Vuk P.O.V
Cim je zaspala izasao sam iz kuce, seo sam u auto i odmah otisao kod Vanike. Usao sam mu u stan kao da je moj, a u stanu je bio kurvaluk, kao i uvek. Probudio sam ga i njegove drugarice poslao u soping. Nakon sto se istusirao i doveo u stanje da pricamo seo je pored mene i zapalio cigaru.
Gledao je u jednu tacku nekoliko minuta dok je pijuckao kafu i pusio cigaru.
Vanika: Zasto sam ja tebe upoznao u opste? Pre sat vremena sam zaspao.
Rekao je dok je i dalje gledao u istu tacku. Izgledao je kao da ga je neko probudio iz kome.
Ja: Valentina Belic. Jebe me.
Vanika: Pa i ona je jedan od Belica. Ubio si ih vec troje, gde su tri tu je i cetiri.
Prekrstio je noge i sedeo kao neka zena. Izdahnuo sam i prevrnuo ocima.
Ja: A jebote.
Vanika: A ne znam ja sta je tebi. Tebi je fino sa njom. Zavoleo si je.
Ja: Ma jok bre.
Vanika: Kradete zajedno Vuce. Sta vi nesto tripujete Boni i Klajda? Sjebace te, mala je Beliceva sestra.
Ja: Valentine, mala je citala nase poruke. Zna da sam joj skinuo brata.
Vanika: Ne zovi me po imenu-to je prvo, drugo je, nisam se zajebavao kada sam rekao da je ubijes.
Ja: Vanika brate.. Ne mogu da je skinem.
Vanika: Znas kako sam lepu devojku upoznao sinoc. Fina, dobra.. Nije kurva..
Ja: Si siguran da nisi sanjao? Jer sigurno nije neka od onih.
Vanika: Ma jok bre. Ova je bila lepa kao san, osamarila me cak.
Ja: Jel?
Vanika: Da brate. Ja joj gledo dupe ona dosla drknula mi samarcinu.
I dalje gledajuci u istu tacku je pricao, izdahnuo sam.
Ja: Sta da radim sa ovom?
Vanika: A sto je ne namestis plavima? I onako je sve ilegalno na nju. Kuca u Sarajevu? Na nju. Petrov auto kojim je ubio dvoje ljudi? Na nju. U kuci ima pistolja vise nego sto nasa vojska ima.
Ja: I? Ubiju me nasi jer sam sisa i drukam. Dizi bi me obesio.
Vanika: Ja i onako izlazim. A Dizi ti je otiso u Finsku. Ajde odrukas malu i sredis meni i tebi zasticenog svedoka?
Ja: Nemam ja srca za to Vanika.
Vanika: E jebiga onda, onda ce mala da te kara samo da shvati da si joj ubio brata.
Ja: Ako je odrukam. Ides sa mnom.
Vanika: Idem. Od pocetka smo zajedno Vuce, necu te ostaviti sad.
Pogledao me je konacno, ugasio je cigaru. Klimnuo sam glavom i on mi je doneo papirologiju.
Vanika: Ovim mozes da zapocnes pregovore za zasticenog svedoka.
Ja: Nemamo dosta.
Vanika: Ubila je koliko ljudi?
Ja: Troje.
Vanika: Sizofrena devojka koja je ubila troje ljudi, otac i braca kriminalci, ima u kuci arsenal i tri ilegalna poseda. Plus im je ubila koleginicu. I stavimo da nam je sefica i? Ne da imas zasticenog svedoka nego imas i pakao osiguran.
Ja: Ja sam pakao osigurao sebi kad sam Petra upoznao.
Vanika: Zajedno smo u ovome. Idi i sredi se malo pa u sup.
CZYTASZ
Mi bez nas
Tajemnica / ThrillerSta se desava kada se ne secas nicega a sve je toliko zapetljano? Da li izgubis sebe pokusavajuci da shvatis sta se desilo te noci a secas se samo par detalja, nisi bila pod utiskom droga niti alkohola, prosto se ne secas nicega. Da li izgubis sebe...