9. Vysvětlíš mi to Baku?

34 0 0
                                    

Když jsem se probudil bylo okolo půlnoci. Podíval jsem se okolo sebe a lekl se, jak jsem se ocitl na postely? A ještě k tomu jsem ležel na Kirim. Pak jsem si vzpomněl co se stalo a povzdechl si. Posadil jsem se na kraj postele a koukal z okna, takže už to ví....

Měl jsem lehký spánek, takže jsem cítil každý Bakugovo pohyb. Takže jsem vzbudil, když se Bakugo pohnul a zvednul se. Já sám jsem se zvednul na lokty a uviděl ho sedět na kraji postel. Ustaraně jsem se na něj koukl a posadil jsem se za něj. Objal jsem ho kolem pasu a dal mu pusu na rameno ,,Všechno v pořádku?" zašeptal jsem v otázce a opřel si bradu o jeho rameno.

„J-jo, jasně..." řekl jsem, ale nejspíš mi to nevěřil. A taky že jo, Kiri se na mě nedůvěřivě podíval a pozvedl obočí v otázce. „Vadí mi, že si mě musel takhle viděl Kiri, vypadal jsem jak slaboch...."

,,Baku." Vydechl jsem a víc si ho k sobě přitiskl ,,Nevypadal si jako slaboch, nejsi slaboch. Jsi člověk, kterému se stali strašné věci a to, že s tím bojuješ, jen dokazuje, že si strašně silný." Políbil jsem ho do vlasů ,,Jsi moc, moc statečný, Baku." mluvil jsem dál ,,Už nikdy o sobě neříkej, že si slaboch nebo že tak vypadáš, prosím." vydechnu v tiché prosbě. ,,A já jsem rád, že jsem ti mohl pomoct, ta bezmoc byla ubíjející, když jsem nevěděl, co dělat."

„Já tě tak miluju" vykřikl jsem, povalil Kiriho pod sebe a objal ho. „Můj polštářek" zavrněl jsem a víc se k němu přitulil. „Jsi to nejlepší, nejkrásnější a nejmilejší co mě v životě potkalo. Mám takový štěstí" vydechl jsem šťastně.

Nejdříve jsem sebou cuknul, kdy výkřikl, ale pak jsem se rozesmál ,,Já tebe taky, ty moje pako." přitiskl jsem si ho k sobě. Usmíval jsem se jak měsíček na hnoji ,,To já taky, já taky." vydechl jsem a políbil ho.

Musel jsem se zasmát, když se mě lekl. A pak když řekl že mě miluje, byl jsem ten nejšťastnější kluk na světě a zvlášť když mě políbil. Polibek jsem mu oplatil a Kiri mě povalil pod sebe. Zapletl jsem mu ruce do vlasů a zatahal.

,,Provokuješ." Zasměju se a trochu i vzdychl, když mě Baku zatahal za vlasy. Odtáhl jsem se, culil se na něj a pohladil ho po tváři.

„Já a provokovat? To si mě s někým pleteš" řekl jsem provokativně a nevinně se na Kiriho usmál. „Tahle pozice je docela hot, nemyslíš daddy~?" řekl jsem "nevinně" a čekal na jeho reakci.

,,Myslím, že nepletu." Směju se dál ,,A ten nevinný výraz si nech." dám mu pusu na líčko. Jenže, když uslyším oslovení 'Daddy', ztuhnu a zorničky se mi rozšíří. ,,Baku, vždyť máš ještě problém s chozením."

„No a?" řekl jsem. Po tom záchvatu bych bral cokoliv, co by mě rozptýlilo. „Neříkej mi, že to nechceš~" řekl jsem a zvedl koleno. Kiri zavrčel.

Vzdychnu ,,Baku." políbím ho, zajedu mu rukama do vlasů a jemně za ně zatahám. Baku se do polibku aktivně připojí a já mu přejedu jazyk po spodním rtu, čímž ho žádám o vstup do jeho úst. Baku ústa pootevře a já začnu válku našich jazyků.

Musel jsem zavzdychat do polibku. Pak jsme se odpojili a Kiri mě zase zatahal za vlasy „Kiriii~." Zajel jsem mu rukama pod tričko a pohladil mu břišáky.

Zavzdychal jsem, když se jeho prsty dotkly mého břicha, byl to opojný dotek. Mezitím jsem já Bakugovi začal klást polibky na krk a pomalu mu začal sundavat triko. Jak jsem pomalu vyhrnoval jeho triko, kladl jsem mu polibky po směru sundávání trika. Takže jsem začal na jeho podbřišku a pokračoval nahoru.

Kiribaku „Jak to bylo dál"Kde žijí příběhy. Začni objevovat