3

68 0 0
                                    

Aangekomen in Bahrein. Julia heeft geen idee waar ze heen moet, totdat ze Lando ziet staan. 'Hey how are you? how was your flight?' Zegt Lando. 'Good thank you! im Julia by the way.' Zegt Julia. 'Im Lando, nice to meet you!' Zegt Lando blij naar Julia. 'Omg wat is ze knap zeg.' Denkt Lando bij zichzelf. Ze geven elkaar een knuffel en lopen naar de plek waar je de koffers op kunt halen. Na een paar minuutjes ziet Julia haar koffer en loopt richting Lando. Lando is haar komen ophalen met zijn Mclaren. Ze stappen in en rijden richting het hotel. 'So, Julia de Vries.' Begint Lando. 'So, Lando Norris.' 'Why the hell are you driving for Ferrari.' Maakt Lando af. 'Hahaha, i knew this question was coming. Well, its Always been my dream. And in F3 i was driving for PREMA RACING in the Ferrari junior team.' Antwoord Julia. 'So? Hahah, no im kidding! Ferrari is nice!' Zegt Lando. 'Yeah im having fun there and my teammate is the best.' 'Who is your teammate?' Vraagt Lando. 'Cassie Mitchell.' 'No i dont know her.' Lando en Julia kletsen heel veel in de auto totdat ze aankomen bij het hotel.

aangekomen in het hotel krijgt Julia een pasje van haar kamer. Het is al laat en ze is erg moe. Lando loopt mee maar haar kamer. 'So do you enjoy your time in Formula one?' Vraagt Lando. 'Yeah ofcourse! a dream come true.' Antwoord Julia. 'Nice! I think you are a great driver!' Zegt Lando. 'Thank you Lando! That is very sweet, you are also a great driver!' Ze kletsen nog even bij de deur van Julia haar kamer en dan loopt Lando naar zijn eigen kamer, die is een paar deuren verder op. Julia gaat de kamer verkennen en ploft op het bed. Ze opent facetime en belt Nyck: 'Hey Nycky!' Zegt Julia door de telefoon. 'Hey Juul! hoe is het daar?' Vraag hij. 'Ja tot nu toe is het heel gezellig, Lando kwam mij ophalen van het vliegveld.' Antwoord Julia. Ze staat op van het bed en loopt naar de badkamer. Ze zet haar telefoon bij de wasbak en haalt haar make-up eraf. 'Wow gaaf! wat vind je van hem?' Vraag Nyck door. 'Hij is zo lief! Hij was echt geïnteresseerd in mijn carrière en alle dingen die ik deed.' Zegt Julia. 'wees maar zuinig op hem!' Plaagt Nyck. 'Huh wat bedoel je daarmee? Ik heb geen relatie met hem hoor!' Zegt ze verbaasd. Nyck heeft opgehangen en Julia snapt er niks van. Ze laat het maar zo en gaat snel even douchen. 

Het is donderdag, dat betekent persconferentie dag. Julia stapt uit bed, gaat douchen en doet haar make-up. Haar haar doet ze in een paardenstaart. Ze heeft haar Ferrari team kleding mee, alleen weet ze nou niet of ze dat moet gaan aandoen, omdat ze hier voor Lando is. 'Fuck in Juul! Je gaat toch geen Ferrari kleding aan doen terwijl je hier voor een Mclaren coureur bent!' Denkt ze. Ze pakt een leger kleurige broek uit haar koffer en wit hemdje. Ook doet ze leuke sandaaltjes aan en pakt ze een leuk tasje die erbij past. Ze loopt de gang op en ziet Lando lopen. 'Hey Lando!' Roept ze zachtjes. 'Hey Julia, did you sleep well?' Vraagt Lando die haar nu ook ziet. Julia loopt naar hem toe en zegt: 'Yeah, but the time different is pretty annoyin!' Ze lopen samen naar de ontbijt zaal todat Lando opeens zegt: 'You look pretty in that outfit!' Julia wordt rood en zegt zachtjes: 'Thank you!'

Ze komen aan bij de ontbijtzaal en daar zitten een paar engineers van Lando en Zak zit met Daniel te kletsen en te lachen. 'Always the biggest fun that two haha!' Zegt Lando. 'Heeeeey Lando! And Julia!' Zegt Zak opeens.  Julia stelt haarzelf voor en pakt ondertussen wat eten. Lando loopt met haar mee. 'Are you exited for today?' Vraagt Lando aan haar. 'Yeah, i mean i know what is gonna happen but still!' Antwoord ze. Ze lopen terug naar de tafel en daar kletsen ze nog even met de andere. Julia ziet Charles en Carlos aan een tafel zitten. 'Hey Lando? I'm going to Charles en Carlos, be right back!' Julia loopt naar hun tafel en Carlos ziet haar al: 'Hey Julia! what are you doing here?' 'Hey Carlos! Hey Charles! I'm here for Lando!' Antwoord Julia. 'Oeh do you like him? Hahaha!' Vraagt Charles ondeugend. 'Shut up Charles!' En Julia geeft hem een speelse duw. Ze praten nog even en dan is het tijd voor Lando om naar het circuit te gaan.

Julia heeft nog nooit gereden in Bahrein dus heeft ze geen idee hoe het er in het echt uit ziet. 'Are you nervous?' Vraagt Lando. 'No, are you?' 'No, is just a pers conference.' Zegt Lando. 'True, but it is the first of the season.' Zegt Julia. Ze rijden in de Mclaren van Lando het terrein op en hij geeft Julia vast een paar pasjes voor in de pits en voor alle andere toegangen. 'Thank you!' 'Youre welcome!' ze stappen de auto uit en lopen naar de poortjes. Daniel is er al samen met heel veel andere van het team. Iedereen zegt Lando gedag en Julia ook.

heeey y'all, sorry dat dit hoofdstuk zo kort is. Ik had het de laatste tijd heel druk met school en kerst is natuurlijk ook geweest. maar ik ben ook niet zo tevreden over dit hoofdstuk, hij is niet geworden hoe ik wou. maaaar ik beloof dat het volgende hoofdstuk weer langer gaat worden en heb daar ook veel zin in om te schrijven :) enjoyyyy

onverwachte liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu