1

592 56 3
                                    

6 kwietnia, 2015
Ostatni raz posłuchałem Niall'a. Ten idiota powiedział, że laptop kupiony na allegro jest tani i naprawdę dobrze chodzi, a ja go posłuchałem. Fakt, zapłaciłem bardzo tanio, jak za nowe cacko od samsunga, ale spalił się i gówno można z nim było zrobić. Zabił bym tego kretyna, gdyby nie fakt, że to mój najlepszy przyjaciel i narzeczony mojej siostry. Na szczęście podał mi adres jakiegoś dobrego serwisu komputerowego.

7 kwietnia, 2015
Ta pierdolona londyńska pogoda. Nie dość, że pada już od dwóch dni to jeszcze jakiś chuj wjechał w kałuże i całego mnie ochlapał. Całego z tym pierdolonym dziadostwem.
SMS
Do: Idiota Horan
Od : Bóg Seksu Styles
Zajebie Cię kretynie... :)
Szedłem cały mokry przez zatłoczone ulice Londynu. Niby piękne miasto, ale pogoda obrzydza. Cały czas pada, pada i pada. A to chujostwo, ten pierdolony szajsóng do cholery jasnej wypadł mi z rąk.
-Kurwa jego mać. - powiedziałem na tyle głośno, że starsza pani za mną się odwróciła
-Mamo co ten pan powiedział? - zapytał mały chłopczyk, który razem z mamą przechodził obok mnie
-Bardzo brzydkie słowa. - odparła matka, patrząc się na mnie z politowaniem
Podniosłem pseudo laptopa i poszedłem w stronę serwisu. Gdy tam dotarłem poprawiłem trochę włosy, wszedłem do środka.
Podszedłem do lady, a przed mną ukazała się najpiękniejsza istota chłodząca po ziemi. Czarne włosy, niebieskie oczy i piękny uśmiech sprawiły, że na jej widok moje kolana były jak z waty.
-Hej! W czym mogę Ci pomóc? - zapytała...
..... Claire
Nie wiem co się stało, ale pierwszy raz w życiu nie potrafiłem niczego powiedzieć. Patrzyłem się na nią, a ona na mnie.
-Nie śmiały jesteś, ale ja cię naprawie. Albo to. - wskazała na to chujostwo
Pokiwałem głową, żeby jej przekazać, że ma rację. Obdarzyła mnie najpiękniejszym uśmiechem jaki kiedykolwiek widziałem. Podałem jej chujostwo do rąk. Były jak aksamit. Delikatne.
-Przynajmniej wiem jak masz na imię. - rzuciła
-Harry Styles aka Bóg Seksu. - zaczęła czytać, a ja czułem, że moje policzki płoną
-Nazywam się Claire Clark aka Zawsze Chętna, miło mi cię poznać Harry. - dodała wyciągając ręce w moją stronę
Pocałowałem jej dłoń patrząc się na jej reakcje. Wielki uśmiech na twarzy razem z rumieńcami.
-Przyjdź po szajsónga za dwa dni. - dodała kiedy otwierałem drzwi
Nie myślałem , że kiedykolwiek zamilkne przy jakiekolwiek dziewczynie. Nie wiedziałem wtedy, że Claire od razu skradła moje serce nawet mnie o tym nie informując.
~×~
Pierwszy rozdział, jej!
Komentarze, błagam
Do następnego, enjoy :)

Serwis Komputerowy ↔ H. S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz