"მეგობრობას მკვდრის გაცოცხლებაც შეუძლია"
იონა-უკვე ერთი კვირა გავიდა რაც ამ დაქნეულის ოთახში ვარ, ერთი კვირაა რაც ჩემს თავს ვაძულებ და მგონი არ ბეზრდება, ჩემს განსაკურნად კი არაა გასაწამებლადაა მოსული, ყელშია უკვე ამის ლაპარაკი, ეს არ გააკეთო იმას არ შეეხო, ეს მითხარი, ჰიპნოზი, დაგსჯი, დაგსჯი, დაგსჯი, იცით როგორ ვერ ვიტან ამ სიტყვებს? იცით? მეზიზღება.
იუნგი-აბაა ქალბატონო იონა, უკვე ერთი კვირაა გიცნობთ, და მხოლოდ დღეს წავიკითხე თქვენი ანკეტა, აბა ვნახოოთ.
სახელი-იონა
გვარი-ლი
ასაკი-25
დაბ.თარ.-04.05.1996
დაბ.ადგილი-სეული, სამხრეთ კორეა.
ზოდიაქო-კურო.
ხასიათი-წყნარი.
დიაგნოზი-პიროვნების გაორება.
აქ მოხვედრის მიზეზი-თავის მოკვლის მცდელობა, კანიბალიზმი, კრიმინალი.
ნათესავები-
მშობლები-.
იონა ნათესავებში და მშობლებში რატომ არაფერი წერია?
იონა-იმიტომ, რომ არ მყვას-სრული სიმშვიდით თქვა.
იუნგი-რა მოუვიდათ?
იონა-უბრალოდ დამივიწყეს.
იუნგი-არ უყვარდით?
იონა-არა.
იუნგი-არცერთს?
იონა-არა.
იუნგი-შენი მიკვირს ასე მშვიდად როგორ ლაპარაკობ, ოჯახზე რომელმაც დაგივიწყა.
იონა-რა მათ გამო უნდა ვიტირო?
იუნგი-კარგი დღეს მეტს არაფერს არ შეგეკითხები, საღამოა ასე რომ, შეგიძლია იბანაო და დაიძინო.
იონა-ჯონგუკთან მინდა.
იუნგი-კარგი წადი, უბრალოდ მალე მოდი, წამალი უნდა დალიო.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
იონა-ჯონგუუუკ, საყვარელოო, ჯონგუუკ-ასმერვე პაციენტი ასმეშვიდე პაციენტს ეძახდა, მაგრამ იგი ხმას არ იღებდა-ჯონგუკ, ჯოონგუუუუკ, გამეცი ხმა-იონას ხმაში შიში შეიმჩნეოდა, ასმეშვიდე პაციენტი ცივ იატაკზე ეგდო და არ მოძრაობდა-ჯონგუუუკ-ასმერვე პაციენტი ძალიან შეშინდა, იატაკზე დაგდებულ სხეულთან მივარდა და ყურება დაუწყო, გადმოაბრუნა სხეული მაგრამ, როდესაც დაინახა ბიჭის გაფითრებული სახე, კივილი მორთო.
ჯიმინი-რა ხდება აქ?!-სასწრაფოდ შემოვარდა ექთანი და ასმეშვიდე პაციენტს დახედა-რა დაემართა.
იონა-ააააა....არ ვიცი, უბრალოდ, რომ შემოვაკითხე, ასე დამხვდა.
ჯიმინი-გაიწიე-ექთანმა ასმერვე პაციენტს უგონო სხეული ხელიდან გამოგლიჯა და დერეფანში გავარდა.
იონა-ჯიმინ მითხარი, რომ ჯონგუკს გადაარჩენ, გადაარჩინე თორემ არ გაცოცხლებ იცოდე, გთხოოვ გადაარჩინე-იონა ტირილით, ექთანს მისდევდა რომელსაც პაციენტი, თავის კაბინეტში მიჰყავდა.
იუნგი-რა ხდება აქ?