Em's POV
Τα ερωτηματα και η ανατριχιλα σβηνουν στο ξαφνικο χτυπο της πορτας.Τρομοκρατουμε.Αν ειναι ο Ryan πως θα τον αντικρισω μετα απο αυτο και αν ειναι ο Colton πως πρεπει να αντιδρασω.
-Em ακουγεται η βραχνη και κουρασμενη φωνη του Ryan οσο στεκεται απ'εξω χωρις να σταματα να χτυπα τα δαχτυλα του ησυχα και αταραχα στη πορτα
-Ερχομαι λεω ενω κατευθυνομαι στην πορτα σχεδον ανακουφισμενη για την εμφανιση του Ryan
Ανοιγω τη πορτα και τα εμφανη σημαδια που καλυπτουν το προσωπο του δεν αργησαν να τραβηξουν τη προσοχη μου.Εκεινος περπατα και καθεται στην ακρη του κρεβατιου.Πραγματικα φοβαμαι για την αντιδραση του.Παιρνει μια βαθια ανασα ενωτοποθετει τα χερια του πανω στα γονατα του.
-Ξυπνησα στο κρεβατι και πονουσα τι εγινε στο μπαρ; με ρωτα.Η εντονη ημικρανια καταβαλει τον εγκεφαλο μου ενα συνεχει βουιτο παιζει στα αυτια μου ενω δεν ξερω πως θα δικαιολογηθω.
-Καποιος στο μπαρ σε χτυπησε επειδη ειχε πιει..Δεν ειναι τιποτα θα σε περιποιηθω εγω.Λεω χωρις να σκεφτο.Μα γιατι του ειπα ψεματα.Αλλα τι αλλο μπορουσα να κανω.Γαμω Colton παντα μου κατεστρεφες τη ζωη χαλουσες τις στιγμες ολες μου οι αναμνησεις σκοτεινες εξαιτιας σου.Προχορω γρηγορα προς το μπανιο του δωματιου χωρις να κοιταξω τον Ryan,ανοιγω το κουτι με τις πρωτες βοηθιες αρπαζω γαζες και πενταντιν για να τον περιποιηθω.Υστερα ολων αυτων που εγιναν εξαιτιας μου ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω.Κατευθυνομαι προς το κρεβατι ενω ο Ryan ειναι ξαπλωμενος στο κρεβατι με τα ποδια του να κρεμονται κατω,ειναι πραγματικα ομορφος.Η φιγουρα του Colton εμφανιζεται στο μυαλο μου κλεινω τα ματια μου σφιχτα και προσπαθω να καθαρισω αυτη τη σκεψη.Καθομαι διπλα του οσο βαζω λιγο απο το κοκκινο υγρο στη γαζα.Σκυβω πανω του και αρχιζω να περιποιουμαι το τραυμα του με απαλες κινησεις.Εχουμε βρεθει σε αποσταση αναπνοης.Ο Ryan αρχιζει να..
Colton's POV
Η ξανθια με πλησιαζει ενω κραταει στο χερι της ενα ποτο με κοκκινο υγρο,καθεται στο διπλανο σκαμπο οσο βαζει το ενα ποδι της πανω στο αλλο.Ειναι πραγματικα σεξυ και προκλητικη.Με κοιταει στα ματια τα καστανα ματια της κοιταζουν βαθια μεσα στα δικα μου.Τα γκριζα ματια της Emily ηρθαν στο μυαλο μου γρηγορα πινω μια γουλια απο το ποτο μου για να ξεθωριασει η μνημη μου.Η ξανθια παιρναει στο μακρυ δαχτυλο της το λουρι απο το μαυρο τσαντακι της ενω μου κανει νοημα να την ακολουθησω.Κατευθυνεται προς την εξωπορτα κλεινω τον συναγερμο του αυτοκινητου και αυτη καταλαβαινει που πρεπει να παει.Προχοραει γρηγορα προς το αμαξι μου,μπαινουμε γρηγορα μεσα βαζω μπρος το αμαξι ενω μεσα σε λιγα λεπτα εχουμε ηδη βγει στη λεωφορο μεσα σε δεκα λεπτα ειμαστε εξω απο το σπιτι μου.Η ξανθια δεν εχει βγαλει λεξη βεβαια δεν ειχε περιθωρια λογω της δυνατης μουσικης.Τη προτιμουσα χωρις να μιλαει.Φτανουμε εξω απο το δωματιο εκεινη προσπαθει να αρχισει να μιλαει αλλα πριν προλαβει εισβαλω με ενα βαθυ φιλι στο στομα της,προσπαθοντας να σβησω τις αναμνησεις του βραδιου μου στο Seattle.Της τραβαω το φορεμα με ορμη,εκεινη μου βγαζει το μπλουζακι ενω ξαφνικα βρισκεται απο πανω μου και μου ξεκουμπωνει το παντελονι με μια γρηγορη κινηση μου το τραβα οσο εγω αρπαζω ενα προφυλακτικο απο το διπλανο κομοδινο.Σκιζει το χαρτακι με το στομα της ενω βγαζει το λευκο περιεχομενο και το τοποθετει πανω μου.Τη γυριζω αποτομα και βρισκεται απο κατω.Η ξανθια πιανει με τα χερια της τα σιδερα του κρεβατιου και εγω με δυνατες κινησεις αρχιζω να βυθιζομαι μεσα της.Εχω κλεισει τα ματια μου και αφηνω τον εαυτο μου χαλαρο να ξεστομισειτο ονομα της.Emily λεω η φωνη μου αντιχει σε ολοκληρο το δωματιο ενω νιωθω πως τα ορθανοιχτα ματια της ξανθιας καινε τη σαρκα μου.Μετα απο λιγες ακομα κινησεις τελειωνω μεσα στο προφυλακτικο μου.Αποτραβιαμαι απο την κοπελα ενω σηκωνομαι της δινω τα ρουχα της που ηταν πεσμενα στο πατωμα.Με κοιτα με ενα βλεμα μισους.Ξερω δεν της φερομαι καλα αλλα εκεινη αποφασισε να ανοιξει τα ποδια της σε εναν αγνωστο.
YOU ARE READING
Destiny
RomanceΜια κοπελα με μελλον.Πληγωμενη απο το παρελθον της προσπαθει να ξεφυγει απο το σκοταδι. Το ρολο του σκοταδιου που καλυπτει καθε σκεψη και ελπιδα της.Εχει επισκιασει αυτο το αγορι που ποτε δεν πιστεψε πως την ειχε τοσο αναγκη,ενα αγορι που προσπαθου...