CHAPTER 6

273 27 5
                                    

NEXT DAY.....

AT D & R MALHOTRA OFFICE....💗

(D & R ARE THE SHORT FORMS OF DIVYA & RIDDHIMA)....

WE SEE HER ENTERING INSIDE....
SEEING HER EVERY EMPLOYEE SAYS.... GOOD MORNING MAM....

RIDDHIMA (STRICT TONE): GOOD MORNING.... ASKING HER RECEPTIONIST: POOJA.... SECTARY KE INTERVIEW KE LIYE INTERNS AA GAYE KIA...

POOJA: YES MAM....

RIDDHU: THEEHK HAI.... UNNKO ONE BY ONE MERE CABIN MAI BHEJH DOO...

POOJA: OKAY....MAM..

INSIDE HER CABIN...

AFTER INTERVIEWING ALMOST 10 SECTARY'S....

RIDDHU: KOI BHI DHANG KI SECTARY NAHI MIL RAHI HAI...

SHE THEN HEAR'S A KNOCK AT HER DOOR...

THE GIRL: MAY I COME INSIDE MAM....??

RIDDHU: YES COME IN...

THE GIRL: MAM...VOH MAI SECTARY KE INTERVIEW KE LIYE AAYIN HOON...

RIDDHU: YEAH HAVE A SEAT.....SO MISS KAVYA...AAPKI FILE DEKHI MAINE... TUMHARI QUALIFICATIONS TOH KAFI AACHI HAIN...SO TELL ME ABOUT YOURSELF....

KAVYA: MAM... I LOVE TO READ...I LOVE MY FAMILY... SPECIALLY BADE PAPA...

RIDDHU: INTERESTING...TOH KON KON HAI TUMHARI FAMILY MAI...BADE PAPA...AUR VOH KYUN....??

KAVYA: MERI FAMILY MAI... BHAII... BHABHI...BHAIYYA...MOM DAD...BADE PAPA & ADI...VOH BADE PAPA...ISS LIYE CAUSE HE'S MY INSPIRATION....

RIDDHU: INTERESTING...BY THE WAY WHO'S ADI..

KAVYA: ADI... MY NEPHEW...

RIDDHU: WAISE KAFI INTERESTING FAMILY HAI TUMHARI...SO WHEN DO YOU WANT TO JOIN...AAJ SE YA PHIR KAL SE...??

KAVYA: MAM...MAY I JOIN FROM TODAY ITSELF...??

RIDDHU: AS YOU WISH...AUR HAAN NICHE RECEPTIONIST SE APNA JOINING LETTER LE LENA...AUR SAARI DETAILS BHI LE LENA...

KAVYA: OKAY MAM....

KAVYA'S LOOK'S ❤️


DEKH MAGAR PYAAR SE😍🤭Where stories live. Discover now