Isırık

1.1K 40 2
                                    

Bangchan- Biliyorsun biraz acıtabilir sabret.

Kafamı salladığımda yavşça yaklaştı ve boynuma dişini geçirdi. Aynı şeyi yan tarafımda Minho yaptı. Sonrasını hatırlamıyorum.

...................................................

Uyandığımda aynı odadaydık.

Minho- Uyandın demek.

Sunhi- hmm hmm.

Bangchan- Artık yarı vampir yarı kurtsun. Şimdi merak etmesinler hadi inelim aşağı.

........................................................................

Aşağı indik. Bangchan mikrofon alıp bir konuşma yaptı.

Bangchan- İyi akşamlar hepinize . Partiye hoş geldiniz *Alkış Sesleri*

Biliyorsunuz ki kral seçilecek ama ondan önce bir duyuru var. Dünyadan gelen o kız yani Sunhi artık bir yarı vampir yarı kurt. Üstelik bu genler safkanlardan geldiği için şuan çok daha güçlü. 

 masada skz ve sunhi-

Hyunjin- Doğrumu bu?

Sunhi- hmm hmm.

Suratı asılmıştı ama ben ne yaptım ki.

..........................

Bangchan- Şimdi kralın seçileceği kutuya herkes straykids den birer isim yazacak . Başlayalım. İyi eğlenceler.

..........................................................................................................

Oylar toplandı kazanan açıklanıcaktı.

Bangchan- Kazanan isim.........YANG JEONGİN . Kral Jeongin olduğu için kraliçe kralın 3 istediğini gerçekleştirecek .Tebrik ederim.

Hemen yüzleri düştü.

Sunhi- Yiaaaaa yapmayın böyle sizin istediğiniz şeyleri yaparım bunun için üzülmeyin.

Aegyo yaptığım için hemen güldüler.

................................................................................................

Ben lavabo ya girmek için üst kata çıkacağımı söyledim.

Yukarı çıktım. Lavaboya doğru yol aldım.

Lavobonun yanındaki odadan ağlama sesleri geliyordu. Biraz hıçkırarak ağlıyordu.

Kapıyı açtım. Jeongin'i gördüm. Onu sadece ismen tanıyordum ama yakın hissettim.

Yatakta oturmuş ağlıyordu.

Geldiğimi fark edince yüzüme baktı.

Oturmam için eliyle yataktaki yanındaki boşluğu eliyle patpatladı.

Yanına oturdum ve ona sarıldım.

Sunhi- Neden ağlıyorsun?

Jeongin- Bugün ablamın ölüm yıl dönümüydü.

Çok kötü oldum.

Kafasını önüme yasladım ve sarıldım.

Saçlarıyla oynuyordum. Bir süre sonra ne yaptığımı yeni anladım ve elimi hemen çektim.

Sunhi- Özür dilerim.

Jeongin- Sorun yok devam et daha iyi geliyorsun.

Gülümsedim. Saçlarıyla oynuyordum.

Jeongin- Biliyor musun,ona benziyorsun..

Ben de ağlamaya başladım. Çok kötü oldum. 

Hala küçük bir çocuk gibiydi . Duyguları çok taze, hassas ve kırılgandı.

Jeongin- Ben kral seçilmişim ya 3 dilek hakkım var.

1. dileğim ne olursa olsun beni bırakma ve beni hep sev,hep yanımda ol.

.........................................................................................................................



Talya-(STRAYKİDS İLE HAYAL ET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin