Umh, Lando heeft een vriendin😍😍😍😍 ben zo blij voor hem iiiieeeee!!! Enjoy deel 4
(sorry dat het zo lang heeft geduurd, ben hier al zo lang mee bezig echt sinds Lando bekend heeft gemaakt dat hij een vriendin heeft maar het is nu 2-3-2022 maar had echt geen inspiratie dus sorry daarvoor)
Na de persconferentie lopen Lando en Julia naar het Mclaren home. Onderweg komen ze Carlos tegen, Lando geeft hem een knuffel en ze kletsen nog wat. 'Are you ready for tomorrow?' Vraagt Carlos. 'Always!' Antwoord Lando. 'Hey Julia.' Zegt Carlos. 'Hey Carlos!' En Carlos geeft haar een knipoog. 'Stop it Carlos! We are not dating!' Zegt Julia net iets te hard waardoor Lando het ook hoort. 'Hahahah what?' Vraag Lando. 'Well Carlos and Charles thinking we are dating.' Legt Julia uit. Carlos moet lachen en loopt weg. 'Hahah omg.' Zegt Lando. 'Yea, its pretty annoying Carlos!' Schreeutw Julia hem na. 'Hahaha sorry Julia! Love you!' Zegt Carlos sarcastisch. Ze lopen weer richting de Mclaren home en Lando laat ook zijn pitbox en zijn auto zien enzo. Aangekomen bij de Mclaren home ziet ze Daniel ook zitten. Ze gaan zometeen een video opnemen voor hun YouTube kanaal. 'Its so hot here!' Zegt Julia opeens. 'I know because im here!' Zegt Daniel. 'Hahahah stop it Danny!' En Lando moet lachen. 'Alright Lando and Daniel, you ready?' Vraagt de camera man. 'Jup totally!' En ze gaan klaar staan. Julia mag er niet bij zijn dus ze gaat naar Ferrari.
'Look who it is!' Julia ziet Charles en Carlos zitten. Charles had net een persconferentie met Alex Albon. De drie musketiers kletsen heel wat, over Nyck over Lando en over haar carrière. 'So you do like him?' Vraagt Charles. 'I do, but please dont say that to him!' Smeekt Julia. 'Ofcourse not!' Zeggen ze tegelijk. 'You can trust us!' 'Hahahahahah please!' En Julia moet lachen. 'What is so funny?' Vraagt Carlos. 'Cassie, last season!' Antwoord Julia. 'Please! That was an accident!' Zegt charles. 'Yeah? She was pissed!' Zegt ze. 'Hahahah, well i hope she is okay now!' Zegt Carlos. 'Hahah she is.' Antwoord Julia op Carlos. 'Alright Carlos and Charles, you guys coming or do you want some tea?' Zegt een vrouw met een kladblok in haar hand. 'Yeah were coming!' Schreeuwt Charles ongeduldig. 'Hahahah well goodluck, im going to Lando! See you around!' Zegt Julia.
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!! CHARLES EN CARLOS ZIJN GEWOON EERSTE EN TWEEDE GEWORDEN!!!!! IK BEN ZO TROTS OP HUN!!!!!
(heb geen inspiratie meer voor dit hoofdstuk, dus sorry dat hij zo kort en saai is geworden.)
JE LEEST
onverwachte liefde
FanfictionJulia de vries, het zusje van Nyck de Vries heeft een goede carrière in de 'vrouwen formule 1'. Ze is de jongste coureur die er rijdt, ze is namelijk 19 jaar oud. ze rijdt voor scuderia Ferrari, dit is haar 2e seizoen en is echt een fan van Lando No...