Pădurea Hoia-Baciu, Cluj

60 2 0
                                    

Pădurea Hoia-Baciu este unul dintre cele mai faimoase locuri din lume în care se înregistrează fenomene paranormale. Fie că te impresionează legendele şi misterele care s-au adunat în jurul ciudatei păduri sau, dimpotrivă, consideri că e o pădure ca oricare alta, locul este suficient de pitoresc pentru a merita atenţie din punct de vedere turistic şi recreaţional.

Pădurea, aflată pe unul dintre dealurile ce înconjoară Clujul, a devenit faimoasă începând cu anii '60, de când au început să fie semnalate tot felul de întâmplări cu strigoi şi alte apariţii inexplicabile în fotografii şi insesizabile cu ochiul liber, cu OZN-uri şi senzaţii auditive ciudate, cu stări anxioase şi senzaţia că ai fi urmărit.     Cele mai frecvente anomalii care au fost semnalate în pădurea Hoia-Baciu de-a lungul timpului sunt problemele cu echipamentele electronice (baterii care se descarcă neobişnuit de repede, restartări de telefoane, probleme cu GPS-ul, dificultăţi în configurarea frecvenţelor de sunet pentru înregistrări audio-video). Dincolo de legende, copacii sunt renumiţi pentru formele lor neobişnuite, iar Poiana Rotundă poate fi dacă nu un loc paranormal, un spaţiu de revenire la centrul interior, de regăsire în mijlocul naturii.

Legende Urbane RomaniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum