Η αγκαλίτσα του

1K 82 144
                                    

"Το ότι αντί να κάνουμε σεξ κάθομαι και σου κάνω πλεξουδες..." Λέει ο Νικόλας ενώ μου πλέκει την τέταρτη πλεξούδα μου ενώ ταυτόχρονα περνάει ανάμεσα από τα μαλλιά μου μωβ extension.

Το να έχεις... Γκομενο τέλος πάντων ο οποίος ξέρει να κάνει πλεξουδες είναι πραγματικά τέλειο.

"Σκασμός βλακα. Μετά από αυτό θα κάνουμε ότι θέλεις. Προς το παρόν θα μου κάνεις πλεξουδες. Δεν γίνεται να κάνουμε σεξ ενώ ο πατέρας σου και η μητέρα μου είναι στο δίπλα δωμάτιο και ο αδελφός μου στο απέναντι είναι τουλάχιστον... Περίεργο." Του απαντάω.

"Οι γονείς μας δεν έχουν σκοπό να φυγουν. Ουτε ο αδελφός σου. Βασικά ο αδερφός σου δεν μπορεί να φυγει. Πρέπει να μείνει μια εβδομάδα ξαπλωμένος. Εμείς θα περιμένουμε να φυγουν αυτοί για να κάνουμε σεξ? Καλυτερα να πάω να γίνω μοναχός." Σχολιάζει ο Νικόλας και τότε παίρνει ένα λαστιχάκι και δένει και την τελευταία μου πλεξουδα.

"Εεε μπορουμε να κάνουμε σεξ και κάπου αλλού. Το σπίτι μας δεν είναι το μόνο μέρος που μπορουμε να πηδηχτούμε." Του απαντάω και τότε εκείνος αφήνει ένα φιλί στα μαλλιά μου και αφήνει τις πλεξουδες μου.

"Έτοιμη καυλα μου." Λέει καθώς απομακρύνεται από κοντά μου.

"Να δω τωρα τις πλεξουδες?" Τον ρωτάω καθώς σηκώνομαι από το κρεβάτι και εκείνος ανοίγει την πόρτα της ντουλάπας του που μέσα έχει έναν ολόσωμο καθρέφτη.

"Ελα εδώ καυλα μου να δεις τι μουνάρα είσαι και με τις πλεξουδες." Μου λέει κομψά όπως πάντα και τότε γελωντας τον πλησιάζω και κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.

"Νικόλα είναι τόσο γαμάτες." Του λέω και εκείνος φιλάει τον λαιμό μου.

"Το ξερω καυλα μου. Είναι ταλέντο.'' Μου λέει και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω.

"Που έμαθες εσυ να κάνεις πλεξουδες? Και να βάζεις και extensions?" Τον ρωτάω.

"Λοιπόν από την μέρα που πέθανε ο μπαμπάς μου κάθε φορά που ο μπαμπάς μου πήγαινε ταξίδι με την δουλειά έμενα στην νονα μου. Η οποία είναι κομμώτρια. Και έχει και τρεις κόρες που όταν εγώ ήμουν πέντε η μεγάλη ήταν 17 η δευτερη ήταν 15 και η τρίτη 12. Οπότε  όπως καταλαβαίνεις με μητέρα κομμώτρια αν και η δευτερη ήταν αγοροκόριτσο... Είχαν κάτι μαλλιά... Σαν μετάξι. Και έκανα συχνά κοτσιδες και όχι μόνο. Εεε τις έβλεπα συχνά οπότε πλέον ξέρω να κάνω μέχρι και ντεκαπάζ." Μου λέει και γυρνάω και τον κοιτάζω με θαυμασμό.

Fuck ItWhere stories live. Discover now