"𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 𝐄𝐧𝐭𝐞𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐮𝐬𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐞𝐬 𝐬𝐚𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐜𝐲."𝐌𝐲 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐦𝐲 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐜𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐅𝐮𝐬𝐡𝐢𝐠𝐮𝐫𝐨 𝐄𝐧𝐭𝐞𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝. 𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐢𝐬 𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭.
"𝐈𝐟 𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥 𝐡𝐞'𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐚𝐧 𝐞𝐦𝐚𝐢𝐥 𝐢𝐧 𝐚𝐝𝐯𝐚𝐧𝐜𝐞."𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐝.
𝐈 𝐩𝐨𝐬𝐭𝐩𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐨 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧.
"𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐡𝐞𝐜𝐤 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐦𝐚'𝐚𝐦."
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮, 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐟𝐭𝐞𝐞𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐈'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞."𝐈 𝐛𝐚𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲.
"𝐘𝐞𝐬 𝐦𝐚'𝐚𝐦, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐚'𝐚𝐦."𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐮𝐭𝐞𝐫.
𝐀𝐬 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐈'𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐛𝐲 𝐦𝐲 𝐞𝐦𝐩𝐥𝐨𝐲𝐞𝐞𝐬.
"𝐌𝐬.𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬𝐦𝐚, 𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝟕𝟓% 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡𝐬 𝐫𝐚𝐭𝐞. 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐞𝐫𝐜𝐢𝐚𝐥?"
"𝐖𝐨𝐰 𝟕𝟓% 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐞𝐫?"
"𝐘𝐞𝐬 𝐌𝐬."
"𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐧𝐨 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐚𝐢𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐝𝐢𝐨 𝐨𝐫 𝐚𝐬 𝐚𝐝𝐬 𝐨𝐧 𝐘𝐨𝐮𝐓𝐮𝐛𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭."
"𝐘𝐞𝐬 𝐌𝐬-"
"𝐁𝐮𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐨𝐟𝐟𝐢𝐜𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐞𝐫𝐜𝐞𝐧𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐫𝐚𝐭𝐞."
"𝐘𝐞𝐬 𝐌𝐬-"
"𝐌𝐬.𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬𝐦𝐚, 𝐈 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐮𝐬𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐝𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐯𝐞𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐦𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐮𝐲 𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐫𝐜𝐡𝐚𝐧𝐝𝐢𝐬𝐞."
YOU ARE READING
THE CEO'S FAVOURITE || T.FUSHIGURO
Fanfic["𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐓𝐨𝐣𝐢."𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝. "𝐎𝐡, 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐝."𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝. "𝐃𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬."] 𝐭𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐞𝐦! 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫! 📍𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭...