Η προσπάθεια της να ξεφυγει από το φιλί μεγάλωνε όσο μεγάλωνε και η ένταση του φίλου. Απομακρύνθηκε. Τον κοίταξε. Την κοίταξε. Τα λόγια του τον είχαν πλεον εγκαταλείψει, σε αντίθεση με αυτά της Ελένης. "Ντροπιάζεις και εμένα και τον εαυτό σου" αυτό ήταν το πρωτο πραγμα που σκέφτηκε. Αυτό ήταν το πρωτο πραγνα που ειπε καθώς προσπαθούσε να βρει και παλι τις ανάσες της. Προσπαθουσε να σκεφτεί με το μυαλό της τι ήθελε από εκείνη. Γιατι την ξανά φίλησε;; Είχε την οικογένεια του, την γυναίκα του. Είχαν πάρει εδώ και πολλα χρονια χωριστους δρόμους, αυτός το διάλεξε άλλωστε. Και τώρα τι; Τι ήθελε από εκείνη; Να συνεχίσει το φιλί του σαν να μην έγινε τίποτα, κοροϊδευοντας έναν άνθρωπο; "Δεν ημουν καλή για γυναίκα σου και είμαι για ερωμένη σου;" Οι επόμενες λέξεις της βγαίνουν αβίαστα από το στόμα της. "Τι είναι αυτά που λες;" Ρωτάει αυτός πλεον σαν χαμένος. Ο θυμός όμως της Ελένης ήταν εμφανής, το έβλεπε και στην στάση του σώματός της και στην έκφραση του προσωπου της αλλά και στα λόγια της. "Μια γραμμή χωρίζει την αγάπη από το μίσος, Λάμπρο και εσυ με σμπρωχνεις να την περασω" σκληρα τα λόγια της. Πως μπορεσε να τα ξεστομίσει; Ήταν σίγουρη πως ότι και αν της έκανε δεν θα μπορουσε να τον μισήσει όμως αυτήν τη στιγμή μιλα ο θυμός της. Ο Λαμπρος παλι με το που άκουσε τα λόγια της ένα κυμα σκέψεων περασε απο το μυαλό του με μια λέξη να κυριαρχεί 'μιλα'. Πες της πως νιώθεις. Πες της γιατι τα κάνεις όλα αυτά. Δείξε της τι αισθάνεσαι αλλιώς θα το κάνει, θα σε μισήσει. Οχι δεν ήθελε να τον μισήσει. Δεν έπρεπε να τον μισήσει. "Νόμιζα ότι είχα καταφέρει να πνιξω όσα ένιωθα για εσένα από την ώρα όμως που πατησα το ποδι μου εδώ με πνιγουνε αυτα" Αυτή ήταν η αλήθεια. Η αλήθεια του και την είπε. Η κουβέντα τους έντονη τόσο έντονη που δεν είχε καταλάβει κανένας από τους δυο πως όλοι αυτή την ώρα δεν ήταν μόνοι τους. Ο άντρας που ήταν μπροστά την πορτα πλεον κατεβαίνει της σκάλες. Όταν η Ελένη αντιλήφθηκε την παορυσια του στην αυλή σκούπισε τα δάκρυα που είχαν τρέξει ξανά από τα μάτια της ενώ ο Λάμπρος σήκωσε και τίναξε το σακάκι του από κάτω. "Όλα καλά, μια κουβέντα είχαμε με τον δάσκαλο μόλις έφευγε. Να πας στο καλό " απάντησε η Ελένη στην ερώτηση του άντρα αν ειναι ολα καλα, τελειώνοντας έτσι την συνάντηση τους αφου ανέβηκε τις σκάλες και μπήκε μέσα στο σπίτι της.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΛΛ σκηνές
AcakΗ δική μου προσπάθεια να περιγράψω μια από της αγαπημένες μου σκηνές. Δεν ξέρω αμα αυτή η προσπάθεια μου είναι καλή αλλά θέλω να μην με αποπάρετε αφου ειναι και η πρωτη μου ιστορία. Σε περίπτωση που σας αρέσει θα το εκτιμούσα παρα πολυ αν αφήνατε έν...