החופשה המשותפת שלהם הגיעה לסיומה. הם נהנו כל החמישה, התרחצו, סיירו וסתם בילו. לואי המשיך להיכנס לחדר השינה של הארי בלילה כדי לזיין אותו, שוב, בלי רגשות. סקס בלי רגשות. הם עשו כל כך הרבה סקס וזה רק השתפר והשתפר. הארי אהב את זה אבל שנא את שלואי תמיד יצא מהחדר כאילו כלום לא קרה. זה הבהיר לגמרי את זה שבשביל לואי זה היה רק סקס. הוא לא יכול היה לעצור, לא כשהוא סוף סוף ידע כמה זה מדהים. הוא לא יכול היה להגיד לא ללואי, הוא מעולם לא הצליח להגיד לו לא. הוא ידע שזה יהרוס אותו בסופו של דבר, אבל הוא לא יכול היה לחשוב על זה עכשיו.
הם נפרדו לשלום לאחר שנחתו בהית'רו אבל זה לא היה כל כך קשה הפעם. כולם ידעו שהם יפגשו שוב בעוד חודשיים בחתונה של ליאם. לואי נתן לו חיבוק אחרון. "אני אתקשר אליך ברגע שאגיע ללונדון, בסדר?"
"טוב." הארי ענה.
הארי הלך הביתה ושכב על המיטה בשאר היום. הוא היה שבור רגשית. עברו שבועיים בלי מילה מלואי. הארי גם לא התקשר אליו. הוא לא רצה להיות דביק. הוא עבד, הלך לחדר כושר וכל שאר היום נשאר בבית במיטתו. לא היה לו מצב רוח לכלום, הוא התגעגע ללואי.
פתאום לואי התקשר, בטנו של הארי התפרצה מיד לפרפרים. "היי חבר!" לואי בירך בעליזות.
הארי התכווץ למשמע המילה חבר. "היי לו, מה שלומך?"
"נהדר! מה איתך?" לואי ענה.
"אני בסדר, אז מה קורה?" הארי שאל.
"טוב, אני בלונדון עכשיו. אתה עסוק היום? אתה רוצה לעזור לי לפרוק?" שאל לואי.
"כן, אני פנוי. מתי?" הארי ענה. מרגיש פרפרים בבטן כי הוא הולך לראות את לואי שוב.
"עוד שעה? אני גם יכול להכין לנו ארוחת ערב." לואי השיב.
"אתה הולך לבשל?" הארי ציחקק.
"היי! אני יכול לבשל עכשיו." לואי ייבב.
"אם אתה אומר. נתראה בעוד שעה." הארי ענה משועשע.
לואי נתן לו את הכתובת שלו לפני שניתק והוא מיהר למקלחת להתקלח.
כעבור שעה, הוא עמד מחוץ לדלת של לואי ולקח נשימה עמוקה לפני שדפק. לואי פתח את הדלת, מחייך חיוך מדהים. "היי האזה! תיכנס!"
הארי עקב אחריו פנימה והביט סביבו. ללואי היו רהיטים אבל המקום היה מלא גם בקופסאות. "התחלתי עם ציוד המטבח. חשבתי שאצטרך אותם אם אכין ארוחת ערב." לואי חייך.
"חכם." אמר הארי בקריצה.
הם הלכו למטבח והארי עזר לו למלא את הארונות בציוד המטבח. רובו היה חדש לגמרי. לקח להם שעה לפנות את הארגזים. כשסיימו לואי התיישב ליד שולחן המטבח ברוגז. "זה משעמם!" הוא התלונן.
הארי צחק בשקט. "אבל עכשיו סיימנו עם חדר אחד לפחות. רוצה להמשיך?"
"לא! תודה על העזרה הארי אבל עכשיו אני רק רוצה לבלות. להכין קצת אוכל, אולי לשתות קצת יין?" לואי השיב.
"נשמע טוב" ענה הארי.
לואי קם כדי להביא בקבוק יין "יין אדום או יין לבן?" שאל לואי.
"לבן." הארי ענה והלך להביא שתי כוסות יין.
לואי פתח את הבקבוק ומזג להם יין. הארי לקח כוס והרים אותה. "לחיים החדשים שלך לו!"
הם הפגישו בין כוסותיהם ולגמו מהיין. "אז איך אני יכול לעזור לך?" שאל הארי.
לואי הרים גבה בתגובה. "עם האוכל לואי!" הארי אמר משועשע.
"אני מבשל! אבל אני מניח שאתה יכול להכין את הסלט אם אתה רוצה?" לואי שאל והארי הנהן בראשו וחייך חיוך עם גומות.
לואי קם וניגש למקרר להוציא את הירקות. הארי לקח בינתיים קרש חיתוך וסכין. הוא חייך חיוך נוסף עם גומות כתודה כשלואי הגיש לו את הירקות. עיניו של לואי התכהו יותר והוא הרטיב את שפתיו בלשונו. היה כל כך קל להדליק אותו? הוא רק היה צריך לחייך? הארי הסתקרן. עיניו ירדו אל מפשעתו של לואי והוא חייך. "את בסדר שם למטה?" הארי שאל משועשע.
לואי גלגל את עיניו. "חיוך הגומות שלך מדליק אותי בכל פעם."
"האמנם?" הארי התגרה.
"אתה מהמם ואתה יודע את זה. ממשיכים הלאה! אני הולך לבשל לנו אוכל קודם." אמר לואי וצחק.
כעבור חצי שעה הם ישבו זה מול זה ליד השולחן והארי טעם את האוכל שלואי הכין. "זה ממש טוב!" הוא החמיא ללואי אחרי שטעם.
"אל תישמע כל כך מופתע. אמרתי לך שלמדתי לבשל." לואי התעצבן.
"אני מתרשם!" הארי ענה בחיוך.
הם דיברו על העבודה החדשה של לואי שהתחיל ביום שני בזמן שהם אכלו. כשהם סיימו את ארוחתם הארי קם לקחת את הצלחות שלהם לכיור, הוא הניח אותם. לואי סובב אותו וריסק את שפתיהם.
הם איכשהו הגיעו לחדר השינה ונפטרו מהבגדים שלהם במהירות. עשרים דקות לאחר מכן לואי זיין אותו על המזרן ושניהם הגיעו לקצה זמן מה לאחר מכן. "התגעגעתי לזה." לואי התנשף כאשר שניהם שכבו על הגב, מנסים להרגיע את נשימתם.
ליבו של הארי צנח בחזהו. לואי התגעגע לסקס, לא הוא. הוא נאלץ להזכיר לעצמו כל הזמן שזה רק סקס עבור לואי. סקס וחברים, חברים שקיימו יחסי מין. לא יותר ולא פחות. "כן. אני מניח שאסע הביתה אז תתקשר אליי?" הארי אמר.
"כן, אולי נוכל לעשות את זה שוב ביום שישי? אני מניח שאהיה עסוק בעבודה בשבוע הראשון שלי, אבל אתקשר אליך אם יהיה לי קצת זמן פנוי. נשמע טוב?"
זה נשמע נורא, שישה ימים בלי לראות אותו? "כן, ברור."
הארי קם והלך לשירותים כדי לנקות את עצמו לפני שלבש את בגדיו בחזרה. "ביי לו."
"ביי!"
YOU ARE READING
Friends With Benefits || Larry Stylinson
Fanfic-גמור- הארי היה מאוהב בחברו הסטרייט לואי במשך זמן רב מאוד. הם הכירו ביוני לפני עשר שנים. עשר שנים של סבל ואהבה נכזבת. הארי היה צריך להתגבר עליו! החבורה שלהם- נייל, זאין, ליאם, הארי ולואי כמובן, יצאו לחופשה ביחד פעם בשנה מאז שעברו למקומות שונים באנגל...