Бута ме на спалнята и приклещва ръцете ми за леглото.
-Н-Не моля те...
-Ще се научиш да ме слушаш принцесо сега си понасяш последствията.
Свали си тениската аз се опитах да избягам.
Той ме хвана и се доближи до ухото ми.
-Не искаш да те заведа в онази стая нали красавице.
Поклатих бързо глава за не
-Тогава бъди послушна
-Сега ще видиш кой съм аз и на кого трябва да се подчиняваш.
Преглътнах тежко и тялото ми потрепери.
По ръцете имаше татуси които честно да си призная доста ми харесаха, но това нямаше никакво значение той беше задник.
Сваля потника ми заедно със сутиена ми напада гърдите ми като ги засмуква и поставя парещи целувки по кожата ми.
Не исках това да се случва не и с него не...
Откопчава дънките ми и ги захвърля сваля бикините ми и страха ме обливаше ще бъде ли груб заради това което направих че не го послушах и го нарекох изрод...
Разтваря краката ми бърка в един шкаф и изважда презерватив
Сваля панталоните си заедно с боксерките о господи размерите му бяха големи.
Надвесва се над мен и потърква пръста си в клитора ми захапвам устната си за да не истена.
Блъснах го в гърдите не искам да съм поредната му курва която чука.
Хвана ръцете ми и ги притисна за пореден път в мекия матрак
Jungkook-Спри да се съпротивляваш няма смисъл принцесо
Страх ме беше много тялото ми трепереше.
Свих краката си,но той имаше повече сила и ги върна в същата позиция в която бяха.
Вкара пръста си в мен и започна да го движи затворих очи и прехапах устната си за пореден път, за да не истена не искам това да ми харесва.
Добави езика си никога не бях усещала такова удоволствие не можех да се сдържа извиках силно стон напусна устните ми.
Имаше пиърсинг на устната гледаше ме с дяволски поглед казващ :
"Сега ще ти покажа на теб "
Устните му докоснаха моите усещах пиърсинга му, зацелува ме по устните а аз седях неподвижно все едно бях препарирана не отвърнах от което той само се ядоса.
Хвана брадичката ми с два пръста и я повдигна карайки ме да го погледна в очите, тези очи които можеха да те накарат само от тях да се страхуваш.
Претвори си устните и ми отвърни
-Няма,не искам казах твърдо...
-Не те питам сладурче заповядвам ти
Хвана ме за бедрото от което ме накара да ахна и да си претворя устните.
-Не съм ти вещ за да ме третираш
-Малката колко пъти да повторя че ти си моя,моя си ясно ли ти е ще изпълняваш това което ти кажа-викаше силно- в противен случай мога да бъда много жесток с теб.
-Давай бъди какво повече сега ще ме изнасилиш какво по лошо.
-Длъжна си да ми се подчиняваш сега направи това което ти казах крещеше силно караше ме да треперя искаше да изсмуче малката сила която имах.
Приближи се към мен аз разтворих устните си той ме целуна а аз му отвърнах.
-Добро момиче -прошепна в ухото ми.
Взе презерватива и си го сложи на члена не няма да му го позволя няма да се дам не съм някоя лека жена.
Ритнах го в слабините а той се присви станах и побягнах.
-Върни се тук веднага сега ще видиш много ти стана.
Дръпна ме силно за ръцете и ме накара да легна на сила о не сега ще е много груб ще ме накара да усещам болка.
Члена му влезе грубо и болезнено в мен стиснах очите си и стиснах чаршафа под мен.
Целуна ме за кратко сякъш да ме успокои та той да ме успокоява защо та аз съм му вещ.
Болката беше ужасяващата...
—Ах колко си тясна
Изкимтях от болката между краката ми.
—J-Jungkook спри...умолявам те стичаха се сълзи от очите ми а той сякъш не ми обърна внимание.
—Много ме боли ...с-спри моля те
Изкарах члена си от нея и започнах да се обличам.
Сви се на топка и започна тихо да подсмърча чувах я, но не няма да се размекна трябва да разбере кой съм аз по дяволите искам да я прегърна, но няма да стане искам да ме слуша.
Облякох се и отидох в стаята която ми беше като кабинет но преди това заключих вратата за да не вземе да избяга.
Извиках Taehyungв кабинета ми.
-Да Кук
-Отиди при Габриела и и занеси храна и вода в стаята.
-Добре отивам
Слязох в кухнята сложих рамен в купа и налях едно шише с вода и ги сложих в една табла и се запътих към стаята където беше Габриела -казваше Taehyung.
Отключих вратата а там Габриела беше свита.
-Нося ти храна и вода Jungkook ми каза да ти донеса.
-Благодаря,но не искам може да ги отнесеш.
-Виж аз нямам право нищо да ти кажа но те предупреждавам Jungkook ми е много добър приятел освен това ми е и шеф той ми помогна да вляза в мафията предупреждавам те, че ако не се храниш може да постъпи лошо с теб защото не се храниш както е казал мрази да не му се изпълняват казаните и наредените неща.
-Няма да се храня не искам само от вода имам нужда нека умра без храна.
-Оставям ти ги и излизам.
Усетих как заключва щом излезе взех шишето с вода и го изпих до половината.
-Не желае да се храни каза че има нужда само от вода и каза "нека да умра без храна"
-Това момиче толкова е упорито
Усетих вратата пак да се отключва тъкмо бях оставила шишето на таблата.
-Няма да се храниш така ли
-Ти наистина си чисто луд,да няма да се храня щом не искам.
Приближаваше се с бавни крачки към мен ходих назад пулса ми се беше ускорил опрях стената, той сложи ръцете си от двете страни на стената блокирайки ми всеки опит, за измъкване.
-Седни да се храниш в противен случай ще повторя това което направих преди малко принцесо.
-Остави ме моля те...казах с страх в гласа
-Седни и се нахрани тогава искам да видя.
-Добре добре ще ям само моля те ме остави.
-Можело значи всеки път трябва да те плаша за да се нахраниш ли.
-Аз не искам да се храня искам да умра от колкото да търпя всичко това .
-Замълчи да не съм чул повече това разбрали ме.
-Не не те разбрах аз не живея като нормалните хора аз дори навън не мога да изляза.
-Можеш, но с мен или с някой който ще те пази.
-Искам сама
-Не може Габриела приеми,че трябва да ме слушаш и ако ме слушаш достатъчно мога да ти позволя някои неща
-Да те слушам какво значи да те слушам да не съм ти някое животно в клетка а ?
-Габриела седни и се нахрани спри да говориш ясно ли е караш ме да се държа ужасно с теб.
-О сякъш до сега не е било ужасно.
-Замълчи
Седнах и се нахраних и му казах че бях готова с яденето.Хей надявам се тази част да ви хареса не мога да повярвам колко дълга успях да я напиша даже мога и още но ще оставим останалото за следващата част моля кажете мнението си в коментарите✨🤍
ESTÁS LEYENDO
Mafia boss
FanficЕдна история за 18 годишно невинно момиче което е отвлечено от един от най известните мафиоти в цяла Южна Корея и то дори шеф на мафията... какво ще се случи с живота и от тук натам, ще разберете ако започнете да следите историята. Потопете се в свя...