TAEHYUNG
akkor most híres vagyok?
-------------------------
🔁20 Retweets |❤151 LikesNAMJOON
azért mert benne vagy egy újságban?
│
TAEHYUNG
meg a hiradóban!!!JIN
kétlem
│
TAEHYUNG
ünneprontóHOSEOK
attól hogy kiakartak nyírni és emiatt benne vagy a hírekben még nem vagy híres
│
JIMIN
úgysem tudod meggyőzni az ellenkezőjérőlJUNGKOOK
híresek VAGYUNK tudod én is ugyan úgy benne voltam😎
│
JIMIN
mondjuk erre nem lennék büszke
│
JIN
nem önszántadból voltál benne te idióta MAJDNEM KINYÍRTAK EMLÉKSZEL?________
yoongi mindig is rendezett embernek tartotta magát. óramű pontossággal végezte el nap, mint nap az aznapra kitalált rutinját, ebben az évben pedig a rutinja nagy részét jung hoseok töltötte ki. reggel felkelt, és a legelső dolga, az volt, hogy le ellenőrizte az ő kis napsugarát – aki legtöbbször kilenc körül ébredt fel -, és megnézte hoseok üzeneteit, nehogy lemaradjon az ő kedvese életéről. lefőzött magának egy kávét, közben tévét nézett, telefonozott és hoseok szobájában lévő kamerán figyelte a fiatalabb fiú tevékenységeit. kedden, csütörtökön és hétvégén mindig elment hobival a táncterembe – persze csak messziről figyelte. ez a rendszer egy ideig jól is ment, de azon a napon, amikor yoongi felakarta szedni hobit a bárban, a megtervezett rutinja szertefoszlott. yoongi megtervezte-e az egész találkozót? persze. csak arra nem számított, hogy hoseok lekoptatja őt. ugyan abban sosem volt biztos, hogy hobi meleg, de bízott abban, hogy biszexuális, ugyanis mindig fiúkkal lógott és csak a vele azonos neműekkel alakított ki bizalmasabb viszonyt. azt tudta, hogy a barátjai mindig azzal szivatják, hogy mikor lesz már buzi, de csak egy gyerekes viccnek gondolta yoongi.élete egyik legnagyobb tévedése volt azt gondolni, hogy hoseok meleg.
abban a pillanatban amikor hoseok undorodva elhúzódott yoongi áttetsző szájfénytől csillogó szája elől, yoongi megijedt. a terve nem volt elég tökéletes. nem tudott minden eshetőségre felkészülni.
mint később kiderült, hoseok emlékszik halványan rá, bár az arcát nem teljesen tudta beazonosítani, ami még előnyt jelenthetett yoongi számára. idővel a fiúk megtalálták a privát twitter fiókját, taehyung, aki egy régebbi barátja, pedig megpróbálta szépen felvezetni, hogy mi miatt nem kellene yoongival barátkozni. szerencsére senki sem hitt neki.
yoonginak egy csodálatos ötlet jutott eszébe. hoseok nem meleg? akkor majd ő maga éri el azt, hogy hoseok valami vonzódást érezzen felé. létrehozott hát egy AGUST_D nevű twitter fiókot, ahová korhatáros képeket töltött fel, s miegymást (legalább ezzel is keresett egy kis pénzt). hoseok sosem volt buta. igazán eszes fiú volt, és hamar kezdett rájönni az összefüggésekre, ám könnyen félre lehetett őt vezetni, csak el kellett húzni előtte a mézes madzagot.amikor megsebesítette jungkookot – és igen, nem tervezte megölni egyelőre őt, ám mindenképp elakarta terelni hobi figyelmét egy kicsit -, el is érte a kellő hatást, ugyanis hoseok szinte rettegve lépett ki az utcára. yoongi élvezte ezt az érzést. imádta látni hoseok remegő kezeit a kávézó ajtaján lévő kilincsen, azt, ahogyan minden másodpercben hátrapillant azon aggódva, hogy netalántán valaki követi, mégse vette észre sosem a sapka alatt megrejtőző yoongit, azt, ahogyan folyton rágja a körmét - amit ezelőtt sosem tett -, a doboló lábait a parkettán, a rettegést a szemében. yoongi a félelemmel táplálkozott, hoseok pedig a lehető legmegfelelőbben elégítette ki ezt a szükségletét.
taehyung persze mindvégig tudta mit csinál yoongi, nem ez az első alkalom, hogy végignézi az egész procedúrát. sajnos ő túl sokat tudott yoongi múltjáról, ezért is féltette annyira a barátait. nem akarta, hogy bárki is meghaljon közölük yoongi beteg játéka közepette.
ez csak hátráltatta yoongit, és tudni kell róla, hogy semmi mást nem utál jobban annál, ha valaki nem engedi, hogy beteljesítse azt, amit eltervezett. a legújabb terve egyszerű volt: megöli taehyungot. legalábbis, eljátssza, hogy megakarja ölni őt. két legyet ütött egy csapásra, hiszen taehyung bizalmat adott neki, mivel yoongi mentette meg a „gyilkos” karmai alól, ráadásul pedig még azt a gyanút is elterelte magáról, miszerint ő lenne AGUST_D, az az ember, aki megsebesítette jungkookot.
ESTÁS LEYENDO
véres játék. [ 𝐬𝐨𝐩𝐞 ]
Fanfic𝗯𝘁𝘀 - 𝙨𝙤𝙥𝙚; 𝘮𝘺 × 𝘫𝘩 ✔︎ ⊹ ꍈ˚. ⸰ ⁕𓈒࣪ ─ mivan akkor, ha teljesen megváltozik az életed egyetlen egy ember miatt? hoseok, aki csak élni szeretné az életét, vajon mit fog tenni, amikor yoongi, eszeveszett játékába csöppen? social media alapú...