1.28

212 21 1
                                    

hoseok ramtyul érezte magát, mióta egy bizonyos min yoongi nevezetű fiúval találkozott.
az élete valamiért teljesen összekuszálódott, arról nem is beszélve, hogy a barátai valamiért méginkább azt akarják, hogy meleg legyen, és ez csak yoongi hibája.

mondjuk minden is az ő hibája.

először tény, hogy vicces volt a haverjai szivatása, de mostanában kezd zavaróvá és frusztálóvá válni számára.

mindemellett ott van a tény, miszerint egyre paranoiásabb lett. folyton, de tényleg folyton úgy érzi mintha valaki minden egyes rezdülését figyelemmel követné, ez pedig befolyásolja a mindennapi tevékenységeit és nem tud maximálisan teljesíteni az egyetemen. szorongva megy ki az utcára, és nem meri kimondani a gondolatait mert fél, hogy valaki meghallja.

 ráadásul még az az AGUST_D is felbukkant twitteren, aki konkrétan magát hirdeti és pénzt kér az intim videókért cserébe. fogalma sincs mi köze van ehhez az emberhez, de legbelül érzi, hogy ez is hamarosan ki fog derülni.

vissza térve yoongira, hoseok és ő még csak két alkalommal találkoztak: egyszer leakarta smárolni hobit egy házibuliban, a másik alkalommal pedig véletlenül összeütköztek, ekkor a menta hajú megjegyezte mennyire formás hoseok hátsófele.

hoseokból szó szerint semmit nem váltott ki yoongi, undorítónak és visszataszítónak találta. mindenért őt hibáztatta, talán nem is jogtalanul.

rengeteg felesleges feszültséget okozott neki, arról nem is beszélve mennyire taszítja őt yoongi.

vajon mit tesz hoseok?

tudja folytatni ugyan úgy az életét?

vagy talán.......

...belebolondul?

kitudja! addig is kedves olvasó remélem minnél hamarabb rájössz a történések okaira!

mondjuk kétlem, hogy kitudod találni :))

véres játék. [ 𝐬𝐨𝐩𝐞 ]Onde histórias criam vida. Descubra agora