- Taehyung pov –
- IRISSS .....IRIS, trezește-te , te rog Iris , nu mă lăsa !
RM – Du-o repede în casă , acum sun doctorul !
Nici nu am mai stat pe gânduri și am luat-o pe Iris în brațe și am dus o în camera mea .Am așezat-o ușor pe pat ,și am început să îi șterg sângele după față , sperând că nu este al ei , cum de a ajuns în starea asta , ce s-a întamplat cât ai fost afară Iris , deschide ochișorii aceia frumoși care m-au fermecat doar cu o simplă privire și uită-te la mine , te rog .... În timp ce îi ștergeam sângele au apărut și băieții împreună cu doctorul care are grijă și de noi .
( D – doctorul )
D – Ce a pățit ? Unde este rănită ?
J – Nici noi nu știm domnule
RM- A leșinat brusc , și nu am știut ce să facem înafară de a vă suna .
- Vă rog să o face-ți bine , e foarte importantă pentru mine , nu vreau să o pierd !!! ( spun având lacrimi în ochi , în timp ce mă uitam la îngerul ce era scufundat într-un somn adânc )
D – Am înțeles , acum vă rog să ieșiți din cameră pentru a o putea consulta pe domnișoara !
- Nu , rămân și eu
RM – Hai Tae , nu fi încăpățânat și lasă-l pe domnul doctor să își facă treaba , Iris va fi bine ,vei vedea
- Dar ....
RM- Niciun dar , darurile se dau de Crăciun , acum haide să îl lăsăm să își facă treaba
- Bine ( spun și mai mă uit odată la Iris . )
J – Haideți să vedem ce a pățit Iris
- Și cum vom face asta deșteptule
J – Camerele de luat vederi , dăăă
- Cât de prost pot fi , atunci ce mai așteptăm atunci , hai odată
Între timp .... ( ??? pov )
??? – Deci ?
X – Ne pare rău domnule dar am eșuat , restul au fost prinși ,doar eu am reuțit să scap , nu am putut să le facem rău celor din BTS , pentru că Iris ne observase și i-a trimis la timp în casă .
??? – Sper că nu i-ați făcut rău lui Iris !!!!
X – Am încercat domnule , dar ...
??? – INCOMPETENȚILOR , V-AM SPUS SĂ NU ÎI FACEȚI RĂU EI !
X – Domnule , eu nu i-am făcut nimic , vă jur, dar ...
??? – DAR CE ? ZIII ODATĂ
X – A fost ușor înjughiată , dar nu încât să necesite să fie operată , vă jur
??? – CE ? JUR că dacă a pățit ceva te omor cu mâna mea , AI ÎNȚELES ?!
X –D...da , d-domnule
??? – Acum pleacă și află dacă este bine !
X – Da domnule !!
Odată plecat , îmi pot da frâu liber nervilor
??? – AAHHHH , incompetenți ăștia ....offf , îmi pare rău scumpo , nu am vrut ca tu să fii rănită chiar dacă nu știi asta , chiar dacă noi suntem în acest război ,eu nu te pot răni , se pare că țin prea mult la tine ! La început scumpo fiind doar un obstacol care îmi stătea în cale , pe atunci chiar încercând să te omor de câteva ori și mă bucur că am eșuat de fiecare dată ...dar...nu știu cum ai reușit să îmi intri în inimă , ai devenit o obsesie pentru mine și jur că pe tine nu te voi răni , pentru că îmi vei aprține MIE ȘI DOAR NUMAI MIE , după ce scap de toți cei dragi ție , în special de acel Taehyung , care se pare că a pus ochii pe tine ....
CITEȘTI
The story of my life
Fiksi PenggemarÎn viață nu îți alegi persoana de care te îndrăgostești ! " In the beginning, I didn't shine so bright. I only knew to do my best to shine. But we found each other and our universe was born." Citiți și veți afla !