1

40 3 0
                                    

                             Archie pov

Mieszkam sam z tatą w Riverdale. Mam na pozór cudowne życie dlatego że mam przyjaciół tatę który się o mnie martwi i psa : Vegasa. Kilka tygodni temu do naszego miasteczka z La przyjechała dziewczyna Veronica Loge. Nie powiem ze mi się nie spodobała bo bym skłamał. Przysięgam od razu jak ją zobaczyłem u pop'a poczułem się szczęśliwy nogi miałem jak z waty nie wiem dlaczego. Niestety nie podszedłem do niej i nie zagadałem bo przyszedłem tylko odebrać zamówienie taty. Żałuję. Następnym razem jak ją spotkam to poproszę o jej numer.

Z rozmyśleń wyrwał mnie głos taty-Archie chodź na obiad-tato zawsze się o mnie martwił nigdy nie pozwolił bym poszedł do szkoły bez drugiego śniadania czy bez wypranch i wyprasowanych ubrań.
-Już idę
Zszedłem na dół i zobaczyłem spaghetti na talerzach. Od razu usiadłem przy wyspie w kuchni i zacząłem jeść. Gdy zjadłem odniosłem talerz I stwierdziłem że porozmawiam z tatą.
-Jakie masz plany na dzisiaj?
-Możliwe że pójdę na budowę zobaczyć jak idą prace a na później nie mam planów- odpowiedział od razu
-Co powiesz na męski wieczór?-spytałem
-Co masz na myśli?-zapytał z widocznym zaciekawieniem
-Mam na myśli popcorn coca colę niezdrowe przekąski oraz oglądanie meczu
-Propozycja idealna A więc jak najbardziej się zgadzam-powiedział uradowany
-Super teraz idę do pokoju może coś poćwiczę  na gitarze-chcialem tak na prawdę wrócić do rozmyślania o wszystkim
-Jasne no to do później bo ja już wychodze
-Pa tato-powiedziałem i poszedłem do pokoju.

Zacząłem znowu rozmyślanie.
W sumie chciałem ten wieczór spędzić z nim dla tego że się od siebie oddaliliśmy w ostatnim czasie i chce to naprawić. Dostał duże zlecenie a ja mam dużo nauki. Normalnie bym się nie uczył i nie starał ale moja przyjaciółka Betty od zawsze m każe mi się starać i mówi że musimy zrobić tak aby skończyć szkołę razem. Ucze się właśnie dla tego. Jeszcze mam przyjaciela Jugheada. Znamy się od małego ale on uczęszczał do innej szkoły jednak około 3 miesiące temu przenieśli go do riverdale high-szkoly do której chodzę. To wzmocniło naszą relacje. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko Veroniki Loge w gronie swoich przyjaciół ale już ja się postaram alby tam się znalazła. 

Wybiła 19 tato wrócił do domu. Zbiegłem po schodach jak oparzony wziąłem popcorn napoje i usiadłem przed telewizorem a tato obok mnie. Włączyliśmy mecz. Wieczór minął bardzo fajnie. Poszedłem się umyć. Położyłem i się spac i prawie od razu zasnąłem. Śniłem o tym że leżę na polanie a obok mnie ona.

——————–––—————————

Hejka kochani ogólnie stwierdziłam że napisze opowiadanie o Varchie. Z góry przepraszam za jakieś błędy i chaotyczne pisanie. Postaram się żeby tak nie było. Piszcie w komentarzach czy wam się podobało jeżeli tak to zostawcie gwiazdkę
Czółko💗🔥

 Historia prawdziwej miłości  ~Varchie~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz