1.56

255 20 3
                                    

Kihallgatási hanganyag

SZIGORÚAN BIZALMAS!

Rendőrség:
Ezt a kihallgatást, hangfelvétel formájában rögzítjük. 2017, november 15. szombat, Szöul, négy óra harminc perc. A nevem Ji Min Jae, a kerületi rendőrség egyik főnyomozója vagyok. Jelen a van a társam, Min Seo. A kihallgatás a rendőségi kihallgatószobában történik. Elmondaná kérem a teljes nevét?

Y:
Persze, Min Yoongi.

Rendőrség:
Elismételné amit mondok? Én, Min Yoongi, saját akaratomból válaszolok a rendőrök által feltett kérdésekre, és csak az igazat fogom mondani. Beleegyezek, hogy hazugságvizsgálaton essek át, ha a rendőrség úgy dönt szükséges ez az eljárás. Tisztában vagyok a jogaimmal.

Y:
 Én, Min Yoongi, saját akaratomból válaszolok a rendőrök által feltett kérdésekre, és csak az igazat fogom mondani. Beleegyezek, hogy hazugságvizsgálaton essek át, ha a rendőrség úgy dönt szükséges ez az eljárás. Tisztában vagyok a jogaimmal.

Rendőrség:
Rendben Yoongi, köszönjük, hogy befáradt a rendőrségre, hálásak vagyunk az együttműködésért. Mint már hamarabb is említettem, nem kötelező válaszolni a kérdésekre, és bármikor elhagyhatja a kihallgató szobát. Az első kérdésem az lenne, hogy mit csinált 2017. február nyolcadikán, 12:23-kor?

Y:
Öhm….azthiszem otthon ültem, közben pedig telefonoztam.

Rendőrség:
Posztolt esetleg valamit?

Y:
Meglehet.

Rendőrség:
Yoongi, maga tette ki az AGUST_D nevű twitter oldalra a fenyegető üzenetet?

Y:
Ó! Szóval megnézték az oldalamat! Hogy tetszettek a képek?

Rendőrség:
Kérem ne kerülje ki a válaszadást és lehetőleg őszintén feleljen.

Y:
Igen, én posztoltam ki. Tudja, amikor megláttam, hogy a pasi, aki bejön, egy másik fiúval lóg együtt, eléggé ideges lettem. Tudtam, hogy úgysem fogja látni, vagy ha igen, akkor nem fogja tudni, hogy én írtam ki, de jól esett.

Rendőrség:
Rendben. 14:36-kor megint kiírt valamit igaz?

Y:
Igen, addigra eszembe jutott egy konkrét ötlet, ami ugyan egy kicsit őrült volt, de nem kivitelezhetetlen. Amúgy is csináltam már hasonlót, szóval elmentem oda, ahol van az a kölyök.

Rendőrség:
Mármint ezelőtt az eset előtt is fenyegetett meg névtelenül embereket, és bántalmazta őket fizikailag?

Y:
Igen, párszor. Elég hamar ideges leszek, biztos magukkal is történt már ilyen.

Rendőrség:
Honnan tudta, hogy a férfi a Moon kávézóban fog tartózkodni?

Y:
Sokat nyomoztam a kiszemeltem után, szóval gondoltam, hogy ott fognak találkozni, meg persze feltörtem a telefonján lévő közösségi oldalakat, így láttam a beszélgetéseiket.

Rendőrség:
Tisztában volt azzal, hogy amit tesz, az többféle szempontból is bűncselekmény?

Y:
Persze, nem vagyok hülye.

Rendőrség:
Rendben Yoongi. Eltudná mondani mit tett a férfival?

Y:
Jungkookra gondol?

Rendőrség:
Igen.

Y:
Nos, amikor hazaindult, behúztam a sikátorba. Egy kicsit meglepődtem, mert úgy néz ki, mint egy kigyúrt állat, mégis szinte alig próbált ellenkezni. Mondjuk, lehet amiatt volt, mert fegyvert fogtam rá. Szegény úgy megijedt! Pedig még meg sem volt töltve a stukker. Mindegy, utána fejbevágtam a kezemben lévő pisztollyal, de direkt annyira, hogy a tudatánál legyen. Féltem egy kicsit, hogy elszalad. Elmondtam neki, hogy többet ne érjen az én Hoseokomhoz, mert figyelni fogom és akkor már nem biztos, hogy élve megússza, bár azt hittem, hogy meghalt aznap, utána láttam csak az újságban, hogy él és virul. A zsebemben lévő szimpla vadászkéssel megvagdostam egy kicsit, aztán elájult, én meg otthagytam. Ennyi volt nagyjából.

Rendőrség:
Maga fegyvert is fogott akkor rá, igazam van?

Y:
Igen, de mondtam, hogy nem volt megtöltve.

Rendőrség:
Rendben, köszönöm, hogy elmondta a történéseket. A 2017, február nyolcadikai ügy hanganyagát, 2017, november 15.-én, szombaton, öt óra, négy perckor lezárom.

véres játék. [ 𝐬𝐨𝐩𝐞 ]Onde histórias criam vida. Descubra agora