YORUM VE VOTE ATALIM.
→→→
İlk gördüğü şey yüzgeçli uzun bir kuyruktu, renkleri o kadar parlaktı ki karanlıkta bile Jeongguk irkildi. Işık çarptığı an, yansıması olağanüstüydü. Koyu mavi ve zümrüt yeşili tonlarında sürekli değişen bir gökkuşağı deseniydi, bazı açık mavi benekler vardı, her ölçeği canlıymış gibi parlıyordu. Jeongguk, kuyruğun yavaş yavaş pikselli bir mozaik olan porselen deriye dönüştüğünü fark edene kadar yavaşça taradı. Yaratığın kaburgalarında, obliklerinde ve gövdesinde dolaşan dağınık pullar vardı, ama yarı yolda tamamen soldular. Omuzlarında ve boynundaki pullar düzensiz bir şekilde devam etti ve Jeongguk yaratığın boynunun kenarlarındaki solungaçları görebiliyordu. Derisi ışıl ışıldı. Sonra Jeongguk'un gözleri yüzüne kaydı.
İnsana benziyordu.
Yüzü yontulmuş ve kusursuz bir şekilde şekillendirilmişti ki, Jeongguk'un iki kez bakması gerekiyordu sanki. Pulların parlak koyu mavisi kulaklarının yanında ve çenesinde vardı ama bir anda kayboldu. Gözleri... Jeongguk başka tarafa bakamıyordu. Gözleri, Jeongguk'un daha önce hiçbir insanda görmediği safir mavisinin bir tonunda tamamen parlıyordu, başını biraz hareket ettirirken elmacık kemiklerinde gümüş benekler beliriyordu. Saçları tel tel yüzüne dökülüyordu, uçları gümüş gibi parıldarken saç rengi lacivert gibiydi.
Çok güzeldi.
Ama yaralıydı. Jeongguk kesinlikle bu yaratığın kuyruğunun ortasındaki korkunç kan gölünü ve etinin derinliklerine gömülü bir zıpkının kırık kısmını kaçırmamıştı. Bir an için, Jeongguk tüm inancını askıya almak ve bu yaratığı sadece başka bir hasta olarak görmek zorunda kaldı. Yaralanmış, yarasından inleyen, korkudan tıslayan. Ama çok... insan gibi görünüyordu. Koruyucu bir şekilde bir ağın içine sarılmıştı, kuyruğu ve yüzgeci kendi üzerine kıvrılmıştı, tamamen görünür bir şekilde ağa sarılmıştı.
"İ-incinmişsin," diye kekeledi Jeongguk. Yaratık saldırmak için ileri atılıp dişlerini görünüre çıkararak karşılık verdi. Yine de çıkardığı çığlık korkunçtu ve tekrar kuma devrildi, ağladı ve tekrar kıvrıldı. Jeongguk fiziksel olarak ellerinin korkudan titremeye başladığını hissetti. Bu yaratığın dişleri pırıl pırıl ve bembeyazdı, artı olarak korkutucu derecede keskindi, tek bir ısırıkla Jeongguk'un boynunu parçalamaya yetecek kadar. Bu yaratığın bir yırtıcı olduğuna dair hiçbir şüphe yoktu.
Deniz adamı, Jeongguk. Baktığın şey bu. Bu bir deniz adamı.
Bu yaratığın acınası, yürek burkucu iniltilerini ve çığlıklarını dinlerken, Jeongguk'un beyni ona bağırıyordu. Hayatında öğrendiği her şey, bunun kostümlü bir insan, Küçük Denizkızına özenmiş, sahilde bir cosplayer olduğunu işaret ediyordu. Ama mantıksal olarak, tüm mantığa meydan okumasına ve fanteziyi tercih etmesine rağmen, bu bir deniz adamıydı. Jeongguk'un sadece kitaplarda, filmlerde ve televizyon programlarında tasvir edildiğini gördüğü fantastik bir yaratık, sahil kasabalarında yaşayan insanlara bir şaka, tüm denizcilerin avlamak için can attığı...
Ve Jeongguk şu an birine bakıyordu.
"Sen... Ne-Bir adın var mı? Beni anlıyor musun? Hey! Yapma!" Yaratık tekrar saldırmak için hamle yapmaya çalışırken Jeongguk ünlemle tısladı. "Dur, sana yardım etmeye çalışıyorum!"
Yaratığın yüzgeci acı içinde ağlamasına rağmen hızla titriyordu ama Jeongguk'u uzaklaştırmaya çalıştığı açıktı. Nefesi artık sığlaşıyor, neredeyse hırıltılı, solungaçları kapanıyor ve titriyordu. Su olmadan mücadele ediyordu ve ne kadar süredir karada olduğu bilinmiyordu. Panikleyen Jeongguk ayağa fırladı, vücudunu tüketen yoğun adrenalin yüzünden birkaç kez kuma düşüp tökezledi. Sendeleyerek cankurtaran standına gitti ve hayatı buna bağlıymış gibi oraya tırmandı, kapıyı açtı ve aradığını, bir kova bulana kadar çılgınca etrafına bakındı. Yorucu olacaktı ama yapmak zorundaydı, yoksa bu yaratık hayatta kalamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Everything Glows
FanfictionJeon Jeongguk kendi halinde takılan bir deniz bilimcisiydi. Bir gece kumsalda gece yürüyüşünü yaparken tüm hayatını alt üst edecek bir bedenle karşılaştı. Küçüklüğünden beri öğrendiği inançların doğruluğunu sorgularken, insan ahlakını kargaşaya sürü...