1. noc

6 1 0
                                    

"no.. víš.. já musela.". Odpověděla Chica Mischelle. "Co ? Co jsi musela?" Zeptala se michelle nechápavě. "Zradil mě. Zradil nás. " Řekla smutně Chica. "Počkat, počkat." Řekla Michelle když se v šachtě snažila nějak líp usadit. "Proč nejsi ve skladu? Co děláš tady?.. Promiň, ale měla bych tě zamčít do skladu.. ". "Ale notak. To mi nemůžeš udělat. Mischelle. Řeknu ti, co tu dělám. Víš jak Finn hledal klíče na to aby nás mohl vypnout?" "Hm.." odkývala Mischelle. "No, ty zvuky nevydával BB, ale já. Chtěla jsem ho napadnout.. V noci. Jako to bylo na začátku, když přišel." Řekla nervózně Chica. "Hele podívej, já to chápu, ale -". Mischelle se zamotala ve svých vlastních slovech. "Vlastně to nechápu". Dopověděla zmateně. "Proč to chceš udělat chico?" Zeptala se Mischelle a u toho se ji klepaly ruce. "Ty se bojíš?" Zeptala se sebevědomě Chica a snažila se odejít od tématu. "Um ne?" Odpověděla nervózně Mischelle. Mischelle se koukla na Chicu. Měla červené tvářičky a široký úsměv. "Já vím, že se bojíš." Promluvila Chica a chvíli byla ticho. V tichu Mischelle promluvila. "Ty se ptáš, jestli se bojím? Jsem v malinké šachtě s robotem o kterým mi Finn řekl že ho chtěl zabít, nevím co od tebe čekat, tak to jako promiň, ale bojím se.". Chica se podívala smutně. Koukala na Mischelle asi 5 vteřin. " No.. já bych měla jít." Řekla Mischelle a začala se otáčet směrem zpátky za Finnem. V tu dobu se začala Chica smát. Šíleně nahlas. Robotický smích byl hlasitý a hlavně strašidelný. "Co to děláš, vzbudíš Finna a budeme mít problém!" Zašeptala nahlas Mischelle. "Ty máš problém už teď, že tu vůbec jsi." Řekla dost zlomyslně Chica. Mischelle se snažila se dostat co nejrychleji za Finnem, ale Chica ji chytla za nohu. V tu dobu si Mischelle myslela, že to je její poslední den. Jak se Chica snažila táhnout Mischelle pryč ze šachty, Mischelle se dokázala ještě natáhnout pro baterku, kterou vzala Finnovi ze stolu. Vzala ji, a světlo namířila na Chicu. Chica to nečekala, a na chvíli oslepla. V tom se Mischelle podařilo Chice vyvléct s ruk a snažila se doplazit šachtou za Finnem. Dostala se do hlídací místnosti. Ale Finn nikde.. Divila se. Kam by tak šel? Když klíče si Mischelle vzala, a baterku taky. Po chvíli, co jen beznadějně stála uprostřed místnosti pro hlídače, slyšela, jak jde někdo směrem k ní.  Aniž by věděla, kdo jde, nasadila si masku Freddyho, která ležela na stole, a schovala se pod stůl. Byly to kroky, které byly hodně prodloužené. Nejspíš někdo vysoký. Čím více se to přibližovalo, tím víc se Michelle zvedal tep a snažila se dýchat potichu. V lomu tmy a světla se to zastavilo. "Pořád tu není". Promluvil povědomý hlas. Michelle s maskou na obličeji vykoukla z podstolu. "Kde jsi byla?" Řekl povědomý hlas a přiblížil se.
"Proboha!!!!" Zakřičela Mishelle. "Nekřič" řekl naštvaně hlas.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 16, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

10 nocíKde žijí příběhy. Začni objevovat