~𝑭𝒓𝒂𝒕𝒆𝒍𝒆 𝒗𝒊𝒕𝒓𝒆𝒈~

1.9K 68 5
                                    

𝑻𝒐𝒑 :𝒋𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌✔︎
𝒃𝒖𝐭𝒐𝒐𝒎 :𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈✔︎

Mama lui Jungkook murise acum 2 ani de cancer.. Tatăl său își făcuse o 'nouă iubită' asta distrugându-l pe băiat . Îl ura pe tatăl său crezând că i-a uitat mama!

'Jungkook, fiule vino aici!'

-Ce vrei?

'Știi că ți-am zis de Mina? Păi noi ne vom căsători iar tu vei locui cu noi a da și ea are un fiu cam de vârsta ta'

-Tu glumești? DE CE DRACU M-AȘ MUTA CU ĂIA??

'pentru că eu sunt tatăl tău tinere, și știu că crezi că am uitat-o pe mama ta dar nu e așa și mi-e îmi lipsește dar nu pot trăi toată viața singur înțelege fiule! '

-'da, da'

Pleacă nervos la el în cameră

*Aham deci are un fiu? SĂ VEZI CE MĂ VOI MAI DISTRA CU EL :)) * -gândi el

Pov Jungkook--

La nuntă~※

Aish nu îmi vine să cred că tata mă obligă să particip la porcaria asta ...

Mă așez plictisit pe scaun și privesc în gol. dar îmi strică tata liniștea...

'Ya fiule zâmbește și tu că nu e înmormântare!'

--'Mda'

'Apropo ea este Mina' și îmi arată spre femeia de lângă el ce zâmbea... Nu știu de ce dar zâmbetul ei îmi amintește de cineva ...

-'Bună dragule eu sunt Mina'
Spune zâmbind și mă strânge în brațe

Eu îi răspund la îmbrățișare iar tata se uită la noi uimit

'Ya nu ne mai privi așa că ne deochii' (Mină)

*Începem să râdem*

-Scumpo hai la invitați, fiule aștepți aici sau vi?

'Rămân'

Ei aprobă și se îndepărtează, eu iar privesc în gol dar văd dintr-o dată o față foarte cunoscută...

Mă apropi de el
El e la fel de uimit ca mine... este fostul meu iubit..

'Hei Tae'-

'H-hei Jungkook'

'Tae .. Ești la fel de frumos ca întodeauna.. '-

'M-mersi, da ce faci aici? '

'Păi am fost obligat să fiu aici dar tu? '

'Da tu mereu ești obligat' -zice sarcastic
'Și eu la fel 'continuă el

'Tae ce sa întâmplat în noaptea aia nu e ceea ce crezi tu-'

'Oh se pare că a-ți făcut deja cunoștință! '

Ne întoarcem și îi vedem pe tata și pe Mina, Să nu zici că ea e mama lui.. Deci de aia îmi părea zâmbetu ei cunoscut..

𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum