16. Poprvé

47 0 0
                                    

Takže ho musím dobře připravit, aby ho to nebolelo. Když to vyslovil a zčervenal, donutilo mě to se usmát. Naklonil jsem se k němu a políbil ho. Kiri hned polibek prohloubil. Po chvíli jsme se rozpojili. „Chceš sundat ten šátek z očí, Kiri?" zeptal jsem se ho. Třeba chce vidět.

,,Ano prosím." Zamručel jsem ,,Chci tě vidět." našpulím spodní ret. ,,Chci tě při tom vidět, tvůj nádherný obličej." Pousměju se a Bakugo mi po chvíli šátek sundá. Rychle zamrkám kvůli světlu, abych si zvyknul a podívám se na Bakuga. Usměju se ,,Mnohem lepší."

Usmál jsem se, když našpulil spodní ret. Pak jsem sundal šátek a dal mu lehkou pusu na rty. Sedl jsem si zpět mezi jeho nohy a zvedl je tak, aby byly lehce pokrčené. Začal jsem jedním prstem kroužit okolo jeho otvoru. „Teď se hlavně musíš uvolnit, jinak to bude bolet, ano? Věříš mi?"zeptal jsem se ho.

,,Věřím." Přikývnu s úsměvem a poté, když do mě Bakugo zajede jedním prstem, ztuhnu a zavřu oči. Po chvíli se ale uvolním, jak mi poradil Baku, který po chvíli začne prstem hýbat. Začnu vzdychat.

Začal jsem v něm pomalu pohybovat jedním prstem a když začal vzdychat, opatrně jsem přidal druhý. Kiri se zase napnul. Sklonil jsem se na jeho podbřišek a začal mu znovu kouřit, aby se tolik nesoustředil na moje prsty.

Zakláněl jsem hlavu a občas škubl rukama. Když Bakugo přidal druhý prst, celý jsem se napnul, protože tohle kapánek víc bolelo, ale mou pozornost Bakugo přesměroval k mé chloubě, neboť mi začal kouřit. ,,Baku." Vzdychl jsem a prohl se v zádech.

Když Kiri nevěnoval pozornost mým prstům, přidal jsem i třetí. Pohyboval jsem jimi a různě je roztahoval, abych Kiriho dobře připravil. Kiri se prohýbal v zádech a vzdychal, byl to krásný pohled. Cítil jsem, že už bude, tak jsem mu na chvíli přestal kouřit. „Vypadáš úžasně daddy~ jak tu pro mě vzdycháš~" zašeptal jsem a znovu si vzal jeho chloubu do pusy. Nakonec jsem přidal i čtvrtý prst.

Cítil jsem, jak přidal i třetí prst, ale já věnoval pozornost mé chloubě v Bakugovo ústech. Cítil jsem, jak mi zaškubalo v chloubě, když mě nazval Daddy a chtěl mu odpovědět, ale nějak jsem měl moc práce se vzdycháním, když si mou chloubu vzal znovu do úst. Nakonec přidal i čtvrtý prst, který už ale šel bolestně cítit, takže jsem se celý napnul a z očí mi uniklo pár slz.

Cítil jsem, jak se Kiri a napnul a když jsem zvedl hlavu, tak brečel. Pomalu jsem z něj vytáhl svoje prsty, abych mu ještě víc neublížil a zvedl jsem se. Dal jsem mu lehkou pusu a sedl si vedle něj. Vždyť já mu ublížil...a on mi přitom věřil...., začal jsem taky brečet. „P-promiň mi t-to l-lásko, j-já t-ti n-nechtěl u-ublížit" zašeptal jsem a posunul se tak, abych se ho nedotýkal. Rozvázal jsem mu ruce a sedl si zpátky na postel.

Zaklel jsem, když přestal, a když mě rozvázal, dal jsem ruce na jeho tváře a políbil ho ,,Bakugo, teď bych se měl spíš naštvat, že jsi přestal." usměju se, lehce zadýchaný. ,,Přestaň plakát, neublížil si mi, jen na to, že jsem dole, nejsem zvyklý." Hladil jsem ho po tvářích a poté mu začal vyhrnovat triko, až jsme mu ho celý sundat ,,A opovaž se teď obviňovat, že si to zkazil." kouknu se mu na přímo do očí, poté mu začnu pusinkovat hruď a začnu mu mnout bradavky.

Kiri mi sundal tričko a začal mnout moje bradavky. „A-ale já to z-zkazilaaahh~" vzdychl jsem, když mi udělal cucflek na břiše. „K-kiri p-promiň, n-nechtěl jsem t-to z-kazit.." zašeptal jsem. Odtrhl jsem od sebe jeho ruce a položil ho zpět na postel. Než stihl něco udělat, začal jsem mu znovu kouřit. Aspoň tohle musím udělat správně....pomyslel jsem si a pokračoval. Kiri se mě snažil zvednout, ale já nepřestal. Po chvíli jsem cítil jeho nadílku v puse. Vše jsem spolkl a sedl si.

Kiribaku „Jak to bylo dál"Kde žijí příběhy. Začni objevovat