Capitolul 2

54 4 2
                                    

   Iris pov

Timpul trece cu pași rapizi și examenul final se apropia , la fel și ziua mea de naștere , însfarșit voi împlini 18 ani și voi putea pleca și eu , nimic nu mă mai poate ține aici ,nici măcar „părinții mei" , voi fi majoră și voi putea pleca din țară fără a avea nevoie de acordul lor am să plec să imi îndeplinesc visul , să studiez la cea mai mare Universitate de Drept din Coreea de Sud . Tata (John) a trebuit să se întoarcă înapoi în Coreea acum cateva zile , dar păstrăm legătura și vorbim zilnic la telefon .

E aproape 13:30 , trebuie să mă grăbesc dacă nu vreau să fiu concediată , lucrez la o cafenea în apropierea liceului . Dacă nu mă angajam nu aveam cu ce mă întreține , cum am mai spus trebuie să mă descurc singură . Cand eram mică părinții mei erau obligați să mă întrețină , dar acum nu mai sunt pluc că pe ei nu îi interesează ce fac sau dacă sunt bine , nici măcar nu știu că eu lucrez , bine într-un fel asta e bine deoarece dacă știau mai mult ca sigur îmi cereau bani pentru ași lua ei alcool.

Am plecat de „acasă " dacă o pot niumi așa ,într-o mare grabă ,eram în întarziere și proprietara cafenelei o să se enerveze rău , va scoate flăcări pe nas ca dragonii din basme ( totuși ar fi amuzant să o văd într-o așa ipostază , dar nu mă risc ) , dar spre fericirea mea de această dată am ajuns la timp . Se pare că astăzi este foarte aglomerat , aveam clienți cum nu am avut niciodată de 4 ani de cand lucrez aici . Am avut și clienți care erau de origine coreeană , și nu știau foarte bine lb engleză , de romană nu mai zic , dar pentru mine asta nu a fost o problemă , pentru că la liceu învățăm lb coreeană și pot vorbi fluent această lb , ce pot spune mi-a plăcut să o învăț plus și trebuia să o învăț ,dacă vreau să imi îndeplinesc visul . De aceea ma și angajat doamna Kim ( proprietara cafenelei ) pentru că eram singura care putea interacționa cu genul acesta de clienți .

Ceasul indica ora 19:00 ceea ce înseamnă că programul meu de lucru s-a încheiat , îmi iau lucrurile și pornesc la drum către scumpa si liniștita mea casă (se poate simți ironia și din avion J). In timp ce mergeam liniștită spre casă cu muzica dată la maxim în căști ,simt o mană pe umărul meu , din instinct avut să lovesc acea persoană sau mai bine spus să o imobilizez ,dar imediat sare în fața mea cu zambetul pană la urechi ,scumpa și draga mea prietenă Stefi

- Aishhh , tu erai ! Doamne credeam că este iară vreun drogat , să nu mai faci așa niciodată ! doamne ce m-am speriat ( spun cu o ușoară ironie )

Ș - Tu , să te sperii , hai că am trăit să o aud și pe asta , pe cine încerci să minți că în doua secunde îl puneai la pămant ( spune aceasta razand cu lacrimi)

- Da razi , tu razi , dar ce faci aici la ora asta , nu trebuia să fii acasă ?

Ș - Ba da , dar am venit după tine , dacă răspundeai la telefon nu mai era cazul să vin pană aici . Unde drq ții telefonul acela în c*r ? Nu contează , dar în seara asta dormi la mine !

- De ce ? ( intreb eu chiar dacă știam raspunsul )â

Ș - Tatăl tău a băut din nou ,și nu cred că vrei să te duci

- Ai dreptate

Ș - Haide să mergem , mama ne-a făcut prăjituri din orez preferatele noastre !

Păi haiatunci , ce mai așteptăm ? spun și o aud chicotind

Păi haiatunci , ce mai așteptăm ? spun și o aud chicotind

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 ( Așa arată Ștefi )

      Familia lui Ștefi mă consideră fiica lor , de mică stau mereu pe la ei din cauza tatălui meu , ei știind povestea mea , ei fiind a doua familie pentru mine , cu ei puteam fi eu însămi , mă simțeam iubită alături de ei . Înafară de ei și de John , nimeni nu mă cunoaște cu adevărat , nu imi știu povestea .Da , știu , oamenilor le arăt doar ce vreau eu ca ei să vadă la mine , prin asta mă refer la personalitatea rece și indiferența pe care o am , deoarece dacă ar ști cu adevărat cum sunt și prin ce am trecut mar privi cu milă la mine și sar comporta frumos din această cauză , și eu nu îmi doresc asta , falsitatea e ceea ce urăsc cel mai mult mai ales cei care privesc persoenele cu milă , de aceea am decis să mă indepartez de toată lumea să fiu o antisocială sau o ciudată ,cum mă numesc unii . Dar Stefi și familia ei sunt diferiți de restul , ei mă înțeleg și mă sprijină indiferent de ceea ce vreau să fac .

Toată noaptea am stat și am povestit cu Stefi , ce ni sa mai întamplat în aceste zile , ea mi-a povestit chiar și de prietenul ei din Coreea , care face parte dint-o trupă formată din 7 băieți , dacă imi aduc aminte bine parcă Jimin mi-a spus că îl cheamă și ca va veni în Romania cu toată trupa pentru a susține un concert , și noi două avem bilete în zona VIP . Trupa se numeste BTS , am auzit de ea dar nu sunt fană ,stiu doar o singură melodie de a lor care se numește The Truth Untold , am auzit-o la radio din întamplare . Am înțeșes că concertul se va ține chiar în ziua ăn care este și ziua mea , hmmmm , pot jura că este mana lui Stefi sigur are ea ceva în căpulețul ala al ei , dar imi voi da seama .

             - Dupa un timp -

Nu imi vine să cred am terminat liceul , am luat examenul cu notă maximă sunt mega fericită cu siguranță voi intra la facultatea mult dorită . Maine fac 18 ani , mai sunt doar 7 ore , da, număr orele , minutele chiar și secundele ,ce pot spune sunt nerăbdătoare .Maine după ce se termină concertul mă voi duce să imi ridic pașaportul și buletinul .

- Narator pov –

Aceste ore au trecut foarte repede , iar Iris era în camera ei se pregatea pt concertul la care trebuia să meargă pentru a ii face pe plac prietenei ei , chiar dacă Iris nu era încantată . Sa imbract simplu , într-o pereche de blugi negri evazați și un top alb ,peste a luat o jachetă neagra de piele si in picioare și-a luat ghetele cu toc care și ele tot negre sunt ( fata asta e înebunită după negru ) și a plecat la casa prietenei ei . Ajunsă acolo nu își imagina ce surpiză o așteaptă , cum a intrat in casă toți au început să îi cante Happy Birthday , Stefi avand în mană un tort de ciocolată iar fratele acesteaia un buchet mare de trandafiri albi , preferatii acesteia .

- Iris pov -

Nu imi venea a crede a ochilor ce vedeam , am ramas surprinsă si frumos surprinsă .

Ș - Happy birthday scumpa mea care mai are cateodata apucaturi de proastă J , vreau să stii că te iubesc și mereu voi fi aici pentru tine ... By the way , dacă nu ajungi avocată să știi că o să vin in Coreea și o să te alerg cu mătura sau o să arunc cu șlapu după tine .

- Și eu te iubesc fhă proasto , o să devin avocată nu de frică că o să mă bați și pentru că asta e visul meu .( spun chicotind , la fell facand si restul ) . Vreau să vă mulțumesc ,că mi-ați fost alături și nu vă voi uita niciodată .

M.Ș (mama Stefaniei ) –Nici noi scumpa noastră , mereu vei fi bine primită , faci parte din familie ! ( dupa asta m-auîmbrățișat cu toții , sunt fericită sa am gentl acesta de persoane langa mine ) .

Coming soon . Sper să vă placă ! Scuze pentru greșeli . În următorul capitol apar băieții .

The story of my lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum