son...

39 7 6
                                    

Kitap kapağımı tasarlayan @Jessy_izs teşekkür ederim ♡♡♡
Selam bu benim ilk bölümüm diyer bölümler bundan uzun git gide uzicakta.
Herkeze iyi okumalar bayyy.♡♡

Bu gün benim sonumdu anlamıştım, nefes alamaz haldeydim hiç Bi yerim hareket etmiyordu .Annem, babam ,abim , kardeşim herkez baygındı ölücek gibiydim bende her an bayıla bilirdim
"Annee" senlenmiştim ama kendim bile zor duyuyordum sesimi, çok cılız çıkmıştı "Babaa" bu sefer sesim daha duyulur çıkmıştı ama kimseden ses çıkmıyordu hepsi baygindi ve hepsi benim yüzümdendi ...

Sesler duyulmaya başlamıştı yardım sonunda gelmişti. Eve gidiyorduk, bizi bulmaları zor olmuştu çünkü ev ormanın girişindeydi. Sesler hareketler artmaya başlamıştı ama benim gözlerim kararmaya başlamıştı ve sesler giderek uzaklaştı bu sonumdu galiba bundan sonrası olmicakti...

Yine ayni rüya ile kalkmıştım her gece farklı kabuslar görüyordum yatakta dönüp duruyordum ve uyumak imkansiz oluyordu artik korkmuyordum rüyalardan alişmiştim.

Ayni şeyler dönüyordu gözümde, üzerime beyaz hırkamı aldım ve yılanların olduğu küçük odaya doğru ilerledim onları beslemeliydim minik kıvrımlı küçük harika canlılar her biri ayrı zehirli ve güzel olmaları renkleri bile o kadar güzellerdi ki onlara hayran olmamak elde değildi. Odaya girmeden önce yemlerini almak için mutfağa inmiştim. Işığı açtığımda karşımda kuyu ile karşılaştım yakışıklı piçin üstünde tişörtü yoktu ve karın kaslarını sergiliyordu ve ağzında koca bi börek dilimiyle karşımdaydi.

Nasil bu kadar yiyipte kilo almıyor anlamıyorum "Az ye kuyu boğazında kalicak ne bu her gece seni burdan topluyorum, yeter keseme kıran girecek" harbiden tüm herseyi yiyordu piç sanki para sıçıyom ben "Bi keye bon az yiyom" dolu ağzıyla konuşmaya kalkti ve bogulacakti salak ve demeden öksürmeye başladı harbi salaktı bu çocuk ona 'sen salaksın' bakişi atmıştım.

Hızlı bi şekilde su doldurup içti bende o sırada yılanlarımın yemini alıp çıkıyordum ki arkamdan seslendi "Yine gece gece niye uyandın sen, herzamanki gibi" diyip göz devirmişti salak, yüzümü tamamen ona dönerken

"Birincisi sanane ister uyurum ister uyumam. İkincisi bi daha bana gözlerini devir sen yılanlarıma yemek olarak seni atarım insan etini çok severler mazallah"

yapacağımı biliyordu oyuzden sustum işareti yapıp önündeki böreğe döndü bende yukari kata yilanlarimin yanına çıktım beslememiştim onları son avimdan beri hepsi ayrı ve büyük cam fanustalardi her tür yılan vardı.

Kara mamba ,kobra , piton... ve bi sürü yılan türü hepsine ayrı bi sevgim vardı. çünkü işlerimde en çok onlar yardım ediyordu bana, kendi adaletimi dağıtırken. Yılanların bulunduğu yerden çıktım ve kendi odama gittim üstüme taytla, sporcu atleti giydim ve spor salonuna indim.

Yaklaşık 3 saat kadar spor yapmıştım güçlü olmaya ihtiyacım vardı ve bu anca böyle olurdu. Odama girip banyo yaptım, çok terlemiştim. Kapım çalmıştı ben bonyodayken muhtemelen Nevrin di kahvaltı hazırladığını soylicekti hemen üstümü giyip aşağı indim tahmin ettiğim gibi kahvaltı hazırdı. Hızlıca kahvaltımı yapıp kuyu ile çıktım.

Şirkete gitmeliydim bu gün. Son zamanlarda çok dikat çekmiştim. Kuyu elinde telefonla uğraşırken çok dikkatimi çekmişti ki onunda bana telefonu göstermesi bir oldu baktığı şeye baktığında sinsice gülümsedim

" Yılan yine mükemmel bir iş çıkarmış demi. Yine gündemin en başında "

Evet o bendim Alaska Misyon namı değer yılan.

Çok güzel bir cinayetti hak ta etmişti birazcik işkence etmiş olabilirdim ama olsun fazla bişey olmadi sonuçta hak ettiğini buldu.
"Evet gündemin en başında ama bir cinayetle ve onun altında sen varsın Alaska " ikinci sıraya baktığımda #AlaskaMisyon yazıyordu

"Kendimle yarış halindeyim her halikarda ben birinciyim"

Demiştim burnu havada bi şekilde. Araba şirketin önüne gelmişti o arada ünlü Misyonlar şirketinin tek kalan egoist çekilmez varisi Alaska Misyon gelmişti, herkesin korktuğu

'güzeller güzeli güçlü patron'

bunlar onların terimiydi benim tercih ettiğim tek terim -katil- olabilirdi ilk katliamı mı 19 yaşında tüm ailemi öldürerek başlamıştım bu katilliğe. Ama onların üstüne de bi sürü kişi ölmüştü ve ben o 4 kişiden sonra saymayı bırakmıştım kimleri öldürdüğümü ben bu konuma gelmek için öldürmüştür o kadar kişiyi ve önüme cikan bir çok kişiyide öldürcektim bunun sonu yoktu.

Selam bu benim ilk bölümüm sizce isimler güzel mi yoksa değiştirmelimiyim lütfen bi sürü yorum yapın saten beğenilmezse direk silerim İnş güzel olmuştum ve bana isim önerin güzel ve yaratıcı isimler. Havalı soy isimleri de varsa yazın.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın

Yılan(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin