει και δυνατά κάνοντας τον να λυγίσει. Ώστε αυτό πιστευε;; Πίστευε πως την είχε ξεγραμμενη;; "Δεν είναι αλήθεια αυτό και το ξέρεις " της απαντάει. "Πάψε" την ακουει να λέει με μάτια βουρκωμένα. Όμως τα λόγια του συνεχίζουν. "Σήμαινες τα πάντα για εμενα, Ελένη, τα πάντα" Όταν τελείωσε την φράση του τα δάκρυα της ήταν πλεον φανερά. Πρώτο χαστουκι. Του ζητάει ξανά να παψει εκείνος όμως αρνείται. Δεύτερο χαστούκι, τρίτο, τέταρτο. Το χέρι της είναι πια κολλημένο στο μάγουλο του. Της το ακινητοποιει. "Από το χέρι σου και να πεθάνω θα το δεχτώ " αυτά είναι τα επόμενα λόγια που βγαίνουν από το στόμα του καθώς η απόσταση μεταξύ τους έχει σχεδόν μηδενιστεί. Το φιλί δεν άργησε να έρθει. Η έλξη που νιώθει για εκείνη είναι ακαταμάχητη. Μάταια η Ελένη προσπαθεί να ξεφυγει από το φιλί του. Δεν ξέρει αμα θέλει κιόλας. Αλλά πρέπει. Πρέπει να σταματήσει αυτή η κατάσταση μεταξύ τους.
YOU ARE READING
ΛΛ σκηνές
RandomΗ δική μου προσπάθεια να περιγράψω μια από της αγαπημένες μου σκηνές. Δεν ξέρω αμα αυτή η προσπάθεια μου είναι καλή αλλά θέλω να μην με αποπάρετε αφου ειναι και η πρωτη μου ιστορία. Σε περίπτωση που σας αρέσει θα το εκτιμούσα παρα πολυ αν αφήνατε έν...