Beberapa tahun selepas itu...
"Bang... tak sabar rasanya... tak boleh ke kita pindah hari ni juga.." kata Umi.
"Sabarlah sayang... rumah baru kita tu minggu ni juga masuk elektrik... " kata Fauzi sambil menyimpan zakarnya yang masih lagi keras ke dalam seluar pendeknya.
"Bukan apa bang... sejak kita pindah kat sini, saya rasa tak sedap la..." kata Umi sambil membersihkan air mani suaminya yang melekat di celah buah dadanya.
"Tak apa sayang... kita pun dah buat repot poliskan.... jadi tak ada siapa lagi boleh kacau awak.." kata Fauzi yang kemudiannya mengucup dahi isterinya yang berlutut di hadapannya dengan tidak berbaju.
"Memanglah... tapi jiran-jiran kita kat sini ni lain macam sikit.. kepohnya sekampung.. saya malulah bang..." kata Umi.
"Ok.. abang janji, minggu ni juga kita pindah lepas confirm elektrik dah masuk..." kata Fauzi sambil melangkah keluar ke kaki lima tingkat 6 rumah pangsa murah itu.
Dia melihat di sekitar kawasan bawah blok rumah pangsa yang didiami itu. Memang berbeza dengan rumah pangsa yang disewa bersama bekas isterinya dahulu. Rumah yang sudah dibelinya akan dibekalkan dengan elektrik dan air pada minggu itu menurut maklumat dari pihak pemaju. Rumah teres setingkat kos sederhana bakal menjadi mahligai mereka berdua suami isteri dan bakal didiami pada minggu itu juga.
Dia tahu perasaan isterinya yang tertekan dari segi emosi seorang wanita. Menjadi objek seks yang paling hangat di rumah pangsa itu. Berkali-kali menjadi mangsa cabul sebilangan kecil penduduk di situ. Punggungnya diraba dan buah dadanya diramas mereka yang geram melihat kemontokan tubuh isterinya itu. Terutamanya remaja-remaja nakal yang selalu melancap sambil melihat isterinya yang seorangan di dalam lif.
Berkali-kali Umi mengadu sering keluar dari lif dengan kesan air mani melekat di punggungnya yang berkain batik setiap kali pulang dari kedai runcit di tingkat bawah. Bukan setakat itu sahaja, Fauzi sendiri pernah melihat contengan bertulisan tangan di dalam lif serta di beberapa tempat di tangga kecemasan meluahkan betapa lucahnya isterinya itu menjadi objek seksual di rumah pangsa itu.
"Umi tetek besar hisap sedap"
"Umi bontot besar lagi tonggek sedap doggie"
"Oh Umi sedapnya body kau"
"Pelacur gemuk tingkat 6 gerenti sedap"
"Kain batik umi buat lancap siapa nak call wa 017-------"
"Coli umi aku rembat. Besar gila sape nak call 012-------"
"tetek besar pakai baju ketat, teka siapa?"
"aku tau umi la"
"siapa pulak bontot besar pakai kain batik ketat"
"umi la beb. Sedap tu main bontot"
"aku lancap kat bontot dia"
"aku pon kah kah kah"
"sedap gila pancut kat perut"
"Pancut perut? aku pancut kat peha dia"
"koleksi kain batik umi ke 7 aku rembat. Nak? Call 013-------"
Begitu banyak sekali luahan lucah menjadi contengan di dinding yang sungguh mengaibkan mereka berdua. Namun itu masih tidak seteruk seperti yang pernah dialami oleh Umi sewaktu dia pergi bekerja.
Isterinya hampir dirogol lelaki india yang memperdaya Umi untuk pergi ke tangga kecemasan yang tidak pernah dilalui orang. Dibohong dengan mengatakan perlukan bantuan kerana ibu lelaki itu sesak nafas di tangga. Sebaik tiba di tangga, tiada siapa di sana dan sebaik mengatahui dirinya ditipu, Umi segera keluar dari tangga kecemasan tersebut namun malangnya lelaki india itu berjaya menangkapnya dan memeluknya hingga berlaku sedikit pergelutan hingga kain batiknya terlucut ke lantai.
YOU ARE READING
Berahi Rumah Flat
RomanceSeorang jiran yang gemuk diminati oleh salah seorang jirannya dan mereka tidak bertepuk sebelah tangan walau masing-masing sudah mempunyai pasangan. Bagaimanakah akhirnya?