Dapat Umi merasakan hembusan nafas Fauzi menembusi kain batiknya dan mengenai daging punggungnya. Dia tahu lelaki itu bernafas di punggungnya. Menghidu bau punggungnya yang sudah mandi wajib pada subuh hari itu.
Sejurus selepas itu, dia merasakan kain batiknya diselak ketika Fauzi mula kembali berdiri. Dia dapat merasakan tubuh lelaki itu kembali rapat dan memeluk dirinya. Kehangatan zakar Fauzi turut dirasakan menyentuh belahan punggungnya. Fauzi menekan zakar kerasnya hingga terselit di belahan punggung Umi. Terasa di simpulan dubur Umi kehangatan batang zakar Fauzi menyentuhnya.
Tangan Fauzi kembali melingkari tubuh empuk Umi. Sebelah tangannya meramas payudara ibu beranak seorang yang besar dan melayut itu. Begitu besar sekali hinggakan seluruh tapak tangan Fauzi tidak mampu untuk menampung saiz sebelah payudara Umi. Sementara sebelah lagi tangan Fauzi mengusap perut Umi yang berlapis dengan lemak yang sederhana itu.
"Sedap betul body awak... Awak ni tak gemuk la sayang... cuma montel je..." kata Fauzi sambil menekan-nekan zakarnya di belahan punggung Umi.
Fauzi meraba tundun Umi yang tembam. Terasa kain batik Umi semakin dibasahi oleh lendiran nafsu yang terbit di celah kemaluannya. Sememangnya Umi sudah pun terangsang ketika itu. Memang dia sebenarnya mempunyai perasaan kepada Fauzi yang menjadi jiran barunya. Lantaran dirinya yang sudah bersuami dan juga mempunyai anak menjadi penghalang kepada minatnya itu.
Dia tahu Fauzi sudah pun berumah tangga sepertinya, tetapi sekiranya Umi masih belum berkahwin, nescaya pasti dia akan jatuh hati dan cuba untuk memikat hati lelaki itu. Zakar Fauzi dirasakan mula menyelinap di celah kemaluannya. Dilalukan maju mundur di bibir kemaluannya yang semakin licin. Kehangatan zakar Fauzi yang menggosok pintu muaranya dengan perlahan menghangatkan nafsu kewanitaannya. Dalam mindanya yang semakin bersarang dengan rangsangan nafsu, Umi melentikkan punggungnya agar geselan zakar Fauzi semakin kuat menggosok belahan kemaluannya hingga menyentuh biji mutiara nafsunya.
"Ohhhhh.... " Umi mengeluh perlahan di saat nafsunya terusik dengan rangsangan yang melampau dari Fauzi.
Tangan Fauzi sudah pun berada di dalam baju Umi. Kedua-duanya sedang menampung buah dada Umi yang besar melayut. Tersembunyi di dalam baju, jari jemari Fauzi meramas buah dada Umi sambil menggentel biji puting buah dada yang semakin keras. Fauzi turut merasakan keghairahan melihat belakang badan Umi yang kelihatan sungguh gebu ketika itu. Melentik dengan memakai baju yang sungguh ketat. Dari bahu mengecil ke pinggang bentuk tubuh Umi. Melalui lapisan lemak yang sederhana menambahkan kemanisan daging perutnya, tubuhnya kelihatan kembali kembang ke punggungnya. Sungguh besar dan lebar. Tonggeknya punggung Umi sewaktu tubuhnya melentik itu bagaikan mampu diletakkan segelas cawan nescaya tidak senget tertumpah.
Fauzi benar-benar terangsang melihat pameran serba lucah itu. Nafsunya sudah tidak keruan lagi. Keinginannya untuk berjimak dengan suri rumah tangga sepenuh masa yang bertubuh gempal dan memiliki bahagian-bahagian tubuh yang mempunyai bentuk dan saiz idaman semua lelaki itu sudah tidak dapat di tahan lagi. Fauzi lantas menarik punggungnya hingga hujung kepala zakarnya dirasakan tepat berada di pintu kemasukan lubang sedap Umi. Maka dengan sekali tekan sahaja, zakar keras Fauzi terus terperosok masuk ke dalam laluan gelap yang sungguh licin berlendir.
"Ohhhhh....." keluhan nafsu terbit dari bibir Umi.
Begitu juga Fauzi. Kelembutan daging lubang kemaluan Umi terasa sungguh mengasyikkan. Nikmat sekali merasai lubang kemaluan isteri orang yang tubuhnya berlemak itu. Fauzi terus menarik kemaluannya sejenak, dan terus dihayun masuk kembali berkali-kali dalam irama yang mengasyikkan. Limpahan air nafsu Umi yang mengalir perlahan melicinkan pergerakan zakar Fauzi. Sungguh nikmat sekali Fauzi katakan. Sementara Umi pula, semakin bernafsu merasai zakar Fauzi keluar masuk berkubang di dalam kolam tubuhnya. Punggungnya semakin dilentikkan agar zakar Fauzi tenggelam lebih dalam.
YOU ARE READING
Berahi Rumah Flat
RomanceSeorang jiran yang gemuk diminati oleh salah seorang jirannya dan mereka tidak bertepuk sebelah tangan walau masing-masing sudah mempunyai pasangan. Bagaimanakah akhirnya?