Varoitus! Homofobisia viittauksia, kiroilua, lievää väkivaltaa ja Draco Malfoy
Olin jo Tylypahkan junassa istumassa, etsin mun kuulokkeita taskusta koska matka ois pitkä ja tylsä. Isä oli kuulemma tulos opettaa meille tänä lukuvuonna pimeyden voimilta suojautumista, kerranki sentään ois joku hyvä tyyppi opettamas sitä.
Löysin mun kuulokkeet ja MP3-soittimen vihdoin, laitoin kuulokkeet korvilleni ja aloin kuuntelemaan T.Rexin Get It On kappaletta.
Ei menny ees viittä minuuttia, kun Draco Malfoy kätyreineen tuli aukoo mulle päätään. "Jaa kattokaas kuka täällä on, friikki Lupin! Kuulittekin jo että tän hintin isä opettaa meille pimeyden voimilta suojautumista.. Eihän me opita mitään tollasen kusipään isän käsissä!" Draco käkätti mulle, "Painukaa vittuun.." Kuiskasin hiljasella äänellä, oikeestaan niin hiljasella että sitä ei ees kunnolla kuullut. "Anteeks en kuullut sun ininää, vai oliko se vaan hyttynen.. Toistaisitko?" Malfoy räpytteli silmiään ja näytti aivan viattomalta, "Painukaa vittuun." Nostin ääntäni tällä kertaa hieman ylemmäs, mutta ei ilmeisesti riittänyt Malfoyn pojalle - "Lopeta toi helvetin ininä ja puhu kunnolla!"
Jos Draco yritti jotenkin, hmm.. Säikäyttää tai pelottaa mut puhumaan, niin ei se siinä onnistunu, pidemminkin mä en vaan jaksanu kuunnella sen paskapuheita mun isästä, joka kaiken lisäks on varmasti ylempää luokkaa loitsuissa kun Lucius.
Nyt Oliver, ihan rauhassa.. Ei täs oo mitään hätää.. Hengitä rauhassa sisään ja sitten ulos.. Mitä mä yritän? Nousin istuimeltani varmasti, voi helvetin perse jos se meinaa nyt vielä jotain sanoa. "Uuuu friikki usk-" Draco sanoi tukahtuvasti kun huomasi mun ilmeen - meillä ei ollu pitkää etäisyyttä joten mulle riitti vaan pari pientä askelta kunnes olin aivan Dracon nenän edessä, mä tosiaan olin vihainen. Mottasin päättäväisesti tätä Malfoyn paskiaista turpaan pariin otteeseen, jolloin se kyllä myös sai muakin lyötyä ehkä kerran tai kaks. "P-a-i-n-u-k-a-a vittuun! Kehtaatki vielä edes avata suus ja haukkua mun isää! Mua sä voit haukkuu toki yllin kyllin, mut avaa suus vielä kerran ja hauku Remusta nii ei hyvä heilu-!" Karjuin Dracolle, kunnes tajusin kuinka tyhmältä toi kuulostaa.. Mut siitä jäi kyllä muutama sana pois, esimerkiksi "Isäs sais palaa helvetissä!" Värehtivästi huusin Malfoylle vielä senkin jälkeen kun hän lähti - ehkä mun tosiaan pitäis harjotella lisää itsehillintää..
Cedric Diggory istu viereisessä vaunussa, ja kuuli mitä, noh, huusin.
Mun parhaana ystävänä hän tietenkin tuli rauhoittelee mua, mut eihän hänkään voinut olla huomaamatta mun huulta joka oli ihan verellä peitetty kun Draco löi mua.
Ainakin yhdessä asiassa Draco oli oikeessa, mä oon friikki.
***
Oli mennyt ainkin puolet matkasta, Luna oli liittynyt mun ja Cedricin seuraan ja juteltiin niitä näitä ja naureskeltiin.
Verikin mun huulessa oli jo hyytynyt, sekä Neville tuttuun tapaansa etsi sammakkoaan Trevoria.
Nauroin juuri jollekkin Lunan kertomalle jutulle, kun Neville ryntää vaunuumme vahingossa, "Hups, sori.. Väärä vaunu", hän pahoitteli. Jostain syystä mä nousin seisomaan, en tosiaankaan tiedä miksi. Näytän varmaa tosi hölmöltä.. Mä ajattelin.
Cedric röhäisi niin käännyin katsomaan häneen ja laskeuidin takaisin istumaan. Neville oli jo kadonnut."Hmh.." Mumisin itsekseni muitten kuulematta.
"Mitä Draco tällä kertaa muuten halusi sinusta, Oliver..?" Luna kysyi multa hieman arasti, jos en ois halunnukkaan että tota kysytään.
Kohautin olkiani ja tokaisin: "Hitostako mä tiiän, varmaan vaa ärsyttää mua haukkumalla mun isää."
Luna nousi mun vastapäätä olevalta paikalta mun viereen ja otti mut lämpimään halaukseen.Nyt Cedric nousi omalta istuimeltaan ja istu mun toiselle puolelle, taputti mua selkään ja tsemppas: "Kyl se siit, kyl se siit.."
***
Juna saapui vihdoin ja viimein Tylypahkaan, sekä olimme kaikki kolme jo vaihtaneet kaavut yllemme.
[556 sanaa]
YOU ARE READING
Vaimennous
FanfictionVaroitukset - Kiroilua - Väkivaltaa - Savukkeita - Itsetuhoisuutta - Kiusaamista - Loukkaavia sanoja "Lupaatko?" "Mä lupaan." Oli aika kolmannelle lukuvuodelle Tylypahkassa ja kaikilla meillä oli salaisuuksia - osalla aika suuriakin. Kaiken lisäksi...