𝚂𝚑𝚒𝚙𝚢

32 0 0
                                    

A więc doszłam do wniosku, że mogę też pisać shoty postać x postać, bo inaczej ta książka zbyt wielkiego sukcesu nie odniesie. Jednak nie czuję się komfortowo ze wszystkimi shipami to jest lista tych, które mogę napisać (oczywiście tylko boys love):

- HiroMido oczywiście (Hiroto, lub Tatsuya x Midorikawa)

- NaguSuzu (w takiej właśnie kolejności, nie SuzuNagu sorry not sorry. Nagumo x Suzuno)

- Żadnych shipów z Endou/ Markiem chyba, że to ship poboczny niezbędny do rozdziału.

- Fudou x Kidou

- Fudou x Sakuma

- Każdy ship z Ichihoshim Mitsuru (Nie Hikaru. Po prostu wolę Mitsuru. Czyli tu, tak jakby Mitsu jest żywy.) Może, żeby się bardziej określić Nosaka x Mitsuru, Froy x Mitsuru, Baek x Mitsuru, Kira Hiroto x Mitsuru, Haizaki x Mitsuru (czyli od nienawiści do miłości w tych dwóch przypadkach), może uda wam się wymyślić jakiś inny rzadki paring z Mitsuru. Bardzo go lubię, i to smutne, że ludzie o nim zapominają, a to moja ulubiona postać z Inazumy. Wiem, że niby on był cały czas martwy, ale nie jestem w stanie się z tym pogodzić okej? Hikaru zapewne będzie się pojawiać jako postać poboczna przy tych shipach.)

- Kira Hiroto x Kiyama Tatsuya

- Kira Hiroto x Midorikawa

- Kira Hiroto x Afuro Terumi

- Każdy ship z Fubukim Shirou ( No nie, nie napisze Shirou x Someoka/ Kevin, po prostu tego nie widzę.

Co jeszcze? A no tak.

- Taiyou x Hakuryuu

- Taiyou x Yukimura

- Taiyou x Tsurugi

- Taiyou x Yuuichi

- Shindou x Kirino

- Matatagi x Ibuki (w takiej właśnie kolejności. Nie Ibuki x Matatagi)

- Hakuryuu x Tsurugi

- Hakuryuu x Shuu

Tak książka to spory potencjał dla multishiperów i crack shipów.
Nie wiem, co jeszcze mogę dać. Jak wymyślę to dopiszę.

Och i w trakcie pisania jest Nagumo x M. Reader. Zamówienie od pewnej miłej osóbki.

𝕀𝕟𝕒𝕫𝕦𝕞𝕒 𝔼𝕝𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕠𝕟𝕖𝕤𝕙𝕠𝕥𝕤 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz