«𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖»

1.8K 52 3
                                    

𝐓𝐨𝐩:𝗝𝘂𝗻𝗴𝗸𝗼𝗼𝗸✔︎
𝐛𝐮𝐭𝐨𝐨𝐦: 𝗧𝗮𝗲𝘁𝗮𝗲✔︎


"Acum mă vei părăsi, nu? "

Jungkook în vârstă de 21 de ani are o relație cu Tae de mai bine de un an. Tae un tânăr de 18 ani care.. Este little.

Acum Jungkook era în bucătă -rie făcând micul dejun pentru el și pentru Tae. Iar Tae încă doarme. Jungkook cum era atent cu gătitul a uitat că afară ploua iar lui Tae îi este frică ..

-D-daddy a-ajutor ~Se trezi Tae din cauza tunetelor și începu să strige la Jungkook~

Jungkook nu auzi și doar își continuă treaba. Tae își i-a pătura preferată în brațe apoi un ursuleț și merge plângând în căutarea lui ,,daddy"

-DADDY! ~ și se așează jos și începe să plângă mai tare~

-TAE! ~ Și fugi la el~ Ce sa întâmplat iubire?
-Daddy ~ sare în brațele lui p.. Păi afară plouă.. Iar tu nu erai lângă Taetae așa că Taetae sa speriat.
-Of.. Lui daddy îi pare rău . Nu am vrut să îmi las puiul singur dar am coborât să îți fac -

-Clătite? ~ întreabă cu speranță în ochii~

-Da. Dar știi regula , întâi mâncare apoi dulce. Acum fugi și spălă-te pe mâini până pun eu masa. ~Tae dă din cap apoi fugi să se spele pe mâini~
După ce sa spălat pe mâini sa pus în poala lui Jungkook și așteaptă să fie hrănit.

'Nu papi?'

-Daddy.
~ Jungkook chiocoti~ -Vrei să îți dau eu, așa-i?

Cel mic dădu din. Jungkook zâmbi apoi începu să îl hrănească pe cel mic și la urmă a mâncat și el.

~După câteva ore~

Jungkook spăla vasele, iar Tae era în dormitor se uita la televizor. Era chiar foarte atent.

-Baby.

Tae nu auzi așa că Jungkook la mai strigat o dată dar nici de data asta nu a primit nici-un răspuns așa că a urcat la el crezând că a pățit ceva.

-Aish, Tae ce faci?

-TAE!
Cel mic tresări dar zâmbi atunci când îl văzu pe JK

-Oh daddy, ești aici.
-Mda. Ce tot faci?
-Eu? Mă uit la o dramă , este super interesantă.

Jungkook se așează lângă el -Despre ce este?
-Păi despre o tipă și 3 bărbați ce o curtează.
-Și asta ți se pare ți-e interesant?

-Da, de ce nu?

Jungkook se plictisi imediat de acea dramă., așa că a început să se joace un joc pe telefon. Dar se opri atunci când îl auzi pe Tae cum chiocoteste.

-baby, de ce chiocotesti?
-Păi.. Tipul ăla este foarte sexi

Jungkook făcu ochii mari :-POFTIM?

-Auzi daddy!?

-E?
-Tu de ce nu mă săruți așa cum tipi ăia o sărută pe tipa asta. Eu ce am?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 30, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝑻𝒂𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum