Kulaklığımı taktım ve "ALEC BENJAMİN LET ME DOWON SLOWY " Şarkı dinlemeye başladım ve o arada Nisa ,Bartu,Gökay ve Görkem mi gördüm utandım ama yinede yanlarına gittip selam verdim ve Gökay ya baktım ve bu kadar ortak özelliğimiz olan çocuk bumu dedim içimden Gökay konuşmaya başladı :
Gökay :
- Merhaba .
Dİlay :
- Merhaba , Yanlış hatırlamadım kadarıyla adın Gökay dı demi .
Adını bilmemiş gibi yaptım
Gökay :
- Evet ,adım Gökay peki senin ?
Dİlay :
- Benim adım Dİlay .
Gökay :
- Memnun oldum .
Dİlay :
- Bende .
Tek ikimiz konuşuyorduk diğerleri bizi izliyordu ki onur gelip selam verdi Gökay'a demekki aynı okuldalarmış .
Onur :
- Merhaba.
Her kez merhaba dedi tek ben selam vermedim .
Bana sonra bakıp ;
Onur :
- Seni bir yerde gördüm diye hatırlıyorum .
Dilay :
- Okulda görmüş olabilirsin .
Onur :
- Aaa Evet hatırladım bu arada ben Onur senin adın ne ?
Dilay :
- Benim adım Dilay.
Onur:
- Tanıştığıma memnun oldum .
Dilay:
- Bende .
Görkem :
- Sanırım tanışmadığın benle Bartu kaldık .
Dilay:
- Evet
Görkem:
- Ben Görkem.
Bartu :
- Bende Bartu
Dilay :
- Bende Dilay memnun oldum.
Nisayla Bartu üvey kuzenlerdi Nisa onu çok seviyordu Bartu da bunu beli etmediğini sanıyordu ama çok belli oluyordu.
Dilay :
- Bay Bay arkadaşlar sizlerle tanıştığıma memnun oldum.
Gökay :
- Bay bay.
Gökay arkamdan geliyordu bana seslendi Dilay diye arkama baktım geldi yanıma senle birlikte yürüyebilir miyim dedi. Bende evet dedim .Bir10 dakika konuşmadık sadece yürüdük birden senle nisa nerden tanışıyorsunuz dedi abla abilerimiz arkadaş hem de 1.sınıftan beni aynı sınıftayız.
Gökay:
- Yağmur yağdığında şarkı dinlemeyi sever misin.
Dilay:
-EVET.
Kulaklığını çıkartı ve bir tanesini kulağıma taktı ARCADE şarkısını açtı benim en sevdiğim şarkı dedi benimde en sevdiğim şarkı.
Sadece şarkıya dalmıştım zaman öyle çabuk geçiyor ki evin önüne gelmiştim.
Dilay:
- Görüşürüz.
Gökay:
- Görüşürüz ve tekrardan tanıştığıma memnun oldum.
Dilay:
-Bende.
kendimi yiyecek gibiydim ne çabuk ısındık birbirimize acaba evi neredeydi. Evin kapısını çaldım ve kapıyı ablam açtı bu arada ablam Nurşen. Onu çok severim ayakkabılarımı çıkartım ellerimi yıkayıp direk odama gidip ders çalıştım. 3 Saat çalıştıktan sonra nisaya mesaj attım .
Dilay:
"Nisa benle gökay birlikte yürüdük yeni tanıştığımız halde."
Nisa:
"Biliyorum kanka gördüm."
Nisa:
"Kanka bay bay bartu ve annesi gelmiş bize çaya"
Dilay :
"Tamam kanka ,bay bay"
Bende şarkımı açıp yağmuru izledim.