"Byla to pouze 15ti letá dívka, která se ztratila v pizzerii. Ano, slyšíte dobře, přesně tam. Nová pizzerie pojmenována po hlavním aktorovi Freddiem , robotem určený pro zpívání pro děti ve Freddy Fazbear pizza.
V pondělí, 16. 8. 1985, se ztratila 15ti letá dívka Michelle, která měla údajně jen odnést hračky do skladu, po narozeninové party jejího bratra Dylana. " říkala reportérka z televize.
"proboha, tohle nemůžu poslouchat!" vykřikla máma Michelle. Položila ovladač, no, spíše hodila a šla znovu zavolat policii. Telefon nezvonil dlouho a z telefonu se ozval mužský hluboký hlas. "911,jak vám mohu pomoci?"
"NAJDĚTE MOJI DCERU VY NEMOŽNÍ POLICAJTI!! PŘECE NENÍ MOŽNÝ ABY SE ZTRATILA V PIZZERII, TO JE ABSURDNÍ!!" zakřičela matka Michelle. Muž z telefonu položil otázku "Prosím, zachovejte klid a řekněte mi, jak se jmenujete?" Michellina máma se hluboce nadechla a řekla své jméno. "Monica. Jsem Monica Graydeová, v pondělí se mi ztratila dcera v pizzerii." odvětila poněkud klidně. "Dobře, Monico, dejte mi minutku... Tady to je" zašeptal si muž v telefonu. "poslouchejte. Policie se snaží prohledat místo činu, ale nikde se vaše dcera nenašla. Věřte času, věřte nám a určitě se vaše dcera najde. Snažíme se na vše přijít, ale opravdu, pizzerie byla celá prohledána. O novinkách vám dáme vědět co nejdříve." odezněl opět klidný, mužský hlas. Monica zavěsila telefon, oblékla se a mířila do pizzérie, kde se Michelle ztratila. Okolo pizzerie byly pásky, policisté, a auto s nápisem "animatr" , což ji bylo vlastně úplně jedno, ale jelikož u tohoto auta stál nějaký chlapík, tak za ním šla a začala histericky křičet. "KDE JE MOJE DCERA?!! NAJDĚTE JI PROSÍM" začala muži třepat s rameny. "Prosimvás", odpověděl s cigaretou v ruce. "já nejsem žádnej polda, ti jsou tam. já tu jen odvážím jednoho robota,je pokaženej, ale ten vám toho moc neřekne." pokračoval muž ve vysvětlování, že není policista.
"NO JASNĚ!!!" zakřičela Monica. "URČITĚ ZA TO MŮŽOU TI ROBOTI, CHYBA V SYSTÉMU A KRADOU DĚTI!!" do křičení Monicy ji skočil muž, který vyšel z pizzerie s krabicí , na které bylo napsáno *accessories*. "nekřičte! jsem majitel téhle pizzerie, a mohu vám říct, že naši roboti jsou zcela v pořádku, a vaše dcera musela odsud utéct zadním vchodem! Nehažte špínu na můj podnik!" prohlásil naštvaně majitel pizzerie. "Naši roboti nejsou monstra, jsou to miláčci pro děti. " řekl už uklidněně majitel. "Carle, tak to tam hoď ať můžu jet, než se ten medvěd vzbudí a ukradne nás " řekl chlapík u auta *animatr* , hodil cigaretu na zem, zašlápl ji a začal se šíleně smát. "hele, Mončo." řekl uvolněně muž u auta. "nechci si z tebe utahovat, ale já jsem musel" řekl, a společně s majitelem se začali smát. Monica se naštvala, a vešla do pizzérie. "TAM NEMŮŽETE!! "zakřičel Carl. "VÍTE CO VY NEMŮŽETE?! NECHÁVAT ROBOTY OVLÁDNOUT CELOU PLANETU!" zakřičela Monica , přišla k modrému králíčkovi, co měl rudé tvářičky a široký úsměv. Začala na něj mluvit. "TOS BYL TY?! HELE MODRÁSKU.." do toho ji skočil Carl. "Bonnie. Je to bonnie." doplnil. "MNĚ JE ÚPLNĚ FUK, JAK SE TEN BLBEC JMENUJE! URČITĚ VÍ, CO JE S MOJI DCEROU!! A VÍTE CO?! KAŠLU VÁM NA NĚJAKÝ POLDY, ZJISTÍM SI SAMA KDE JE MOJE DCERA " Monica šíleně křičela, naštvala se, vytrhla bonniemu s jeho umelých rukou jeho elektrickou kytaru a rozbila ji o zem. "TAK CO KRÁLÍKU, UKRADNEŠ MĚ?!"
"co to sakra děláte?!" přiběhl hlídač ve Fialovém obleku. "TO NEMŮŽETE! VÍTE KOLIK TO STOJÍ?!" zakřičel hlídač a prohrábl si jeho vlasy. "víte co mě to stojí nervů? kéžby peněz.. ale nervů!" Monicy hlas se zlomil, a začala brečet. Spadla na kolena a tak zůstala. Hlídač se s Carlem na sebe podívali, ale Carl zavrtěl hlavou a řekl. "hele, Finne, postarej se o to, já jedu spravit toho freddyho, ať už nedělá takovej bordel jako minule, hraje měsíc a už teď zní jako když zpívám já" pousmál se a odešel tmavými dveřmi, vedoucí ven. Ve velké tmě svítily jen reflektory na pódio , kde se nacházeli animatronici, a přesně tam, u bonnieho noh seděla Monica.
ČTEŠ
10 nocí
FanfictionTenhle příběh nemá vůbec navazovat na pravdivý příběh fnaf. (to znamená, že datumy, jména lidí, jejich vlastnosti, atd jsem si vymyslela.😌