𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐯𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰𝐬. 𝐇𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐥𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐊𝐚𝐲𝐥𝐚 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐓𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐈 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐟𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤.
"𝐁𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐲'𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐛𝐚𝐝!!"𝐂𝐨𝐮𝐬𝐢𝐧 𝐍𝐚𝐨𝐲𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐯𝐢𝐬𝐢𝐨𝐧,"𝐁𝐮𝐭 𝐝𝐚𝐦𝐧 𝐚𝐢𝐧'𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐟𝐢𝐧𝐞- 𝐎𝐖!"
𝐇𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐭 𝐌𝐞𝐠𝐮𝐦𝐢 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐩𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐌𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐥𝐚𝐩 𝐍𝐚𝐨𝐲𝐚.
"𝐒𝐨, 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐬𝐡𝐞?"𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝.
"𝐀 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐞𝐨 𝐈 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝."
"𝐖𝐚𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫?"
"𝐖𝐞𝐥𝐥, 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐦𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐮𝐜𝐡."
"𝐎𝐡 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐮𝐜𝐤𝐬."
"𝐇𝐨𝐰?"
"𝐘𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭."
"𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧?"
"𝐒𝐡𝐞'𝐬, 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐨𝐯𝐞-"
"'𝐂𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧."
"𝐈 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐲𝐬."𝐈 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐧𝐨𝐬𝐞, 𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐍𝐚𝐨𝐲𝐚'𝐬 𝐩𝐲𝐣𝐚𝐦𝐚𝐬.
"𝐍𝐨𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧- 𝐎𝐖! 𝐀𝐘𝐄 𝐌𝐄𝐆𝐔𝐌𝐈 𝐃𝐎𝐍𝐓 𝐒𝐋𝐀𝐏 𝐌𝐄!"
𝐇𝐞 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐍𝐚𝐨𝐲𝐚 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩.
"𝐎𝐤𝐚𝐲 𝐨𝐤𝐚𝐲! 𝐉𝐞𝐞𝐳!"
"𝐖𝐡𝐲'𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨 𝐢𝐧𝐭𝐢𝐦𝐢𝐝𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐚 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝?"𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐜𝐡 𝐬𝐜𝐫𝐨𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐢𝐝𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐦'𝐬. 𝐇𝐞 𝐬𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐞𝐥𝐞𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞𝐬.
YOU ARE READING
THE CEO'S FAVOURITE || T.FUSHIGURO
Fanfiction["𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐓𝐨𝐣𝐢."𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝. "𝐎𝐡, 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐝."𝐈 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝. "𝐃𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐜𝐞𝐬."] 𝐭𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐟𝐞𝐦! 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫! 📍𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭...