Přišla za mnou. Povídali jsme si. Byla neskutečně krásná. Něco mě k ní nehorázně přitahovalo, jako kdyby byla součástí nás. Ale notak, Nejdřív se vám představím. Jsem Finn,je mi 20 let, od 18ti tu pracuji, a jsem hlídač co nemá rád když se lidi vyptávají. Máme s animatroniky různá tajemství. Nikdy bych je nikomu neřekl.. Ale ona.. Ona je svým způsobem kouzelná..
(navazování příběhu)
"proč chica odešla?", zeptala se Michelle hlídače. On ji na to řekl "nemá náladu. Ale bude to dobrý. No nic, budeš tu spát nebo..? " zeptal se ji, jako by vlastně prosil, aby zůstala. "hele.. já bych měla jít domů.. už teď je pozdě a..". "ale když je tak pozdě tak to už přece není bezpečný se vracet domů za tmy, co?". Skočil Michelle do řeči. "Jen zůstaň" promluvil Bonnie. "ale před 6 hodinou odejdi. Budou tu." pokračoval Bonnie. Na to mu Michelle řekla "kdo, kdo tu bude?". Na to ji hlídač odpověděl "bát se nemusíš. schovám tě. Vše budu mít pod kontrolou."
Bylo 11 hodin večer, a do půl noci se animatronici museli vypnout. Ale na to Finn úplně zapomněl kvůli Michelle, protože byla tak okouzlující. Po asi hodinovém povídání o životě Finn a Michelle, šli schovat Bonnieho. "tak, počkejte chvilku, jdu si pro klíč, abych vás mohl vypnout. Michelle, pojď semnou". Řekl ji to, jako by nechtěl, aby se bavila s Bonniem. Mischelle odsouhlasila a šla s Finnem pro klíč. Finn chvíli klíč hledal, ale nemohl ho najít. "kde to sakra je!!?" začal být opět agresivní. Z chodby se ozvalo nějaké rachocení. "huh?" otočila se Mischelle. "co to bylo?". "Ale nic, pravděpodobně BB se šel projít." řekl jako kdyby ho to nezajímalo, a dál hledal klíče. Pořád je nemohl najít. " no nic, zamčeme je do místnosti, ať jsou třeba Zaplí." řekl naštvaně Finn. "Nebudeš mít problém?" zeptala se ho Mischelle vystrašeně. "proč bych měl? věříme si. sice mojich prvních 7 nocí se mě snažili zabít, ale po takovém čase si důvěřujeme." odvětil Finn. Dveře od místnosti kde byla Chica s Bonniem už byly zavřené, tak je Finn jen zamčel. "ukážeš mi, jaký to je být hlídač?" řekla Mishelle a pousmála se. Na to ji Finn řekl " jasně, není problém". Do půl druhé si povídali. Potom asi nějakou půl hodinu bylo ticho. Michelle usínala na židli a s hlavou na starém dřevěném stole. Po chvíli se probudila, a viděla Finna že usl. To jí nakoplo k tomu projít místnosti pizzerie, do kterých se nesmí jen tak chodit. Vzala Finnovi klíče, a potichu šla po dlouhé chodbě, a cestou zkoušela všechny dveře odemčít. Některé místnosti otevřít nešly, některé ano, ale byly v ní jen krabice, plné hraček a plyšáků. Rozhodla se jít tedy zpátky, protože prošla všechny dveře. Chvilku si unuděně seděla, do té doby než si všimla šachet na bocích místnosti pro hlídače. Znovu se zvedla a potichu vzala klíče. Šla do levé šachty. Začala slyšet nějaké chichotání. I přes to, že tam byla tma, nebála se, a šla dál. Když spatřila světlo, zastavila se a koukala na BBho (Balloon boy) a BG (Balloon girl). Zacpala si pusu, aby nešlo slyšet její hlasité dýchání. Po chvíli si uvědomila, že by měla jít zpátky, kdyby se Finn vzbudil. Šla zpátky, ale Finn pořád spal. Chvíli se rozhodovala, jestli má jít do druhé šachty, nebo raději zůstat u Finna. Taky ji vrtalo hlavou, kde jsou dveře do místností, kde byli ti dva, co se chcicotali?.. No.. Nejspíše ji došlo, že to byly ty dveře, které nešly otevřít.
Šla do druhé šachty. tentokrát si ze stolu vzala baterku. V zatáčce do leva v šachtě viděla žlutou ruku robota. Lekla se, ale nezakřičela. "prosím. buď ticho." slyšela povědomý hlas. "Ch-Chico?" zeptala se vystrašeně. "Ano, jsem to já. Prosím.. neříkej Finnovi, že tu jsem. " řekla potichu Chica. "Fajn, ale zaprvé, co tu děláš?" Zeptala se Michelle Chicy.
ČTEŠ
10 nocí
FanfictionTenhle příběh nemá vůbec navazovat na pravdivý příběh fnaf. (to znamená, že datumy, jména lidí, jejich vlastnosti, atd jsem si vymyslela.😌