YORUM VE VOTE ATALIM.
→→→
Jeongguk bütün gece yatakta dönüp duracağını düşünüyordu ama bilincine vardığında sabah olmuştu. Gözlerini hafifçe araladı, sadece bir bulanıklık gördü ve sonra derince bir nefes verdi.
Dün gece gerçekten olmuş muydu? Bir rüya mıydı?
Jeongguk sessizce burnunu çekti ve gözlerini sonuna kadar açtı, ve bunu yaptığı an hayatı boyunca ürettiği en korkunç, boğuk çığlığı attı.
"Merhaba. Ne yapıyorsun?"
Jeongguk çarşafları yakaladı ve çenesine kadar çekti, büyümüş gözlerle bakarken şoktan dona kalmıştı, damarlarından o kadar hızlı bir şekilde adrenalin akıyordu ki, zavallı kalbi zorlukla çalışabiliyordu.
Jimin hala evindeydi ve artık küvette değildi. Şimdi Jeongguk'un yatağındaydı, dizlerini Jeongguk'un kalçasına değdirerek dizlerinin üstüne oturmuştu ve sanki bir avcıymış gibi keskin gözleriyle Jeongguk'a bakıyordu. Gözleri hâlâ parlak safir mavisiydi ve saçları hala aynı eterik mavi rengindeydi, ama teni porselen gibiydi ve insanlık dışı bir şekilde pürüzsüzdü, lekesizdi ve vücudundaki dağınık mavi, solmuş pullar kalçalarında bitiyordu. Üst vücudu çıplaktı, bu narin ama aynı zamanda yapılı vücudunu tam olarak gözler önüne sunuyordu. Ancak, Jeongguk'a aitmiş gibi görünen bir çift siyah eşofman giyiyordu.
Eşofman.
Kuyruğu gitmişti.
Neredeyse tamamen bir insan gibi görünüyordu.
"K-Konuşabiliyorsun," diye soludu Jeongguk, kendini sakinleştirmeye devam ederek. Jimin, bir yemekmiş gibi Jeongguk'u incelerken yavaşça başını yana eğdi ve kendi ellerini kaldırdı, tıpkı dün gece Jungkook'a yaptığı gibi onları inceledi. Jeongguk, Jimin parmaklarını birbirine kenetleyip bakarken yarı dehşet içinde gözlerini onun üzerinden ayıramıyordu.
Öte yandan Jimin ise mükemmel bir Koreceyle, "İnsan elinin sahip olduğu dokuma eksikliği çok garip," dedi. Ellerini kucağına indirdi. "Ne yapıyorsun? Uzun zamandır bu pozisyonda gözlerin kapalıydı. Yaralandın mı?"
"J-Jimin, ne...?" Jeongguk'un parmak boğumları beyaza dönüyordu. "Sen... sen...? bana zarar vermeyeceksin, değil mi?"
Jimin bir-iki kez gözlerini kırpıştırdı. "Seni inciterek nereye ulaşacağım ki?"
"Ben - seni sudan uzaklaştırdım. Ben-ben sana bir şeyler yaptım," diye fısıldadı Jeongguk anlamsızca.
"Seni öldürmenin akıllıca olacağını düşünüyordum." dedi Jimin doğrudan ve Jeongguk kaşlarını kaldırdı. "Plajda bana ilk yaklaştığında birkaç fırsatım oldu. O zaman yapmak istedim. Yapmalıydım da. Ama sonra bana su getirdin, ben de yardım teklif ettiğine karar verdim. Beni kucağına aldığında seni tekrar öldürmeyi düşündüm ama sonra yine bana yardım ettiğini anladım. Beni bir çok kez kucağına aldın."
"N-Ne, sana yardım mı ettim?" diye sordu Jeongguk, sesi normalden birkaç perde daha yüksekti. Jimin, Jeongguk'u birden çok kez öldürme arzusunu açıkça kabul ediyordu ve ses tonu çok samimi, çok kayıtsızdı.
"Evet. Beni o şeyin içine koyduğunda seni öldürmemeyi seçtim," dedi Jimin, Jeongguk'un banyosunu işaret ederek. "Sanırım buna küvet dedin. Çok kullanışlı."
"Sen... konuşuyorsun," diye fısıldadı Jeongguk inanamayarak, çünkü Jimin'in sesi aynı anda hem çok güzel hem de çok sarsıcıydı. Müzikal bir kıvılcım, hipnotize edici bir şarkı, tonlaması bile daha yumuşaktı, sanki sadece ağzıyla müzik yapıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like Everything Glows
FanficJeon Jeongguk kendi halinde takılan bir deniz bilimcisiydi. Bir gece kumsalda gece yürüyüşünü yaparken tüm hayatını alt üst edecek bir bedenle karşılaştı. Küçüklüğünden beri öğrendiği inançların doğruluğunu sorgularken, insan ahlakını kargaşaya sürü...