Güçlü suçluluk duygusuna sahip insanlar, diğer insanların duygularını ve düşüncelerini anlamada daha iyidir.
🎶 = Rihanna ft. Sia - Diamonds
___________Yine oradaydım.
Duruşma salonunda...
Ortama büyük bir kaos hükmediyordu. Karşı taraf deneylerinin zararı olmadığını kanıtmalaya uğraşıyordu. Fakat bende 10 yaşından sonra yavaş yavaş oluşan kısmi sağırlık bu çabalarını boşa çıkarıyordu ki bu sağırlık, deneylerin sonucu olduğu anlaşılmıştı biyopsi raporunda.
Bendeki en iyisiydi gerçi. Kimisinde daha beterleri bile olmuştu.
"Hakim bey ... Yapılan bütün deneylerim zararsızdır. Şu an bu bizim tarafımıza atılan büyük bir iftiradır."
Boşan da semerimi ye. Sanırım beyni yok bu gerzeğin...
"Deneylerin madem zararsız, neden bende kısmi sağırlık var?! On yaşından önce bu yoktu."
"Sessizlik! Duruşma salonunda olduğunuzu unutmayın. Sizin savunmanızı dinledim, şimdi sırada bu beyefendi var. Ona göre söz alıp konuşmanız gerek!"
Hasiktir lan oradan! Bu şerefsizin neresi beyefendi?! Buradan kanser olmadan çıkarsam varya şükredeceğim.
" Dediğim gibi hakim bey zararsız deneylerdi bizim yaptığımız. Hanımefendi o zamanlar çok küçük olduğu için oynadığı oyunlar sonucu sağırlık oluştu onda."
Sabır... Sabır... Sabır...
Allah'ım sen bana sabır bu beyinsize de akıl ver.
Söz almak için elimi kaldırmıştım ama kimin umrunda? Defalarca elimi sallamama rağmen hakim bey hala takmıyor, o salağın yalan dolu savunmasını dinliyordu.
" Hakim bey! Konuşmak için söz almanız lazım demiştiniz. Deminden beri beni görürsünüz diye konuşmadım ama konuşacağım.
Birincisi oyun oynayamıyordum. Çünkü izin vermiyorlardı o, oda sayılmayacak kadar küçük hücreden çıkmamıza. Yaşıt biri vardıysa da ben bilmiyorum.
İkincisi siz bu karaktersizin dediklerine inanmayın. Yalancının önde gidenidir de kendisi. "
Hakim biraz sinirlenmiş gibiydi. Çünkü o izin vermeden söze başlamıştım.
Çok da fifi.
" Söz verdiğimi hatırlamıyorum! Siz kimsiniz de duruşma salonunda böyle destursuz konuşabiliyorsunuz?! İki oldu bu üçüncüye dışarı attırırım sizi! "
Göz devirip hıhı kesin diye yüz buruşturmuştum.
Salak herif parayla hakimi kendi yanlısı yaptı sanırım. Sonuçta cübbeleri rüşvet alamasınlar diye cepsiz olsa dahi bu sadece buzdağının görünen yüzü.
^^^^^^^^^^^^^^^^
Duruşma yine bir sonuca bağlanamamıştı. Ben deliller sunmuş olmama rağmen onların kesinlikle inkar etmesi ve sahte delil sunmaları işleri zorlaştırıyordu.
Toplarız hakim bey, onu da toplarız inşallah.
^^^^^^^^^^^^^^^
Eve döndüğümde saat daha 19.00'dı. Sonuçta her ne kadar zorlu bir mahkemeden çıkmış olsam dahi işimin başına geçtim.
Yazarlık...
Yazarlığa hep bir ilgim olmuştu küçüklüğümden beri. Saçma saçma şeyler kurgulamayı çok severdim. Belki senarist olmalıydım bilmiyorum. Ama şu an yazdığım kitaba ben bile düşmüştüm.
Önce deftere karalama olarak yazıyor, onu toparlayıp bilgisayara geçiriyordum. Güzel kafa dağıtıyordu.
Kitabımın adı 'Sonsuzluğun İçindeki Son Umut' idi.
###
Uzuuun bir aradan sonra yeni bölüm geldi arkadaşlar.
Belki en saçma yerde bitirdim ama bana ne jfşsnfldkdşjsğzjfc.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON'SUZ
General FictionKitapta aşk olacağını düşünmüyorum ona göre başlamanızı rica ediyorum. ^^^^^^^^^^^^^ Kulağı kısmen sağır bir kız... Üç yıldır sürmekte olan bir dava... Kız, hayatını zindana çevirenlerin cezalarını çekmesini istiyor, Onlar ise cezalarından kaçma...