Slíbila jsem, že vám vše řeknu.. Psal se rok 1976, kdy si tvůrci nápadu cinkli sklenicemi na novou pizzerii, kde budou hrát roboti. Avšak lid nebyl natolik vynalézavý, aby vytvořil roboty, kteří by mohli hrát písničky a u toho se hýbat. Do roku 1981 to za nás dělali lidi. Měli masky, které napodobovaly naše tváře. Hned první den roku 1982 jsme nastoupili my. Já, Freddie.. a.. Bonnie. Ten originální.. Nebylo to lehké, protože už když nás "probudili" , tak vše bylo nové, museli jsme vše hned dělat, nebyl čas na učení pouštění správných písniček. Ale po čase jsme si museli zvyknout. Pizzerie byla v městě Grook. Bylo to město plný vychovaných dětí. Důvodem stěhování nás sem, bylo zkrachování. Původně jsme byli vlastně 4. Byl tu s námi i Foxy, vlk, který byl jednou z nejoblíbenějších atrakcí pro děti. Ale při přepravě se ztratil. Nikdo o něm nemluvil.. Opravdu mě zajímá, co se s ním stalo.. protože pro mě znamenal opravdu hodně. Byl hodně zahozený, na to že ho děti měly opravdu rády. Jsou mýty, že utekl, že se rozdělal na částky, a spoustu dalších nápadů. Já v jediné co doufám tak je to, že se k nám jednou vrátí.. To samé Freddy.
Ale vlastně, proč nevěřím Finnovi?
Je to hlídač už od roku 1983 a my si k němu vybudovali neskutečně velkou důvěru.. Kvůli tomu, že byl jediný, s kým jsme měli nějaký kontakt, a pokaždé jsme věděli, co nás čeká další den. Když on neohrožoval nás, my jeho taky ne. Věřila jsem mu na 100%, a jeden z našich slibů byl takový, že nikdy nikomu neukážeme, že umíme vlastně více, než jen zpívat pro malé děti. Navíc nemůžeme vědět, co se může stát, když se to dozví lidstvo. Ale po dnešku, Finnovi pěkně ukážu, kdo jsem. Tak jak mi nikdo nevrátí Freddyho, tak on si nikdy nezíská moji důvěru.
ČTEŠ
10 nocí
FanfictionTenhle příběh nemá vůbec navazovat na pravdivý příběh fnaf. (to znamená, že datumy, jména lidí, jejich vlastnosti, atd jsem si vymyslela.😌