30

2.1K 222 272
                                    

Yazardan

"Cesaret."

"Jeongin, yardımcı olur musun? Yaratıcı bir fikre ihtiyacım var."

Minho Jeonginden yardım isteyince bir süre düşündüler. Jeongin aklına gelen mükemmel fikri hemen Minhonun kulağına fısıldadı. Fikri beğenen Minho şeytani gülüşüyle birlikte dile getirdi.

"Saçlarını sarıya boya. Hemen şimdi."

"YUH!"

"Gerçekten yuh! Jeongin abartma ya."

"Mızıkçılık yok!"

Hepsi aynı anda konuşmaya başlayınca bir kaos ortamı oluşmuştu. Felix banyosundan getirdiği sarı boyayla herkesi susturdu.

"Benim boyamı kullanabilirsiniz. Boya yapmayı bilmiyorsanız boyayabilirim de?"

Hyunjin de kabul edince saçlarını boyamaya başlamışlardı. Minho bu anları vloguna koymak istediği için her şeyi kayda alıyordu.

Hahahabaha arkadaşlar şu tipe bakın. Öyle baktıkça daha komik gözüküyorsun Hyunjin.

Changbin kameramı ver!

Al be yemedik telefonunu.

Kıskanıyorsun youtuber oluşumu. Kıskanç.

Bu mükemmel fikrin sahibini çekmek istiyorum biraz da. Çekebilir miyim Jeongin?

Tabii, eserimle gurur duyuyorum. Saçlarını keserse cezasını çekmeli. Hem mükemmel bir ceza. Sarı ona çok yakışıyor.

Ben siyah Hyunjini tercih ederdim bebeğim.

Hyunjini değil beni tercih etmen lazım.

Sen zaten benim ilk ve tek tercihimsin.

IY HAYIR, BU ANLARI VİDEOMA KOYAMAM!

Ve kamerayı kapatır.

"Jisung ulu orta yerde öpüşmeyin ya, sizden görüp Changbin de yapıyor sonra."

"Yaparım tabii benim neyim eksik. Gel Seungmin, Minho sevgilisi yok diye ağlasın biraz."

Onlar da öpüşmeye başlayınca yüzünü buruşturup mutfağa geçti Minho. Saklama kabında kalan brownileri görünce onlardan yemeye başladı.

"Minho gelirken su getirir misin?"

Felixe cevap vermek yerine su doldurup götürmüştü. Ellerinde eldivenle hâlâ Hyunjinin saçını boyuyordu.

"Ben içiririm sana?"

"Süper olur."

Yavaş yavaş Felixe su içirmeye çalışırken Hyunjinin sırtını full su yapmıştı. Felix fark edip gülmeye başlarken su daha da döküldü.

"Felix dikkat etsene ya!"

"Salak, Minho döküyor."

Minho fark ettiği şeyle gergince Hyunjine bakıp özür diledi.

"Ah, pardon. Fark etmemiştim."

"Sorun değil."

"CHAAN! SEVGİLİM GEL KURTAR BENİ!"

...

Hyunjinin saçlarını yıkaması için beklemesi gerekiyordu ve bu bekleme süresinde birlikte tabu oynamışlardı.

Takımlar değişmiş
Hyunjin, Felix, Changbin ve Jeongin
Chan, Seungmin, Minho ve Jisung şeklinde ayarlanmıştı

Oyun sonunda berabere bitmişti. Daha fazla oynayıp tartışmak yerine bırakmışlardı. Şimdi de Hyunjinin saçlarını yıkıyorlardı.

idyllic - skz - hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin