Valentina P.O.V
Moj zivot je postao raj, kraj njega sam upoznala sebe. Stajala sam na terasi i pusila cigaretu, on je unutra spavao, sunce je polako izlazilo.
Osmehnula sam se dok sam izbacivala dim iz pluca, sve je bilo toliko jednostavno. Sve sam znala, sve je bilo toliko lako. Lagala sam samu sebe, samu sebe uveravala da ne znam nista a sve sam znala. Najgore je kada poverujes u sopstvenu laz. Secam se svakog trenutka te veceri, jedina stvar koju ne znam bila je, ko je ubio Petra.
Lagala sam sebe, ubijala sam sebe tim lazima, i svoju buducnost sam trovala time.
Usla sam u kucu, i videla Vukov telefon koji koristi za posao. Uzela sam ga i ako sam pokusavala da se oduprem sebi, izasla sam iz sobe. Sela sam na pod u wc-u i gledala poruke. On upucuje poruke na samo dva kontakta Mihajlo i Vanika. Usla sam u poruke sa Mihajlom, gledala sam poruke. Listala sam poruke sve do Petrove smrti, poruka "Zakopali smo pistolj kojim je ubijen, telefon je bacen." Mihajlo salje Vuku.
Zbunjeno sam procitala poruku i usla u poruke sa kontaktom Vanika. Ponovo sam dosla do datuma Petrove smrti.
,,Sve je prepisano Valentini, ali ceo posao je tvoj. Daj Mihajlu Srbiju i Bosnu da ne smara. Dizi ce da skine i malu ako treba."
,,Ne dirajte malu, ko je proverio les Petrov?"
,,Dizi. Dizi je pokupio caure i sve."
,,Cekamo te na Kopu, jel ova ziva?"
,,Ziva je. Ne seca se nicega navodno."
,,Mozda laze."
,,Puna je sedativa. Ne ume da laze."
Spustila sam telefon i prekrila usne rukama. Mihajlo i Vuk su ubili Petra. Vanika i Dizi? Moram da saznam ko su oni.
Deo gde je Mihajlo ubio Petra bio mi je poznat, ali, deo gde je Vuk u celoj toj prici? Nije mi bilo jasno.
Petar i Mihajlo su zeleli da ubiju Vuka i na njegovo mesto stave mog bivseg, moguce je da je Vuk ubedio Mihajla da ubiju Petra.
Ustala sam sa hladnih plocica i vratila sam se u sobu, bio je budan i gledao me je. Sedeo je na krevetu i osmehnuo se.
Ja: Budan si..
Vuk: Mhm. Jesi videla onaj moj telefon? Vanika treba da mi javi nesto.
Ja: Ko je Vanika?
Sela sam mu u krilo i poljubila ga nezno u celo. Mazio me je po ledjima.
Vuk: Vanika je moj brat.
Ja: Imas brata?
Vuk: Tako nekako.
Klimnula sam glavom i ceskala ga, u isto vreme sam polako ubacila telefon u jastucnicu.
Ja: A Vanika, jel on zna za nas?
Vuk: Zna. Vanika zna bas sve. Zasto ne spavas?
Ja: Ma.. Ne spava mi se.
ESTÁS LEYENDO
Mi bez nas
Misterio / SuspensoSta se desava kada se ne secas nicega a sve je toliko zapetljano? Da li izgubis sebe pokusavajuci da shvatis sta se desilo te noci a secas se samo par detalja, nisi bila pod utiskom droga niti alkohola, prosto se ne secas nicega. Da li izgubis sebe...