İnsanlar Alemi Rappp Paaa Paaaa Pammmmm... 25.06.2012

78 4 2
                                    

  Evveeet… En son BKM’ye gidişimden 2 yıl geçmişti. Ve ben bu arada hiç ünlü de görememiştim. Zaten artiz ne arardı Giresun’da? En sonunda babam isyanlarıma dayanamadı ve o yaz tatilinde İstanbul’a geldik. En güzel tatillerimden biriydi ve en güzel kısmı da burasıydı. Çok Güzel Hareketler Bunlar bitmiş ardından güzel kahkahalar ve mutlu anılar bırakmıştı bize. Tabi ki taklitleri olmazsa olmazdı. Önce 5’er Beşer adıyla başlamıştı program ki beni o zaman hiç sarmamıştı. Hatta üstüne sevmezdim ÇGHB’ye benzetmişler diye. Sonrasında ben bu aradaki boşlukta Gülse Birsel’in güzel kaleminden hayatımıza giren güzel bir komedi dizisi, özellikle de oyuncu hayatlarına ve bu yalan dünyayı anlatan hikayeye çoktan bayılmış,hayran olmuştm. Yalan Dünya dizisinde Tülay rolü ile İrem Sak hem çok konuşuluyor hem de çok seviliyordu. O yaz İnsanlar Alemi adıyla yoluna devam eden program ekibe dahil olan Aylin Kontente ve Erdem Yener ile renk kazanmış ve bu beşli ekranda harikalar yaratmıştı. Program baya izleniyor ve seviliyordu. Bu kısımda,hele bir de İstanbul’dayken oyuna gitmemem imkansızdı.

 Öncelikle 2 yıl sonra BKM’ye,binevi ikinci evime geri dönmüştüm. Hemen BKM Mutfak Kafe’ye gittim. O aralar kafe tadilatta olduğu için kapalıydı. Kapıda Zafer abiyi gördüm. Selamlaştıktan sonra Zafer abi Ersin Korkut’un arka tarafta Kafe 101’i açtığını söyledi. Biz de oraya gittik. Ersin&Hamdi ortaktı. Oradaydılar. Onlarla sohbet ettik. Sonrasında Yılmaz Erdoğan’ın yakın arkadaşı da olan babamın arkadaşı Tonguç Amca geldi. Oradaki sohbet edip otururken gişeden akşamki oyuna davetiyelerimiz gelmişti. Bu sefer aşmıştım kendimi,2.sıradaydım.  :) Salona gittiğimiz an direk koltuk kameranın önüydü. ÇGHB’de başaramamıştım ama bu sefer çıkacaktım televizyona. (İzlemek isteyenler için 9.bölüm. :) ) Biz yerlerimizi aldık. İlk uyarı anonsunda başlıyorsunuz zaten gülmeye. :) Ardından oyun skeçler baya komik ve eğlenceli geçti. Geldiğime değdi. Bir skeçte Mustafa Sandal sahneye çıktı bir anda ve gerçekten güzel bir sürpriz oldu. Yeni şarkısını söylemişti. Ardından bir skeç için mikrofon verilirken seyirciye sonunda başardım mikrofonu kapmayı. Konu aile ile ilgiliydi. Ben de “Küçüklüğümden beri annem evden çıkarken kapıyı kilitleyip gider. Geçen akrabamız geldi ona bile açmadım kapıyı.” dedim. Ali Sunal da “Açma açma annen babana da açma” demişti. :) Yine mikrofon elimdeyken saçmalamıştım ama bu sefer insanlar gülmüştü. “Hah bu sefer oldu, yayınlayacaklar” dedim sonra bölümü izledim artık nasıl konuştuysam benim konuşmayı geç komple skeci atmışlar montajda.

 Sonra oyun bitti. Alkışlama safhası da geçti ben direk soluğu kulisin kapısında aldım. Ama nasıl kalabalık? Oyunda izleyip de gördüğüm an hayran olmuştum Okan Çabalar’a. O yazı da öyle geçirmiştim. Hatta kendimi twitterdan takip ettirmeyi bile başarmıştım. Neyse ben beklerken çıktı Okan dışarı. Direk koştum yanına. İmza,fotoğraf… O arada kaldı benim kalem elinde. Herkesi onunla imza attı. Neyse ki yedek kalem vardı. Ben özel misafir kontenjanında girdim kulise direk zaten oyuna gelme amaçlarımdan biri olan tatlı mı tatliş insan Aylin Kontente’yi gördüm. Yine Giresun’dan gelmeme bir şok.  Ama çok tatlı şeker bir insandı. İmzasının yanına da puantiyeler yapmıştı. :) Ardından içeride asıl kişiyi gördüm. Muhteşem Tülayman,Sakzade İrem Sak oradaydı. Hemen gittim yanına fotoğraf,imza. O ara Vogue’de Yalan Dünya ekip röportajı vardı. Hiç erinmedim o dergiyi Giresun’dan getirip imzalattım. Hahaha elinde vişne suyu vardı “Dur bu da fotoğrafta şarap gibi çıkacak” deyip bıraktı. Okan ile sevgiliydiler o aralar. Okan çağırdı o sırada İrem gitti ben de Erdem Yener’in yanına gittim. Ama Erdem Yener’i öyle görünce ben şok! O sırada bilmiyordum sonradan öğrendim ki Erdem Yener baya baya iyi rock şarkıcıymış. Böyle kuliste tam bir rocker dövmeler,küpeler,saç,stil falan fenaaa... Az önce sahnede olan Hüseyin’e bakıyorum sonra Erdem’e arada bağlantı kuramıyorum vallahi. Orada da fotoğraf imza işini halledince çıktık. Çünkü son vapura yetişmemiz gerekiyordu yoksa kapıda kalıyorduk. Bu güzel insanlarla da çok tatliş ve güzel bir akşam geçirmiştim,bir güzel anı sahibi daha olmuştum. Şu an Güldür Güldür her ne kadar bana itici geliyor,gördüğümde kanal değiştiriyor olsam da bu ekibi İnsanlar Alemi’nde çok severdim. Çok iyi bir beşliydi. Keşke Güldür Güldür’e İrem’den sonra Okan da dönseydi.

 3 yıl sonrasında geçen aylarda Beşiktaş’ta ışıklardan geçiyordum çok da yağmur yağıyor bir an karşımdaki insanla göz göze geldim bere,atkı,mont tam yanından geçip giderken çıkardım İrem Sak olduğunu. Hatta sonrasında twitterda yazdığımda “yesss :))))” diye cevap yollamıştı. Ama o yağmurda hiç durdurup kadını yolundan edemezdim.

 Bundan birkaç hafta sonra da Beşiktaş’ta gezerken bir anda BKM’nin önünde bir ekip duruyor bir döndüm arkamı Aylin Kontente. Nasıl sevindim ama? :) Fotoğraf çektirip devam ettim yoluma. O an fark etmedim meğer bu aralar görmek istediğim Onur Bulduk da arka taraftaymış. Keşke arkadaşım bunu oradayken söyleseydi.

 Böyle de karşılaşmaya devam ediyorum bu tatlı insanlarla. Yalan Dünya’nın da kalbimizde yeri başkadır. Hala Sarp Apak’ı görmek isterim. Son sezon reyting canavarına yem olsa da Tülay,Selahattin,Zerrin,Açılay,Emir,Çağatay,Nurhayat,Gülistan,Orçun,Eylem,Vasfiye Teyze ve daha bir çok karakter ile hayatımıza renk katmış,derdimize replikleriyle tercüman olmuş,kalplerde fenomen olmuşlardı. Hiçbir zaman da unutmayacağız bu güzel diziyle tanıştığımız güzel insanları.

 Bir başka anımda da can insan,tatlişko,kadın komedyenin dibi Gupse Özay’ı bulduğum gerçeği de var. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Manyağın Tuhaf AnılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin